Hanım ve beyfendi Kardeşlerim,
Çok düşündünüm bu satırları yazmak için. Nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum.Yani uslubum sert olur mu,
diye endişe ediyorum. Bu sebeple elim klavyeye bir gitti bir geri çekildi lakin artık yazmaya karar verdim.Burada wattpadda İSLÂM'I savunun 'ben İSLÂM'IN kızıyım' diyen çok kardeşlerimiz var.
Var lakin ne kadar savunuyor/uz!
Ne kadar profiline dikkat ediyor/uz.
Yada takip ettiği namahrem olan erkeklere, kızlara ne demeli!
Ey hanım kardeşim! Sen takip ettiğin namahrem olan erkekler ile aynı masada oturabilir misin?
Kitaplarda, panolarda 'abicim abicim' dediğin kişilere aynı masada böyle söyler misin?
Ey Hanım Kardeşlerim,
Peki tanımadığınız kişiler özellikle namahrem olan kişiler neden sizleri bu kadar çok rahatsız ediyorlar düşündünüz mü?Arsız kişiler profiline girip bakıyorlar.
'Ooo bu bazı erkek profili takip ediyor. O zaman benimle konuşabilir.'
Düşünceleri ile onları davet ettiğinin farkında mısın?
Erkekler mesaj atmasın diye biona yazıyorsun. Yazıyorsunda panonda 'abicimler' ile konuşuyorsun ama...
Belki o kişi senin için namahrem değil lakin Arsız kişiler nereden bilsin. Sapıklar nereden bilsin.
Ben nereden bileyim.
Başkası nereden bilsin.Neden yanlışlara sebebiyet verirsin!
Belki senin için mahremdir. Lakin sen İSLÂM'IN kızı değil misin? Ona göre hareket etmeliyiz değil mi?
Keza bu sözlerim erkek kardeşlerime de. Siz neden sizin için namahrem olan kız profillerini takip ediyorsunuz?
Niye kitaplara, panolarda her cümlenizde 'kardeşim, kardeşim' diyorsunuz?
Yanlış anlaşılmamak için mi?
Hadi ya..
Bal gibi de yanlış anlıyorum..
Sanki bana şöyle geliyor,
Hem kızlar, hem erkekler
'Abicim' 'kardeşim' derken bunlar yalnızca namahrem olan kişiler ile konuşmanın bir kılıfıdır.Biz böyle hitap ederek konuşabiliriz...
Şeytan ne güzel kılıf bulmuş , süslemiş paklamış önünüze/müze koymuş. Bizlerde inanmışız!
Tabi kitaplarda zaruriyetten seviyeli bir şekilde soru soranlar ve konuşanlar müstesnâ.
Bir de bakıyorum, bir objeyle yüzü görünmeyen örtülü kızlar var. Yada kadınlara namahrem olan erkeklerin resimleri..
Cumhurbaşkanımızı bile koyuyorlar pes yaa...
YÂ HÛ Cumhurbaşkanı olunca HARAM olmuyor mu?
Bir Evliyaullah olunca HARAM olmuyor mu?
Bir Âlim olunca HARAM olmuyor mu?
Erkek kardeşlerimiz zaten "Saldım çayıra Mevlam kayıra!" cehaleti ve vurdumduymazlığı sebebiyle kendi resimlerini koyuyor.
Bir de bazıları profillerine hem kendi resimlerini koyup, hemde örtülü kızların profillerini eleştiriyor.
Pes doğrusu...
Peki Peygamber Efendimiz (صَلَّى اللهُُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ) bile hicab Âyetleri indikten sonra hanımlar ile perdenin gerisinden biat almamış mı?
Kendini hanımlara göstermemiş bile.
Neden?
Gözlerini haramdan sakınsınlar emri bir tek erkeklere mi indi?
Hani derler ya erkeklerin tesettürü göz kapaklarında..
Ya Kadınların göz kapaklarında da yokmudur?
Sahi unuttuk mu tesettür için ilk çıkan savaşı Benî Kaynuka Gazâsı'nı
Peygamber (صَلَّى اللهُُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ) ordusunu...
Yada tesettür için, anaların bacıların yüzündeki örtüleri peçeleri açılmasın diye başlayan Kurtuluş Savaşını..
Kaç Şehid verdi Muhammedi(ﷺ) Ordusunu...
Tesettür demek,
Kadının iffeti, Namusu, Haysiyeti değil mi?Tesettür demek,
Erkeğin Şerifi, Namasu değil mi?Tesettür demek?
Bir Ülkenin Şan'ı Onuru değil mi?Tesettür demek sizce nedir.... Artık
İSLÂM'IN doğru tesettürüne uymanın vakti gelmedi mi?
#Okyanus_Gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El-Hicab (Tesettür/Örtünme)
SpiritualHicab nedir bilir misiniz? Peki doğru tesettür nasıl olur? Tesettür, Örtünme, Mahrem, Namahrem, Akraba ilişkisi, Tesettürde dikkat etmemiz gerekenler, Namahrem ile Tokalaşmak, Namahrem ile Konuşmak, Gelin ayrıntılı bir şekilde bilgilerimizi tazeley...