Ziynetlerin Örtülmesi ve BaşÖrtüsü

83 15 1
                                    

HANIM KARSEŞLERİMİZİN DİKKATİNE!!!
LÜTFEN
VİDEOLARI İZLEMEDEN
DİNLEYİNİZ !!!

Mevla Teâla;

kadınlara örtünmelerini ve örtünmenin şeklini böyle açıklıyor:

" Görünen kısımları müstesna olmak üzere,zinetlerini teşhir etmesinler. Başörtülerini YAKALARININ ÜZERİNE (KADAR) ÖRTSÜNLER." (Nur-31).

'Ayette geçen yakadan maksat; kadının göğsüdür.

Zira CAHİLİYE KADINLARI, gerdan ve göğüslerini ÖRTMEDEN başlarını kapatiyorlardı.'(İbni Kesir).

CAHİLİYE DÖNEMİNDE kadınlar;
Örtülerini başlarının arkasından atarlardı ve göğüslerini açıkta bırakırlardı.' (Ömer Nasuhi Bilmen).

Göğse kadar inmeyen başörtüsü;

Tesettürü sağlamaya YETERLİ DEĞİLDİR.

Demek oluyor ki;

SIKMA-BAŞ dedikleri,

BOĞAZA DOLANAN,

OMUZ ÜZERİNDEN ATILIP GERDANI AÇIKTA BIRAKAN ÖRTÜLER;

Emredilen başörtüsü OLAMIYOR da BELKİ bir örf yahut kültürü yerine getiriyor.

Süslü ve renkli bir elbise veya başörtüsü, TESETTÜR DEĞİLDİR.

Bilakis; onlar dahi örtünmesi gereken zinete DAHİL OLUR.

Müslüman kadını; örtünmenin 'Nasıl ve Niçin'ini İslam'dan çok; moda ikonlarindan öğrenmeyi tercih ettiler.

Belki de; gizliliğin verdiği sır ve ihtişamı da kullanarak, erkeğin gözünde daha çok merak uyandıran, göz hakkını veren, şehvetini harekete geçirmeye yardımcı olan kreasyonu; yani "ÖRTÜLÜ ÇIPLAKLIĞI" servis etti moda.

Markaların her geçen sene daha da daraltarak ortasından sıkılmış diş macununa benzettiği belden oturtma pardesü modaları;

Göz rengine ve Güneş'e duyarlı tasarladıkları yanar-dönerli eşarplar;

Daha güven verici ses tonuna sahip yüksek topuklu ayakkabılar;

İlham kaynaklarının Kur'ân-ı Kerîm olmadığını ne kadar gür bir seda ile haykırmaktalar.

Evet..

Müslüman kadını, namahremin nazarlarından uzakta, Rahman'ın emrine mutabık, rahmetini celb eden tesettür ile; MODANIN TAKİPÇİSİ, hem örtünüp hem de güzel görünebilmenin peşinde olup; Kur'ân-ı Kerîm'e karşı 'İŞTE ÖRTÜ! SAÇIM GÖRÜNMÜYOR YA!' aldatmacasından birini tercih etmek durumundadır.

BU ASRIN FATIMA'SI OLMAK İÇİN BİR ALİ BULMAK LAZIM

O DA BULUNMAZ DİYEN KADINLAR; "FATIMA'NIN ÖRTÜSÜNÜ GÖRMEZDEN GELMEKTELER". . .

Hanım kız kardeşim,
Sen Fatıma gibi olmaya çalışırsan bir Ali karşına çıkar....

Erkek kardeşim,
Sen Ali gibi ikinci bakışı kendine olduğu bilinci ile haya edersen bir Fatıma karşına çıkar...

Yeter ki moda illetinden kurtulup KUR'ÂN-I KERÎM'E VE SÜNNETİ SENİYE'NİN Nûrlu yolundan gidip ayrılmayalım...

Selametle....

El-Hicab (Tesettür/Örtünme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin