3- Tesettüre Girmek İstiyorum Fakat...

55 10 20
                                    

HANIM KARDEŞLERİMİZİN
DİKKATİNE !!!
LÜTFEN
VİDEOYU İZLEMEDEN
DİLEYELİM !!!

Müslüman hanıma neden tesettüre girmediklerine dair 10 temel nedenin devamı

8. Madde :
Tesettürün farz olduğunu biliyorum fakat, Allah beni bu yola yönlendirdiği zaman tesettüre gireceğim.

Kardeşimize soruyoruz:
Bu kutsal irşadı kabul etmeyi daha ne kadar erteleyeceksin?

Allah,  her şey için bir neden ve vasıta sağlamıştır. Buna örnek olarak hastaların iyileşmek için ilaç alması, bir gezgin gideceği yere varmak için bir araba yahut binek kullanması ve daha bir çok şey sayılabilir.

Bu kardeşimiz acaba şu örneklerdeki gibi gerçek irşada ulaşmak için çaba sarf ediyor mu ve ona ulaşmak için doğru vasıtaları kullanıyor mu:

Bizi doğru yola, kendilerine nimet verdiklerinin yoluna ilet; gazaba uğrayanlarınkine ve sapıklarınkine değil.” (1: 6)

Bu kardeşimiz için en güzel arkadaşlığı sağlayacak olan, doğru ve iyi yolda ilerleyen hanım kardeşlerle arkadaşlık etmek.

Özetle:
Bu kardeşimiz gerçekten de irşada ulaşmak istiyorsa, ona ulaşmak için en doğru yolları kullanmalı.

9. Madde:
Daha zamanı gelmedi, tesettüre girmek için yaşım küçük. Yaşlanınca ve Hacı olduktan sonra tesettüre gireceğim!

Azrail (عليه السلام) geldiğinde ne olacak ¿

Kardeşim, 
Azrail (عليه السلام) hayatının herhangi bir dakikasında ruhunu bedeninden ayırmak için kapında bekliyor.
Yüce Allah buyuruyor ki:
Ecelleri geldiği zaman ise ne bir an geri kalabilirler, ne de öne geçebilirler. “(16: 61)

Kardeşlerim, ölüm yaşlı ve genç ayrımı yapmaz, sizi büyük günahlar ve itaatsizlik içindeyken gelip bulabilir, yani siz Yüce Allah’ın emirlerine üstünüzde hiçbir hakkı bulunmayan erkekler için giyinip süslenerek karşı gelirken…

Hanım kardeşlerim, Allah’ın çağrısına uymak için çırpınan diğer Müslümanlarla birlikte siz de  Allah’a itaat etmek için mücadele etmelisiniz/etmeliyiz. 

Rabbinizden bir bağışlanmaya ve eni, gökle yerin genişliği kadar olan, Allah’a ve Resulüne inananlar için hazırlanan cennete yarışırcasına koşun.” (57: 21)

Ruhunuzun Allah’a itaat ve ibadet etmek gibi isteklerini vermeyerek asıl kendinizi unutuyorsunuz kardeşimlerim. Allah münafıklar hakkında şöyle buyuruyor: “Allah’ı unutan ve bu yüzden Allah’ın da kendilerine kendilerini unutturduğu kimseler gibi olmayın” (59: 19)

Kardeşlerim, genç yaşınızda tesettüre girin; Allah, Hesap Günü’nde gençliğin de hayatın her bir dakikasını da bizlerden soracaktır.

Özetle:
Ertelemeyi bırakın, kardeşlerim. Yarına çıkmaya kimin garantisi var?

10. Madde :
İslam'a uygun giyinirsem belli bir gruba dahilmiş gibi etiket yapıştıracaklarından korkuyorum ve zaten yandaşlığı hiç sevmem.

Kardeşlerim, İslam’da yalnızca iki grup vardır ve bunlardan Yüce Allah’ın Kutsal Kitabı’nda bahsedilmiştir.

İlk grup (Hizbullah), O’nun emirlerine uyan ve yasakladıklarından kaçınanlara Allah’ın galibiyet bahşettiği gruptur.

İkinci grup ise lanetlenmiş şeytanın grubudur (Hizbuşşeytan); onlar er-Rahman’a itaat etmeyip yeryüzünde bozgunculuk yaparlar. Allah’ın emirlerine sıkı sıkıya bağlı kalırsanız, tesettüre girmek gibi mesela, Allah biliyor ki sizler mutlaka Allah’ın muvaffak grubuna müdahil olacaksınız. Güzelliğinizi gözler önüne sererseniz, şeytan, münafıklar ve inançsızlar ile aynı yolda yürüyorsunuz demektir. Ve insanın onlardan daha kötü arkadaşları olamaz.

Sevgili kardeşlerim,
Allah’ın emirlerinden kaçtığınız zaman aslında Allah’tan kaçtığınızı biliyor musunuz?

Şeytana doğru ilerleyip, iyiliği kötülükle takas ediyorsunuz. “O halde Allah’a koşun. Şüphesiz ben, size O’nun katından gönderilmiş açık bir uyarıcıyım.” (51: 50)

Tesettür, insanların fikirlerine, alışkanlıklarına ve seçimlerine konu olamayacak, yüksek bir ibadettir. Çünkü tesettürü emreden, Alim sıfatıyla her şeyi hakkıyla bilen Allah’tır.

Bizi kendimizden bile daha iyi tanıyan yalnızca O’dur.

Özetle:
Allah’ın rızasını kazanmak ve O’nun merhametine, affına ve Cennet’ine nail olmak için yürüdüğümüz yolda, aralarında insan ve cinlerin de bulunduğu çeşitli şeytanların fısıltılarına ve yanlış sözlerine kulak vermeyin. Allah’ın yasalarına bağlı kalın, Hanım Sahabe ve Sahabe anneleri gibi en üstün hanımları kendinize örnek alın. Allah hepsinden razı olsun. ÂMÎN.

Sonuç

Sevgili kardeşlerim, tesettüre girmeyerek Allah’a itaatsizlikle geçirdiğiniz her bir gün sizleri doğru yoldan uzaklaştırıp şeytana yöneltiyor.

Her geçen gün ölüme biraz daha yaklaşıyoruz.

Azrail (عليه السلام) ruhumuzu almak için hazırda bekliyor.

Her canlı ölümü tadacaktır. Ancak kıyamet günü yaptıklarınızın karşılığı size tastamam verilecektir. Kim cehennemden uzaklaştırılıp cennete sokulursa gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir. ” (3: 185)

İş işten geçmeden tövbe kapısını çalın, kardeşlerim.

Yarına ulaşmadan, bugünden kendinizi nasıl daha iyi biri yapabilirsiniz diye düşünün, kardeşlerim.

İyi düşünün, kardeşlerim. Çok geç olmadan, iyi düşünün.

idealmuslimah.com’dan alınarak Suffagâh ekibi tarafından Türkçe’ye çevrilmiştir.

tugcekaratas

El-Hicab (Tesettür/Örtünme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin