Tesettür Süslenmek mi?

121 18 10
                                    

HANIM KARDEŞLERİMİZİN
DİKKATİNE !!!
LÜTFEN
VİDEOYU İZLEMEDEN
DİNLEYİNİZ !!!


Tesettür süslenmek değil!
Süsü örtmek içindir!

Moda ve modacıya uyup modern tesettür diyen akıl kıtlığı ve noksanlığı yaşayanları, ayeti görmezden gelenleri, bile bile tesettür gerçeğini çiğneyenleri, öncelikle Allah’a havale ediyorum.

İslami moda diye bir şey çıkmış bikini reklamında oynayan mankenlerin başına başörtüsü yüzüne ağır makyaj yapılıp podyuma çıkıyorlar adını modern tesettür koymuşlar bunun… 

Sormazlar mı adama bunun ayet neresinde diye…

1400 yıl Önce Allah ve Resulü tesettürü bilememiş mi? De tesettürde Modaya ihtiyaç çoğaldı?

Podyuma geçirilen sözde tesettürlü mankenler şuurdan habersiz, erkeklerin ve kadınların önünden süzüle süzüle geçiyorlar.

Yahu neyin modası peşindesiniz Ayet gayet açık değil mi?

Sizin ayetiniz ne ey modacılar diye düşünmeden edemiyorum…

Çünkü bir ayete bir hadise bakıyorum birde modacıların kıyafetine Sanki ayeti ve hadisi şerifi görmezden gelip tahrif ediyorlarmış gibime geliyor.

Gözleri kör kulakları sağır olmuş...

Moda neyin modası?

Âyet modaya uyun dedi de biz mi okumadık!

Araf suresi 179. ayette bahsedilen gözleri görmezlerden mi bunlarda? Sanmıyorum bu kadar da ileri gidemezler ki canım moda deyip kendi ayetlerini oluşturamazlar o kadar da değil!

Demek isterdim lakin iş bu dereceye varan boyutlara yükseliyor sokaklarda o modacılara taş çıkaran güya tesettürlü kişiler çoğaldı.

Âyet bu kadar baş tacı edilmedi. A Firmasına, B firmasına ve C firmasına gösterilen ilgi ve alaka Allah ve Resulünün bahsettiği doğru tesettüre gösterilmedi.

Moda kıyafetleri dikkatlice inceleyin derim, nefis şuuruyla değil Müslüman şuuruyla inceleyin…

Tesettür mağaza vitrinlerinde arandı da ayete hadise bakılmadı.

Bakıldı mı siz söyleyin?

Kim tesettür ayet ve hadislerini ezbere biliyor?

A firmasının modasını takip edenlere sorun bakalım İslam’ın esasına dayanan tesettür ayet ve hadislerini ezbere bilebilecek mi?

Tesettür sorumluluktur…

Siz ayet ve hadisi şerifi göz önüne aldığınızda bu sorumluluğu yüreğinizde hissediyor musunuz?

Tesettürlü af buyurun seksi ve şıklık yarışına giren, şahsiyetsiz, manevi uhrevi hayâ ve hevadan yoksun bayat bir tesettür çıktı ortaya. Tesettüre serbestlik geldi çok serbest bıraktık tesettürü…

Hemde çok...

Bugün sende böyle giyiniyor giyimini Allah ve Resulü değil de moda belirliyorsa diyecek bir şey bulamıyorum...

Modacı ne yapıyorsun diyen bir ALLAH kulu yok mu?

Vardır mutlaka buna eminim… Ama modacıları zengin edip global dünyada söz sahibi yaptılar Müslüman kadın ve erkekler. Ayet hadis unutuldu mağaza vitrinlerinde aranır oldu artık tesettür.

Yada sosyal medyaya bakarak günün modası nedir de alalım diye saatlerini boşa harcayanlar...

Topuzu caiz,

Kaş almayı gereklilik,

Pantolon giymeyi rahatlık olarak algılayan moda ve modacılara uyanların bir gayesi vardır şehvetini edebini cazipliğini satılığa çıkarmak ve gösterişe sunmaktır…

Modacı bunu yapmalı ki daha çok ürün satsın ve satılsın…

Kollar sıyrılmış şallardan boyun görünüyor af buyurun tüm vücut hatlarının haritasını röntgenini çiziliyorsunuz bakınca…

Utanmadan o daracık kıyafetin içine nasıl girerler anlamıyorum…

Bunu bir eleştiri değil bakış açısı olarak değerlendirin. Sözlerim bile bile kasten tesettüre kurşun sıkanlaradır. Bilmeyenler olabilir orası ayrı değerlendirilir..

Saf erkeklere gelince nefsini düşünüyor DEYYUS HERİF karım yanımda güzel dursun diye açıklığa ve modern tesettürlü olmaya izin veriyor, kızına hiç karışmıyor, oğlu da kız gibi küpe takıyor kırmızı mavi pantolon giyiyor.

Bunlar işin edebi ve örfi boyutu değildir tamamen gösteriş boyutudur.
Kim eşinin sokağa çıkarken süslenmesini ister ki? Şahsen ben istemem.

Soruyorum size böyle davranmak tesettürde modayı teşvik etmek, açılmaya karışmamak, yanıma yakışsın mantığı gütmek deyyusluk değil de nedir?

Ailenize kızınıza sahip çıkmazsanız erkekler, kıyamet günü, en ağır cezayı siz çekersiniz bilesiniz…

Sorumluluğun en fazlası sizde adımlarınızı İslam ile atmaya dikkat edin? Gözünüz dışarda olamasın Peygamber izinde olsun…

Ben artık modadan bıktım, yalanlarından, dolanlarından…
Anladım ki kimsenin umurunda değil bozulan dünya. Bana ne, ne giyerse giysin mantığı hâkim artık. Bana ne ile İslam olsaydı. Peygamberler ”Bana ne! inanmazsa inanmasın ben zaten cennetliğim” diyebilirlerdi. Hiçbir Peygamber bana ne! Demediği için bizimde bunu demeye hakkımız yok.

Bazıları farz emirleri küçük mü görüyor ne. Kocasına göre değiştiriyor Allah’ın emirlerini. Neymiş efendim kocası öyle istemişmiş ALLAH ne istiyor ne diyor baksa görecek ama işine geliyor eşinin sözünü dinlemek.

Farz emirlerde Kadın kocaya, kocası kadına yapma diyemez, hiçbir erkeğe veya kadına, günahı sevap, haramı helal yapma yetkisi verilmemiştir.

Eşim kapanmamı istemiyor, kaşlarımı eşim için alıyorum gibi bahaneler Kocanın demesi ile helal hale gelmez, böyle diyen bir erkek harama helal diyorsa ya da günah olan bir şeye sevap derse küfre girer ve dinden çıkar,

Eşini kıskanmayan kişi DEYYUSTUR.

Namusunu kıskanmayana deyyus denir.
Deyyuslar için hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:

(Allahü Teâlâ, Cenneti yaratınca, “Cimri, sana giremez, deyyus senin kokunu bile duyamaz” buyurdu.) [Deylemi]

(İçki içene, ana-babasına âsi olan kimseye ve deyyusa, Cennete girmek haramdır.) [İ.Ahmed]

Resulullah (sallallahu aleyhi ve sellem) buyurdular ki: “Üç kişi vardır, kıyamet günü Allah onlara nazar etmez: Anne ve babasının hukukuna riayet etmeyen kimse, erkekleşen kadın ve deyyus kimse.”

Ravi : Hazreti İbnu Ömer radıyallahu anh
Kaynak :Nesai, Zekat 69, (5, 80)

Mustafa Kuş

Mustafa Kuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
El-Hicab (Tesettür/Örtünme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin