(Figyelem: Tudom, hogy a valóságban nem így van, ahogy én most itt leírom (tanulok anatómiát), de muszáj vagyok így írni, mivel akkor nem olyan lenne a történet mint amit tervezek)
Taehyung szemszögéből:
A vizsgáló ágyon feküdtem, pontosabban a nőgyógyásznál. Megmondva az őszintét, egy kukkot nem értettem az egészből, hogy mit keresünk itt.
Ahogy lezajlott a hétvége, Yoongi egyből ide hozott, aminek szerintem igazából semmi értelme sincs, hiszen biztos csak elrontottam a gyomromat vagy valami.Az orvos végig húzta a pocakomon a zselével bekent kis műszert, közben figyelte a monitort, majd mosolyogva kapta rám a tekintetét.
-Gratulálok Taehyung, ikrei lesznek! Akarja, hogy elmondjam Dr.Jeonnak, hogy apa lesz? -Kérdezte az orvos, de én nemlegesen megráztam a fejem. Még mindig a sok hatása alatt voltam. Fogalmam sincs, egyáltalán ez, hogy lehetséges, hiszen nem is voltam lázban.Majd gondolkozni kezdtem. Tudnom kell, hogy milyen ikrek.
-Doktor úr, egypetéjűek? -Kérdeztem, mire megrázta a fejét.
-Nem Taehyung, ami nagyon furcsa, hiszen általában az omegáknak vagy egy gyermekük születik, vagy esetleg több, de azok sem kétpetéjüek. Esetleg voltál több alfával együtt? Vagy kettő férfival szeretkeztél egyszerre? Hiszen ez csak maximum, így lehetséges, bár ez felettébb ritka -Tolta fel a szemüvegét, majd én bólintottam egyet, hogy igen így volt.
-De nem voltam lázban -Suttogtam, amin elmosolyodott.
-Tudod, hogy vannak kivételes esetek, amikor úgy is megfogan a magzat, hogy nem szükséges ahhoz lázban lenned, hanem elég az,hogy a partnereddel összeilletek. Viszont látom, hogy kettő harapásnyom van rajtad, ami arra utal, hogy tehát az egyik babának az egyik az apja a másiknak pedig másik. Remélem tudod, hogy ez törvény ellenes. De nyugodj meg, nem fogok erről senkinek se szólni, mivel Jeon a legjobb haverom, plusz te is régóta jársz hozzám vizsgálatra meg minden. Na lényeg, hogy elkezdek kutatásokat végezni, meg minden ha engeded. Hiszen ez az első alkalom, hogy ilyen történik. Na de most írok fel neked vitamint, aztán majd egy pár hónap múlva veszek mintát, hogy tudjuk, hogy melyik vércsoportot örökölte, meg hasonlók. Pihenj sokat, a sulit még kijárhatod, szexuális életet még élhetsz, de óvatosan. -Újat bólintottam, majd rendbe szedtem magam, és elköszöntem az orvostól.Yoongi kint állt, majd kérdően nézett rám, de én nem tudtam megszólalni, csak szorosan átöleltem. Igazából csak most jutott el a tudatomig. Terhes vagyok.
Yoongi szemszögéből:
Orromat ismeretlen illat csapta meg. De nem is egy hanem kettő, ahogy az omega szorosan ölelt magához.
-Babákat várok -Suttogja, mire bennem megáll az ütő, még is a boldogság apró töredéke áthatol a lelkemen.
-Örülök -Simítok a hasára, majd kisebb csókba invitálom, amit kétség nélkül viszonoz.
-Menjünk haza vagy várjuk meg Jungkookot? Már csak fél óra van hátra neki. -Mondom mire Taehyung bólint, hogy várjuk meg.Hamar eltelt az a kevéske idő, majd Jungkook megengedte, hogy bemenjünk a rendelőébe.
Jungkook egyből az omegára kapta a tekintetét, összevonva szemöldökét.
-Te terhes vagy? -Intézte az omega felé, aki csak bólogatni kezdett. Jungkook elmosolyodott majd meg is csókolta Taehyungot.
-Én úgy örülök, de melyikünk az apa? -Kérdezte mire Taehyung felsóhajtott.
-Babák, és valószínűleg az egyikének te a másikénak Yoongi. Viszont ez nem tudom menyire lehet mivel te félig még is csak béta vagy -Sandított rám a végénél.Nem szóltam semmit, csak bólintottam. Igaza volt persze, de attól még bármi megeshet.
Aztán elindultunk haza, ahol mindenki elvégezte a fontosabb teendőket, majd valahogy megint egy ágyban kötöttünk ki. Jungkookkal Taehyung édes mellbimbóit kényeztettük, amik éppenséggel eléggé duzzadtak voltak. Kérlelt, hogy hagyjuk abba, de persze nem tettük, hiszen kívántuk őt. Ha nem is szeretkeznénk, attól még egy kis kényeztetés bele férhet.
Már majdnem húztam volna le az alsóját, mikor nyílt a házunk ajtaja, majd kiabálásra kaptuk fel a fejünket. Ekkor valaki berontott a szobánkba.
-Kim Taehyung azonnal magyarázd meg, hogy ez micsoda! -Lobogtatott egy papírt egy nő, majd ránk nézve elhúzta a száját.
-Te jó ég! Drágám tényleg igaz a hír, a mi fiúnk két legjobb barátjával van együtt -Kiáltotta újra, majd arcába temette a kezét. Taehyung felkelt mellőlünk majd a személyhez sétált.
-Anya megtudom magyarázni -Suttogta, de a nő lecsapta a kezét.
-Ne érj hozzám. Én nem ilyennek neveltelek, nem egy becstelen omegának!!!Sziasztok!
Meghoztam a folytatást. Mindenkinek szép éjszakát! ❤Csak belebotlottam egy tweetbe, hogy hogyan használja JK az a szót, hogy "gongtongjom" amivel leírja Taehyungot , és a koreai Armyk említették azt hogy ez a szó Koreában normális. Randizásnál és románcnál használják. Azt mondták hogy ez a szó normálisan akkor használják mikor valaki randizik valakivel vagy a szeretőjére érti.
Az idei Festanal minden tagnak le kellett írni, hogy számára melyik tag mit jelent.:
Na akkor JKnak Tae "közös nevezője" (biztonságos helyem)
Taenak Jk pedig a "feltörekvő humoristája" (boldogságom)És JK használta azt a szót, hogy "gongtongjom" mikor leírta Taet.
Nem biztos, hogy mindent jól írtam, mivel Taekookal kapcsolatban általában külföldi oldalakról tájékozódom, és hát az angol tudásom nem az igazi.
ESTÁS LEYENDO
Nem érdekel, csak szeress! || Taeyoonkook ff (Befejezett)
FanficLétezik még igaz szerelem? Egy olyan érzés amely megmagyarázhatatlanul boldoggá teszi a szívedet? Őszintén kijelentve igen. De minden szépben ott rejlik a rossz. S ez az ösztön.. Figyelem: Trágár szavak, erotikus jelenetek, threesome!