Taehyung szemszögéből:
Mély sóhajt eresztve,kicsit fusztráltan, ültem bele a jó forró kád vízbe, amely, ahogy bőrömön lévő sebeket érte, felszisszentem.
Fájt. Rettentően. Legszívesebben sírni támadt volna kedvem. Könnyeimet kiakartam ereszteni, hogy az már összekeveredjen az arcomon lévő vágással, amelyből némán távoztak a vér cseppek.De nem volt hozzá erőm. Ehhez sem. Csak csendesen bámultam magam elé, néha apró sikoltásokat hallatva a szoba halk zúgja közé. Féltem. Még a saját lakásomba is. Pedig nem lett volna okom rá, hiszen két erős férfival éltem együtt, mégis rettegtem. Mert itt is megtalálhatnak, hogy újra megalázzák omega létemet. Nem akartam többet iskolába menni. Kizárt dolog volt, mégis kötelességemnek számított. Már csak is amiatt jártam be, hogy végre elvégezhessem az álom szakmámat. Imádom a gyermekeket. Szinte ők a mindeneim. Ezért élek, hogy velük foglalkozhassak.
Emlékszem amikor kisebb voltam, akkor is többször volt az, hogy Jungkookot dajkáltam, mivel ő fiatalabb nálam. Már gyermekkoromban megmondták, hogy én biztosan csak is omega lehetek, hiszen sugárzott belőlem az a színtiszta anyai ösztön. Aztán ahogy felcseperedtünk, Jungkook sokkal magasabb lett nálam, jóval férfiasabb, így már nem én fogtam őt két kezem közé, hanem nem egyszer volt olyan, hogy ő emelgetett engem, nem beszélve arról, hogy állandóan megjegyezte, hogy milyen csinos vagyok, s, hogy milyen finom csokoládés illatom van. Legszívesebben felfalna. Igen sokszor hozott zavarba. Aztán itt van Yoongi hyung. Ő egy béta, de valamilyen úton ,módon lakozik benne egy kis alfa vér, ami igen furcsa esetnek számít. Ő 50% esélyben megtud termékenyíteni egy omegát, ami elég ritka, így őt a béták közé sorolják.
Ha Hyungomat kéne jellemeznem, ő nem az a domináns típus, de ha a barátairól van szó, akkor szinte ugrik, mint egy vadmacska. Nagyon flegma tud lenni mindenkivel, viszont velem másmilyen. Sosem volt még rá alkalom, hogy durva lett volna. Annál inkább gyöngéd. Mindig megnyugtat ha félek. Ha bántanak, ő az első aki felkeresi azt és péppé veri, bár itt Kook is beszokott segíteni. Ha vele vagyok teljesen mást érzek, de ez ugyan úgy igaz az alfára is.
Viszont azok a pillangók a hasamban, sosem képesek leállni. Mindig csak mozgolódnak, s a szerelem fájdalmas egyben gyönyörű csapdájába röpítenek.
Igen én Kim Taehyung az egyetlen butus omega aki képes volt beleszeretni egy alfába és egy bétába. De úgy érzem képtelen lennék a természet törvényét megtörni...
Hatalmas sóhajt eresztettem újra, majd kiszállván a kádból, magam köré tekertem egy vastag törülközőt, ami jócskán fedte a testemen díszelgett sebeket.
Majd a tükörhöz léptem és egy kis alapozóval bekentem az orcámat. Nem akartam, hogy a fiúk meglássák, hogy megint mi történt. Talán képes vagyok megoldani egyedül is a problémáimat. Talán.
Mikor már az utolsó simításokat végeztem, hirtelen veszekedésre figyeltem fel.
-Hyung nézd meg mit csináltál, odaégetted, TaeTae kedvenc edényét. Azt azért te is tudhatnád, hogy tányért nem teszünk a forró gázra. - Nevetett Jungkook. Elhúztam a számat, majd amilyen szégyenlős is vagyok, kiszaladtam a konyhába. Bevallva az őszintét, kicsit féltem, hogy ezek ketten szétszedik a kedvenc lakrészemet. Mert ezek olyannyira nem értenek a főzés tudományához, mint én ahhoz, hogy hogyan védjem meg magamat.-Ti mit csináltok? -Kérdeztem nyugodt, kimért hangsúllyal, mire mindketten rám kapták tekintetüket. Nézésük eléggé, mondhatni már olyan volt, hogy mindjárt felfalnak. Nyeltem egy nagyot és tudomásul vettem, hogy azért néznek így, mert éppenséggel combjaimat, nem nagyon takarja semmi. Majd rögtön el is pirultam, mire mindketten egyszerre szólaltak meg.
-Taetae gyönyörű vagy! -Nyalták meg a szájukat. Na igen erről beszéltem...
Yoongi szemszögéből:
Ahogy megláttuk Taehyungot, azt hiszem kijelenthetem, hogy mindkettőnk teste reagált rá. Bár ezen senki se csodálkozna, hiszen ő egy gyönyörű angyali teremtmény. Egy igazi bombázó.
Érzem, ahogy Jungkook megfeszíti izmait, tekintete elködösül. Na jó ez így nem lesz jó, muszáj leszek valamit csinálni, mert a végén még neki esik TaeTaenak, aminek nem hiszem, hogy jó vége lenne.
-Jungkook nyugodj már meg, te meg angyalkám, kérlek vegyél fel valamit, mert tudod, jól, hogy Kook alfa és nehezen tudja uralni a hormonjait, nem beszélve, hogy rólad van szó, így hát nekem is gondjaim akadnak -Suttogom a végét, hogy azt már kevésbé hallja, bár Jungkook egyből rám kapja a tekintetét, vörös szemekkel nézve rám.
-Nyugodj már le haver! -Ütögetem vállba, mire hirtelen megszólal.
-Taehyung arcán van egy seb, láttam, hogy az izzadságcsepp leviszi az alapozót. -Vicsorítja. Bár ezzel nem csak Jungkook van egyedül, mert én is mérgessé válok.Már valaki megint bántotta, az omegánkat. Kezd elegem lenni ebből. Az a baj, hogy amíg nincs megjelölve, addig fogják ezt csinálni. Azt hiszem a türelmünk már elfogyott.
-Angyalkám. -Fogok a kezére, hogy visszahúzzam, de véletlen kicsit erősebben sikeredik, így lehull, róla a törülköző, és karjaim közé esik a drága.
Jungkookkal végig vezetjük tekintetünket a fiú gyönyörű meztelen testén, melyen csúnyábbnál csúnyább hegek ékeskednek.
E pillanatban, mondhatnám azt, hogy szexuális izgalmunk utat tör magának, hogy láthatjuk szerelmünk csodálatos testét, idomait. De most a harag nagyobb formát ölt bennünk.-Ki tette ezt? -Simítok oldalára, ahol, egy lilás folt van. Felszisszen, majd arcát a nyakamba fúrja. Illata erősödik, a csokoládé egyvelege keveredik az egész lakásban, amiből csak is egy érzés vonható le; a szenvedés.
-Jungkook ott vannak az asztalon a ruhák, add ide Taehyung egyik alsóját -Mondom mire a fiatalabb teljesíti a kérésemet, majd a kezembe nyomja a textil anyagot, amit az omega elvesz tőlem és szégyenlősen felhúzza, majd újra maga köré tekeri az anyagot, és átölel.
Jungkookra tekintek, akinek szemében féltékenységet, s haragot vélek felfedezni. Mégis a szeretet a színtiszta szerelem, utat enged magának.
Mi hárman mások vagyunk. S nem lenne szabad ezt művelnünk, de én ellent fogok állni a törvénynek, és elfogom érni, hogy Taehyungot mi ketten birtokoljuk. A mi omegánk lesz. Akin kettő harapásnyom lesz. Nem fog érdekelni semmi, még akkor sem, ha félig béta vagyok...
Sziasztok!
Na meg is hoztam az első részt, ami ilyen mondhatni bevezetés az életükbe. Hamarosan jön a folytatás. Mindenkinek szép napot!❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem érdekel, csak szeress! || Taeyoonkook ff (Befejezett)
FanficLétezik még igaz szerelem? Egy olyan érzés amely megmagyarázhatatlanul boldoggá teszi a szívedet? Őszintén kijelentve igen. De minden szépben ott rejlik a rossz. S ez az ösztön.. Figyelem: Trágár szavak, erotikus jelenetek, threesome!