12.rész

1.5K 105 47
                                    

Taehyung szemszögéből:

Döbbent szemekkel néztem anyámra, akinek szavai törtként hatoltak a szívemben. Becstelen omegának nevezett, a saját anyám, aki ugyan ezt a cselekmény sorozatot művelte, mint, ahogy most én is teszem.
-Ráadásul gyermeket is vársz? Hát nem megmondtam neked, hogy ne kövesd el ugyan azt a hibát, mint amit én? Szerinted miért vettetem el a testvéredet hm? Most neked is ezt kell tenned! Nem élhetsz így! -Kiáltotta mérhetetlen dühvel a szemében. A szívem összeszorult. Nem fogom csak azért elvetetni a gyermekeimet, hogy megszabaduljak a társadalom negatív támadásaitól. Nem. Én nem anyám vagyok. Nekem a szerelem fontosabb.

Ők hozzám tartoznak. Náluk nagyobb boldogság nincs. Hiszen mindig is erre vágytam, hogy láthassam azt az önfeledt boldogságot a gyermekeim szemében.
-Nem fogom azt tenni, mint te. Engem nem érdekel mások véleménye. Ráadásul ők sem hagynák. -Mutatok párjaim felé, akik bólogatni kezdenek. Majd Jungkook fel is áll a helyéről, hogy átkarolja a derekamat, védelmezően kiállva mellettem.
-Még szép, hogy megtartjuk a babákat Mrs. Kim. -Mondja Jungkook, ami megmelengeti a szívemet. -Plusz szeretjük egymást, szóval nincs miért szégyenkeznünk. A szerelem az szerelem. -Mosolyog, jobban húzva magához engemet, mely olyannyira jól esik, hogy azt szavakba is képtelen lennék önteni.

-Jól van legyen, de nekem aztán ne sírjon a szátok. A másik amiért jöttünk, az az, hogy mikor lesz a diploma osztód Taehyung? -Kérdezte anyám, amit elmondtam neki. Majd még valamennyit beszélgettünk, aztán apa is végre megszólalt, ami meglepett, hiszen ő nem ellenezte a kapcsolatunkat. Utána pedig elmentek, mondván, hogy még dolguk van.

-Figyeljetek nekem lassan indulnom kell, mivel éjszakás vagyok. -Mondta Yoongi, majd egy csókot nyomott az ajkaimra, míg Jungkookot megölelte. Aztán el is ment.

-Kookie mit szeretnél csinálni most? -Néztem fel az alfára, aki csak perverzen elmosolyodott. Lehet még sem kellett volna megkérdeznem.

Figyelem: Jungkook szemszöge erotikus tartalom!

Jungkook szemszögéből:

Hatalmas mosoly kúszott az ajkamra, ahogy Taehyung értetlen egyben édes tekintetével néztem farkas szemet.
-Csak így ilyen kívánatosan, hogy tudsz ilyet kérdezni tőlem hmm? -Kaptam a kezembe a drágámat, majd szenvedélyes csókba invitáltam.

Ahogy a csókunk megszakadt, eldöntöttem az ágyon, majd újra felhúztam a pólóját, megcsókolgatva duzzadt mellbimbóit. Felnyögött, szenvedélyesen túrva hajkoronámba ami még jobban fokozta a vágyat közöttünk. Valahogy jól esett az, hogy most én voltam az egyetlen aki kényeztethette őt. Olyan kellemes érzés töltött el, ahogy csak is én miattam izgul fel. Legszívesebben kisajátítanám magamnak. Azt akarom, hogy csak az enyém legyen.

-Kookieh mit csinálsz? -Kérdezte csillogó szemekkel figyelve, ahogy lehúzom nadrágját, s ujjaimmal végig simítok nedves bejáratán.
-Hmm máris beindítottalak szívem? -Buktam le fenekéhez, hogy egy párat nyalintsak belőle. Hatalmas nyögés szaladt ki ajkai közül, amit elégedett mosollyal jutalmaztam. Még egy picit kényeztettem nyelvemmel, édes kis nyílását, majd megunva aztat, felálltam és lehúztam nadrágomat.

Taehyung eltátotta száját, ahogy meglátta hatalmas farkamat, mely csak is érte lüktetett. Aztán meglepő dolog történt. Közelebb kúszott hozzám, majd szájába vette nemességem. Ugyan ügyetlenül, de egészen jól csinálta. Felmordultam majd még is állítottam, hogy ezt ne tegye.
-Kookie szeretlek -Suttogja, mire rákapom a tekintetem. De nem szólok semmit csak felfekszem az ágyra, míg omegám helyet foglal az ölemben, teljesen magába fogadva a farkamat.

Míg várunk egy kicsit, addig megszólalok.
-Igazából mindig azt hittem, hogy te csak Yoongi Hyungot szereted - Mondom míg csípőjét megfogva egy aprót döfök, amitől néma sikolyt hallatt.
-Ez nem igaz ah. Tégedh jobban szeretlek igazából. Yoongi hyung amolyan másmilyen érzést kelt bennem sokszor. De képtelen lennék megmagyarázni ezt. Szeretem őt is, ahogy téged. De te is és ő is teljesen más szerelmet kelt bennem ahh Kookieh -Nyögi el a végét, ahogy mozgásba lendül rajtam. Ezután nem szólunk többet egymáshoz, csak szeretkezés pillanataiba vetjük magunkat.

Órák múlva már pihegve fekszünk egymás karjaiba, míg Taehyung köröket rajzol a mellkasomra.
-Úgy szeretném, hogy csak az enyém légy. Ha ezt előbb elmondtad volna akkor talán még lehetne így is, és akkor nem lenne ez. -Mondom neki.
-Jungkook te is tudod, hogy az is bonyolult lett volna. Viszont tényleg mindent elrontottam. -Suttogja, arcát beletemetve a mellkasomba.

-De még semmi sem késő drágaságom- Mosolygok rá, amit ő is ugyan úgy viszonoz. A szívem annyira boldog, s csak is miatta.

Yoongi szemszögéből:

Sietve igyekeztem a munkahelyemre, hiszen már nagyon késésben voltam. Már szinte futottam, mikor neki ütköztem valakinek.

-Ne haragudj -Mondtam neki, majd, ahogy megpillantottam gyönyörű arcát, elmosolyodtam. Barackos illata egyből bekúszott a szaglójáratomba. Omega.

-Semmi baj -Mondta ő is ugyan úgy mosolyogva. Ahogy íriszeink találkoztak, képtelenek voltunk megszakítani a pillanatot. Szívem olyan heves dobogásba kezdett, mint amikor először jöttem rá, hogy szeretem Taehyungot. De ez most teljesen más volt. A szívem már szinte kiakart szakadni a helyéről.

Ezen a napon valami teljesen megváltozott bennem....Mintha a lelkitársamat találtam volna meg....

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást. Na vajon mi lesz így a hármas párosunkkal? Hamarosan kiderül!
Mindenkinek szép éjszakát!

 Na vajon mi lesz így a hármas párosunkkal? Hamarosan kiderül!Mindenkinek szép éjszakát! ❤

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Nem érdekel, csak szeress! ||  Taeyoonkook ff (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant