9.rész (18+)

3K 137 4
                                    

Taehyung szemszögéből:

A szívem csak úgy zakatolt, ahogy Jungkook óvatosan az ágyra helyezte a testemet. Meg is remegtem az érzésre. Omega belsőm szinte lángolt értük. Kívántam őket, mégis a félelem apró töredéke áthatolta a lelkemet.

Nem vesztegették az időt, amiből jócskán sem hagytak nekem, hogy felkészüljek, Jungkook hirtelen mart ajkaimra, míg Hyungom a nyakamat kényeztette, apró puszikkal.

Beleszuszogtam az alfával való csókunkba, ahogy nyakam érzékeny részeit érte a támadás. Éreztem, ahogy valamilyen furcsa módon, de fenekemből mintha valami folyt volna.
-Fiúk én nem tudom, de valami furcsát érzek a fenekemnél. -Suttogtam egy nyögés kíséretében, mert e közben úgy döntöttek, hogy megnyomogatják a bimbóimat, amik már ruhán keresztül is látszottak, hogy szép hegyesre tornázták magukat.

-Ne aggódj angyalkám. Ez csak jót jelent, ha már most nedves vagy. -Vigyorgott Yoongi, majd nadrágom korcához vezette kezét, amit szép lassan le is húzott rólam, míg Jungkook a pólómat szedte le.

Megremegtem, ahogy felhevült bőrömet érte a hideg levegő, majd el is nyögtem magamat, ahogy az alfa szopogatni kezdte a mellkasomat.
-Jungkookh ah mith csinálszh? -Kérdeztem lihegve, majd hajába is simítottam, ami hatására felmordult.

-Angyalkám, szabad? -Nézett rám Yoongi, az alsómnál matatva, de meg se várta a válaszomat, úgy húzta azt le rólam. Mindketten megnyalták ajkaikat, ahogy megláttak nemes részemet. Elszégyelltem magam, majd kezeimet e részhez helyeztem, próbálva takarni magamat, de igazából ez lehetetlennek minősült.

Egy kicsit arrébb mentek tőlem, majd ők is teljesen meztelenre vetkőztek, felfedve előttem kidolgozott testrészeiket, nem beszélve ágaskodó férfiasságukról, mely azt hiszem az enyémnek négyszerese volt.
-Nagyon nagy..-Szaladt ki számon ez a kijelentés, amibe bele is vörösödtem, mint a rák.
-Csak is miattad édes -Suttogta Jungkook fülembe, mire testem újra megrándult.

-Jungkook szeretnéd te előbb? -Nézett a fiatalabbra, aki mosolyogva bólogatni kezdett. Én meg csak értetlenül néztem rájuk.

Jungkook szemszögéből:

Szinte megőrültem, testem még jobban forrt, ahogy Hyungom átadta nekem a lehetőséget, hogy kezdhetem én. Már olyan régóta vártam ezt a pillanatot, hogy megkóstoljam őt.

Két formás combjait széthúzva, lebuktam fenekéhez, s nyelvemmel óvatosan szántottam végig feneke két pártja között. Édes csokoládés íze, mennyeien terült szét számban, melyből ízlelőbimbóim még többet akartak.

Csak nyaltam őt, melytől farkam már olyannyira lüktetett, hogy kénytelen voltam rajta húzni egy párat, mert egyszerűen beleőrültem már.

Taehyung erőteljesen mart hajkoronámba, megtépkedve, nem rég befestett tincseimet.
-Jungkookh neh énh ahh kérlekh hagydh abbah -Nyögte, mire teljesítettem kérését. Még nem szabad elélveznie.

-Hyung csinálod te? Mert én már mindjárt felrobbanok -Kértem meg Yoongit, aki csak bólintott egyet. Kényelmesen befeküdtem az omega mellé. Egyik kezemmel férfiasságomra fogtam, másikkal Taehyung mellkasát kezdtem el cirógatni.
-Kookie segítsek ahh? -Nyögte el a végét, ahogy Yoongi elmerítette pár ujját az omegába, majd óvatosan kezdte el ki-be tolni azt, hogy azért még is megszokja a helyzetet.

-Hagyjad csak -Nyomtam egy puszit a szája sarkába.

Egy idő után mikor Taehyung már vergődni kezdett, Yoongi kihúzta ujjait, majd az édes csokoládés ízt lenyalta.

Lefeküdt az ágyra, majd Taehyungot magára húzta, kinek illata még jobban bekúszott a szaglójáratunkba.

Yoongi szemszögéből:

Taehyung pihegve feküdt mellkasomon, amit megmosolyogtam.
-Hyung -Bújt bele a nyakamba, miközben óvatosan ültettem rá férfiasságomra, amit elég könnyedén befogadott. Édes nyögés hagyta el ajkait, majd meg is remegett rajtam, jobban fúrva arcát a nyakhajlatomba.

Felhúztam lábaimat, így ölembe csücsült az omega. Pihegve szorított magához még jobban, míg alul ugyan ez a folyamat játszódott le, ami miatt éreztem, hogy nem kell sok, hogy elélvezzek.
-Angyalkám nyugodj meg, csak lazíts -Suttogtam már-már ajkaira, majd azokat birtoklóan falni kezdtem. Egy idő után elváltam tőle, s Jungkookra biccentettem, aki az omega mögé lépett, majd férfiasságát a gyönyörű fenékhez vezette, de nem tette be. Láttam a szemében a félelmet és a gondolkodást.

-Édesem figyelj. Fáj, hogy benned vagyok? -Kérdeztem, mire megrázta a fejét, majd picit mozogni is kezdett rajtam nyögdécselve. Jungkookra sandítottam újra, aki egy szempillantás alatt rakta be farkát az enyém mellé.

Taehyung felsikkantott, belém vájva körmét, még is a vágy, nagyobb teret ölelt fel íriszeiben.
A fiatalabb átölelte az omegát, szorosan bújva hozzá, majd mozogni kezdett, míg én alulról döfködtem. Taehyung szeméből egy könnycsepp gördült ki, mégis ajkait, szebbnél - szebb oktávok hagyták el.

Ahogy az alfával, a férfiasságaink egymást súrolták, nem beszélve arról, hogy Taehyung szűk belseje átölelt minket, maga volt a tökély.

Már -már a végét jártuk, mikor éreztük, hogy semelyikünknek nincs sok hátra. Szorosan öleltük körül Taehyungot, majd szemfogainkat kimeresztve jelöltük meg. Én egyik oldalon, míg Jungkook a másik oldalon. Már nincs visszaút, ő a miénk, örökkön örökké.

Taehyung hatalmasat sikított, szinte már-már üvöltött, kiabált. Arcán szebbnél szebb könnycseppek gördültek végig, ahogy mindeközben a csomóinkat áttuszkoltuk belé, élvezeteinkkel együtt. Szinte már sírt, melytől elszomorodtam.

Édes kis farkára fogtam amit gyorsan verni kezdtem, addig Jungkook simogatta ahol érte. Hatalmas fájdalmas nyögés hagyta el ajkát, majd kezembe engedte élvezetét, amit megmosolyogtam.

-Nagyon fáj!!-Sírt fel, utalva farkunkra , amik még mindig benne voltak. Hosszú percek teltek el, mire végre kivehettük, majd befeküdve mellé, szorosan átöleltük kicsinyke testét, mély álomba szenderülve.

Nem is sejtve semmit, hogy az életünk fenekestül felfog fordulni a jó és a rossz irányba egyaránt.

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást. Mindenkinek szép álmokat! ❤

Nem érdekel, csak szeress! ||  Taeyoonkook ff (Befejezett)Where stories live. Discover now