2- Tesettüre Girmek İstiyorum Fakat...

60 10 14
                                    

HANIM KARDEŞLERİMİZİN
DİKKATİNE !!!
LÜTFEN
VİDEOYU İZLEMEDEN
DİNLEYELİM!!!

Videonun konusu :
Nişanlıyken Nikah kıyılır mı?
Lütfen dinleyelim اِنْ شَاءَ اللهُ تَعَالٰی

Müslüman hanıma neden tesettüre girmediklerine dair 10 temel nedenin devamı

4. Madde :
Sıcak bir ülkede yaşıyorum ve örtünürsem sıcağa dayanamam.
sıcak, tesettür, yaz

Yüce Allah şöyle buyuruyor: De ki: “Cehennemin ateşi daha sıcaktır. Keşke anlasalardı.” (9: 81)

Sevgili hanım kardeşlerim, yaşadığınız yerin sıcağını Cehennem ateşiyle nasıl kıyaslarsınız?

Kardeşlerim, şunu bilin ki şeytan sizi bu dünyanın sıcağından Cehennem ateşine sürüklemek için en ince numaralarından biriyle tuzağına düşürmeye çalışıyor. Kendinizi onun ağından kurtarın ve Güneş’in sıcağını bir zulüm değil de, bizlere Allah’ın şu anda hissettiğiniz sıcaktan kat kat daha ağır olacak azabını hatırlatan bir lütuf olarak görün.

Allah’ın emrine uyun ve Cehennem ateşinden kurtulmak için yürüdüğünüz yoldaki bu dünyevî rehavetten vazgeçin.

Allah buyuruyor ki: “Orada ne bir serinlik ve ne de içecek bir şey tadacaklar!Ancak, uygun bir ceza olarak kaynar su ve irin içecekler.” (78: 24-25-26)

Özetle: Cennet yolu zorluk ve zahmetlerle;

Cehennem ateşi ise cezbedici şeyler, şehvet ve nefsi arzular ile doludur.


5. Madde :
Diğer pek çok kardeşimin yaptığı gibi tesettüre girip sonra tekrar çıkmaktan korkuyorum!

Sevgili kardeşlerim, doğru bildiğiniz şeyi uygulayacak imana ulaşana kadar, neden asıl gerçekleri ve hidayeti doğrulayacak nedenleri araştırmıyorsunuz?

Herkes bu mantıkla hareket etseydi, şimdiye hiç Müslüman kalmazdı! Herkes belki bir gün bırakırım korkusuyla günde 5 vakit namaz kılmayı bırakırdı.

Çoğu kişi belki gelecek yıl tutmam diye Ramazan ayında oruç tutmayı bırakırdı… Liste böyle uzar gider.

Sevgili kardeşlerim, şeytanın seni nasıl da kapanına kıstırdığını ve senin apaçık hidayeti takip etmeni nasıl engellediğini görmüyor musunuz?

Allah, az olsa da devamlı itaat sever. Kesin bir emir olan tesettür konusunda ne yapacağız peki?

Efendimiz (صَلَّى اللهُُ عَلَيْهِ  وَسَلَّمَ) : “İbadetlerin en faziletlisi, az da olsa devamlı olanıdır.” (Buhari, Libas, 43) buyurmuşlardır.

Sabır kazanmanın yollarından biri de Allah’a çokça niyaz etmek ve O’ndan, Peygamberimiz’in (صَلَّى اللهُُ عَلَيْهِ  وَسَلَّمَ) de yaptığı gibi, kalplerimizi İslam üzere sabir kılmasını dilemektir.

Diğer bir yol, namazları kaçırmamak.

Ve okuduğunuz ayetlerin sahip olduğu derin anlamlara dikkat etmektir.

ALLAH TEÂLÂ buyuruyor ki:
Sabrederek ve namaz kılarak (Allah’tan) yardım dileyin. Şüphesiz namaz, Allah’a derinden saygı duyanlardan başkasına ağır gelir. “(2: 45)

Hakikat ve hidayet üzere sabit kalmanın diğer bir yolu da, İslam’ın kurallarına bağlı kalmaktır. Bunlardan biri de tesettürdür.

Yüce Allah buyuruyor ki:
Biz bunu, hem onu görenlere, hem de sonra geleceklere bir ibret ve Allah’a karşı gelmekten sakınanlara da bir öğüt kıldık. “( 2: 66)

Özetle: Hidayete sarılıp da imanın tadına varırsanız, onlara bağlı kaldıktan sonra Yüce Allah’ın
emirlerini ihmal etmezsiniz.



6. Madde :
Tesettüre girersem benimle kim evlenir ki?

Ben evlendikten sonra tesettüre gireceğim.

(Etrafda bu düşüncede ne çok insan var 😒
NEÛZÜBİLLAH)

Toplum içinde tesettürsüz ve süslenmiş halde gezmenize izin veren bir koca, Allah’ı hiçe sayan ve itaatsizlik eden biri olarak, en başta size uygun bir eş değildir. O, Allah’ın dokunulmaz kıldığı şeyleri koruyamayan bir kocadır, Cennet’e girmenizde yahut Cehennem’den kurtulmanızda çok büyük ihtimalle size bir yardımı dokunmayacaktır.

Allah’a itaatsizlik ve O’nun gazabına giden yol üzerine kurulmuş bir yuva, sürekli yoksulluk ve sıkıntı yaşayacaktır.

ALLAH TEÂLÂ şöyle buyuruyor:
Her kim de benim zikrimden (Kur’an’dan) yüz çevirirse mutlaka ona dar bir geçim vardır. Bir de onu kıyamet gününde kör olarak haşrederiz.” (20: 124)

Evlilik, Allah’ın dilediği kullarına bahşettiği bir iyilik ve lütuftur. Tesettürlü ve evli kaç kadın varken, tesettürsüz ve bekar kaç kadın var?

Sevgili kardeşim, 
Unutma ki kirli ve ahlaksız yollardan güzel bir sona yahut hedefe ulaşılmaz. Onurlu bir hedefe masum ve temiz yollardan ulaşılmalıdır.

Özetle: Günahkârlık ve ahlaksızlık üzerine kurulmuş bir evlilikten hayır gelmez.


7. Madde :
Rabbinin nimetine gelince; işte onu anlat.” (93: 11) ayetine dayanarak tesettüre girmiyorum. Allah bana ipek gibi saçlar ve büyüleyici bir güzellik vermişken bunları neden örteyim?

Bu kardeşimiz Allah’ın Kitabı’na ve ayetlerine sadece onun kişisel isteklerine ve anlayışına uygun olduğu zaman mı bağlı kalıyor?

Zor konularda hoşuna gitmeyen bir şey emredildiği zaman, emredilen şeyi uygulamıyor mu?

Durum böyle değilse, neden şu ayeti dikkate almıyor: “(Yüz ve el gibi) görünen kısımlar müstesna, zînet (yer)lerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar.” (24: 31)

Ve Yüce ALLAH TEÂLÂ şöyle buyuruyor:
Ey Peygamber!
Hanımlarına, kızlarına ve müminlerin kadınlarına söyle, bedenlerini örtecek elbiselerini giysinler.” (33: 59)

Böyle bir ifade kullanarak, süslenmek (teberrüc) ve örtünmemek gibi Allah’ın kesinlikle yasakladığı konularda kendinize yeni bir Şeriat oluşturursunuz kardeşlerim. Bu emre karşı çıkmanın asıl sebebi Allah’ın Kanunları’na uymaya karşı çıkmak istemektir, özellikle de kişisel çıkarlarınızla bağdaşmıyorlarsa.

Allah’ın iman ve hidayetten sonra  bizlere ihsan ettiği en büyük iyilik yahut lütuflardan biri de İslami tesettürdür. Sizlerin güzelliğinizden daha önemli olan ve sizlere bahşedilen bu büyük lütufları dillendirip neden tebliğ yapmıyorsunuz?

Özetle:  Kadınlara hidayet ve tesettürden başka bahşedilmiş daha büyük bir iyilik yahut lütuf var mı?

Özetle:  Kadınlara hidayet ve tesettürden başka bahşedilmiş daha büyük bir iyilik yahut lütuf var mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
El-Hicab (Tesettür/Örtünme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin