5.rész

1.5K 115 15
                                    

Jungkook szemszögéből:

Fáradtan foglaltam helyet az íróasztalomnál, kortyolva egyet a már rég kihűlt kávémból. Szívesen haza mentem volna, mégis még hátra volt legalább 5 páciens, akiket minden bizonnyal nem utasíthattam el. Így hát folytattam a munkámat, közben erősen gondolkoztam azon, hogy Taehyung miért távolodott el ennyire tőlünk.

Egy kerek hét telt el azóta,mióta mi azt csináltuk Taehyungal. Bár lehet meg kéne értenem a reakcióját, hiszen ő mégis egy omega, nem beszélve arról, hogy ki tudja, hogy eshetett neki, hogy a két legjobb "barátja" letámadja.

Fusztráltan álltam fel, ahogy a következő beteg érkezett a rendelőmbe. Rá mosolyogtam, hogy azért még se tűnjön úgy, hogy teljesen máshol jár az eszem.

...
Miután az utolsó beteg is elhagyta a szobát, helyet foglaltam a forgós székemben, majd neki kezdtem a papírmunkának. Asszisztensemnek sajnos haza kellett mennie, így hát egyedül maradtam.

Szaglószervemet, édeskés illat csapta meg. Hihetetlenül vonzott magához. Egyszerűen észvesztően bódító volt. Rendkívül hasonlított Taehyung illatára, melytől még jobban szétáradt bennem a szexuális feszültség.

Fogalmam sem volt, hogy hogyan kerülhet ide az omega illata. Betudnám annak, hogy mert közel van a rendelőm a házunkhoz, de nem tudom elhinni, hogy ennyire erős legyen a csokoládé egyvelege. Ha csak nem lehet, hogy láza van..

De hiszen az lehetetlen, mivel mindig bevette a pirulákat. Netán elfelejtette? Ezt nem hiszem el.

Megfogok örülni, de annyira édes. Muszáj vagyok haza menni. Magamévá szeretném tenni....

Figyelem enyhe szexuális tartalom következik!

Yoongi szemszögéből:

Nagyban ügyködtem a fürdőszobában, éppen az egyik szekrényt javítottam, amit drága Jungkook eltört. Már hányszor megmondtam neki, hogy ne csapkodjon, de ő azért is előszeretettel rongálja meg a berendezéseket.

Amint végeztem, a konyhába indultam, hogy lehúzhassak egy adag pezsgőt. Úgy is szabad napom volt, már miért ne ihatnék. Bár ha tehetném, omegám és Jungkook társaságába innék, de sajnos a fiatalabb nem ihat alkoholt a munkája miatt, Taehyung pedig alapból utálja. Így hát egyedül maradok.

Már jócskán a széken ültem, telefonomon a közösségi oldalt bújtam. Mindenhol csak szerelmes párokat dobott fel az internet. Ekkor megakadt a szemem egy blogon, ami a szerelmi háromszögekről szólt. Egy párnak az életét mutatja be, de úgy, hogy 1 alfának 2 omegája van. Hmm érdekes. De nálunk ez nem így van.

Kezdtem volna, hogy beleolvassak amikor orromat megcsapta egy nagyon erős illat. Olyan volt mint a parfüm, de ez teljes mértékben nem az. Hanem Taehyung csokoládés mámora volt az.

Összevontam a szemöldökömet, hiszen nem értettem miért ereszti ki magából most. Nem fenyegette semmi veszély, de csak a közelünkbe se volt, hogy átadja az érzéseit ezzel.

Ekkor megjelent előttem. Arca piros pozsgásan festett, szinte már festménybe illően tündökölt. Nyeltem egy nagyot.
-Hy-hyung nem érzem jól magam, olyan nedves otth -Nyögi, majd fenekére mutat, amit csak egy rövidnadrág takar.

Ilyenkor áldom, hogy félig béta vagyok, így nem kattan el az agyam. De egyszerűen fogalmam sincs most mit kezdjek vele. De nem is kell ezen gondolkoznom, mert pár percen belül arra eszmélek fel, hogy az ölemben ül, s csípőjét ringatni kezdi, közben hátrahajtja a fejét.

Farkam megrándul, majd érzem, ahogy merev állapotba tornázza magát.
-Angyalkám nem vetted be a gyógyszereid? -Kérdezem, majd csípőjére fogok, próbálva hatni rá, hogy hagyja abba, de ő csak tovább folytatja.

Jelen esetben nem tenné ezt, de mivel érzi rajtam azt, hogy csörgedezik bennem is az alfa vér, így persze, hogy velem is megteszi.
-Hyungh tegyél magadévá -Suttogja majd leszáll rólam és vetkőzni kezd.

Nyelek egy nagyot, majd meg is nyalom a számat, ahogy gyönyörű meztelen teste elém tárul. Valamit muszáj leszek tenni, mert addig nem fog abba maradni a láza, még valaki ki nem elégíti.

Újra helyet foglal az ölemben, majd fenekével mozogni kezd merev tagomon. Felmordulok, majd hátra hajtom a fejemet mikor hallom, hogy nyitódik az ajtó.

Jungkook áll ott. Szemei vörösen csillognak. Ahogy tudom leszedem magamról az omegát, majd Jungkookot kilökve az ajtón, azt belülről rá zárom.
-Jungkook most nem jöhetsz be, értsd meg. Tudom, hogy ha te neki esel, akkor annak nem lesz jó vége. -Kiáltom, majd visszamegyek az omegához, aki már férfiasságával játszadozik.

Sajnálom Jungkook, de meg kell értened, hogy ebben az helyzetben, nekem kell csillapítanom Taehyung lázát..

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást. Remélem tetszett! ❤

Nem érdekel, csak szeress! ||  Taeyoonkook ff (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant