MASALIN AĞZINDAN(Kampın ilk günü)
Herkes bavullarını toplayıp okul önünde servisi beklemeye başladı bende İpek'le köşedeki ağacın gölgesine yaslanmış kampta neler olabilecek onun analizini yapıyordum umarım Burcu ve onun bekçileri bizden en çokta benden uzak dururdu. Müdür'ün yaptığı anonstan sonra herkes bir arada toplanmış servislerdeki oturma düzeni hakkında konuşmaya başlamıştık. Müdür sırayla okurken "Masal Aytaç ve Berke Korkmaz koltuk numaralarınız 23-24 yanyanasınız" Ben ipeğimle dedikodu yapmayı planlarken şu yeni çocukla 5 saat geçirecektim. Tüm bu acı gerçeklerden sıyrılıp İpek'in yüzü asık yanıma gelmesiyle dudak büzdüm sarılıp ayrıldığımız zaman İpek bana"Yeni çocuk ha" diyerek göz kırptığında yüzümü ekşitip servise doğru ilerlemeye başladım.Sıra numaram en arkada olduğu için şanslıydım şans yüzüme gülecek gibi. 23-24 numaraya geldiğimde şu "yeni çocuğun" hâla gelmediğini görünce cam kenarına yayılıp uyumaya başladım e yol uzun tabi. Birinin beni sertçe dürtmesiyle uykumdan uyanmak zorunda kaldım "Cam kenarı benimdi?" diyerek sorarcasına bakan Berke Korkmaz'ı umarsamamış bi tavırla "Artık benim" dedikten sonra yüzüne yaklaşıp hafifçe sırıttığımda kısık sesle "Anlattıklarından betermiş be işimiz iş" diyince onu umursamayıp önlerden İpek'e göz gezdirdim, Cansu'nun yanında hararetli bi sohbete dalmışlardı ne şanslı. Berke bana dönüp "Hakkında çok şey duydum Masal Aytaç sen ve o Erkek Fatma arkadaşın okulun korkulu rüyasıymışsınız." Okul boş durmaz tabi yayar hemen dedikoduyu sözüne devam edip "Ben Berke Korkmaz beş saat boyunca beraber olacağımıza göre kaynaşmamız lazım demi?" Deyince "Kim olduğunu biliyorum yeni çocuk ayrıca birdaha İpek hakkında yanlış bir benzetme yaparsan yanımda nefes alıyor olamazsın aklını başına devşir" diyip elini sıktığımda alaylıca "Ne tatlıymışsın sen" dediğinde sırıtıp önüme döndüm.