Göz bakar, gönül akar

402 50 49
                                    

*Hanım kardeşlerimin dikkatine!!!
Medyadaki videoyu İzlemeden
DİNLEYİNİZ!

Dinlenmeye değer bir video


Müslüman tesettürünün iktizasından biri de, Nur Sûresi 30. ayette erkeklere, 31. ayette de kadınlara emredildiği üzere “gözleri haramdan sakınmak”tır. Haremlik-selamlık ve tesettürün doğru uygulanması gibi tedbirlerden sonra iş, Müslümanın Allah korkusu ile gözünü haramdan sakındıracak irade gücüne kalmıştır. Ecdat boşa dememiş elbet:

Göz bakar, gönül akar.”

Gönül en çok gözden etkilenir. Bu nedenle gözü korumak, gönlü afetten korumaktır.

Hadis meali:

Bakılması helal olmayan bir kadına bakmak, şeytan’ın zehirli oklarından bir oktur. Kim gözünü haramdan korursa Yüce Allah ona öyle bir ibadet (başka bir rivayette iman) ihsan eder ki, o ibadetin (imanın) tadı, hazzı kalbini, gönlünü kaplar.”

İslam, insanı tepeden tırnağa tanzim eder. İnsanı yaratan Rabbi, ona en güzel korunacağı ve cennete layık olacağı vasıfları beyan etmiştir. Cennet karşılığında canını ve malını Allah’a teslim eden biz Müslümanlar, tesettür konusunda yaşadığımız bu akıl almaz tahrifi, hakikatini bizzat yaşayarak protesto etmeliyiz.

Son söz sadedinde:

Ey Rabbimiz! Bizi rezil etmek için kafir kılık kıyafetlerini devrim niteliğinde içimize sokup sürdürenleri de, Allah’ın kabul etmediği tesettürü, sanki sahih tesettürmüş gibi sektörleştiren yozlaşmış Müslümanları da sana havale ediyoruz!

ÂMÎN ÂMÎN ÂMÎN

Ve meseleye şamil manasıyla kaydediyoruz:

Yön kıbleye dönmeden, gönül kıbleye dönmez, dönemez.”

Bizi, alem-i sağir (küçük alem) olan insana ve alem-i sağirin arşı mesabesinde olan insan kalbine, ilahî nizamı hakim kılmaya ve bunun doğal bir neticesi olan alem-i kebire(büyük alem), yani insan dışındaki bütün canlı-cansız mahlukata, ilahî nizamı libas etmeye, önce kendi nefsimiz ve ehlimizden başlayarak memur kılan, Allah’tır! Memur kılan Allah, bizleri muvaffak da etsin, gözümüzü, gönlümüzü ve dünyamızı aydın da etsin...
ÂMÎN ÂMÎN ÂMÎN …

Yazan: Büşra Sırca

El-Hicab (Tesettür/Örtünme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin