36.Bölüm

19 2 2
                                    

-Ahhhh yavaş bastırsana şunu
-Taş olduğun için mi salaksın yoksa salak olduğun için mi taşsın? Evimde ne işin var senin?
-Annen yalnız korkabileceğini bu yüzden yanına gelip seni kontrol etmemi söyledi.
-Ben biliyorum asıl derdini evi dağıtmayayım diye seni yollamış belli. Ayrıca sen eve nasıl girdin ? Hadi giriyorsun diyelim insan bir seslenir. Ama insan seslenir işte.
Of anne Of . Ben evi ne zaman dağıttım ki sanki? Bu ayının ne işi vardı burda? Düşüncelere dalmışken ayı tekrar bağırdı.
-Ahhhh İpek lanet buzu yavaş bastır
- Senin de ne narin kafan varmış. Ayı olduğun gibi taş kafalı olamadın mı?
Sanki ben bir anda Kate Upton olmuşum gibi baktı.
-Neyse artık beni gördüğüne göre gidebilirsin.
-Daha kontrol etmedim.
Oha ne kontrolü bu? Yoksa bu beni mi kastediyordu? Sinirlerimin mideme çıktığını hissettiğimde elimi yumruk yapıp bacağına indirdim.
-Sen beni kontrol edemezsin tamam mı?
-Sen bu fesatlıkla erkekleri bile sollarsın biliyor musun İpek kastettiğim sen değildi zaten evdi.
Etrafına bakınıp tekrar bana döndü .
-Şu yediğin ıvır zıvırlar dışında ev gayet temiz.
Koltuktan kalkınca bende kalktım. Kapıya doğru yürümeye başlayınca bende eşlik ettim. Kapıyı kilitleyip anahtarı üstünde bırakacaktım bu sefer. Olduğu yerde aniden durmasıyla kafam sırtına çarparken ofladım.
-Güzelmiş.
Kendi kendine ne konuşuyor bu diye düşünürken elinde tutuğu sütyenimle bana döndü.
-Daha iddialı şeyler giymeni beklerdim ama bu da güzelmiş.
Onu neden oraya bırakmıştım ki sanki?
-Geri ver onu.
-Takmana gerek yok aslında böyle daha güzeller. Göğsüme bakınca içimden çıkardığım sütyenin o olduğu aklıma gelince elinden sütyenimi almaya çalıştım. Hiç değilse çok belli etmeyen siyah bir şey giymiş olduğum için şükrettim .
-Hadi çık artık duş alacağım.
-İzleyebilir miyim?
Orta parmağımı gösterip onu dışarı doğru itekleyip kapıyı kapadım. Aklıma gelen şeyle kapıyı tekrar açıp elinden hızlıca sütyenimi aldım ve kapıyı sertçe kapadım. Heryeri kilitledikten sonra güzelce duş aldım. Banyodan gidince yatağıma atlayıp güzelim yastığımla hayallere dalma umuduyla gözlerimi kapadım.

Erkek Fatma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin