Çalan alarmla birlikte yüzümü buruşturdum.O alarmdan intikamımı alacaktım.En güzel yerindeyken neden çalarsın!Pislik!Gerçi şimdi düşünüyorum da Allahtan alarm çalmış yoksa bu rüya daha nerelere giderdi.Aklıma kötü kötü düşünceler gelmeye başlayınca kafamı sağa sola salladım.Tövbe Tövbe
Herneyse bitmiş gitmiş akşam tekrar görürüm nasıl olsa.Hemen okul formalarımı giydim bugün beden dersi vardı o yüzden yedek kıyafet aldım.Annemin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum ve dışarı çıkıp servisi beklemeye başladım.Sanırım bugün erken çıkmıştım ama olsun.Telefonumdan PvZ 2 açıp oynamaya başladım.Bölümü bitirmeme az kala en yakın arkadaşım Cansu aradı.
+Günaydın kanka
-Günaydın okul çıkışı sinemaya gidelim mi?
+Olur çıkınca ararım ben
-Tamam Görüşürüz
+Görüşürüz
Servisin sesi geldiğinde koşturarak servise bindim ve yerime oturdum.Kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım.Okula gelince herkesin sıraya girdiğini gördüm.
-Günaydın
+Saol
-Uzatmayacağım hafta sonu kamp yapmaya gideceğiz.Bilgi almak isteyenler rehber hocalarıyla görüşebilir.İyi derslerBen zaten bu tür etkinliklere katılmayı sevmezdim ayrıca hafta sonumu çöpe atamazdım.Omzumda bir el hissedince arkamı döndüm.(-Masal,+İpek)
-Sen katılacak mısın ?
+Hayır
-Neden
+Çünkü oraya gidince eminim ki saçma sapan şeyler yaptırırlar.
-Lisediyiz kanka ilkokulda değil
+Test çözmeyi tercih ederim
Masal beni ikna edemeyeceğini anlayınca omuz silkti ve rehber hocasını bulmaya gitti.Bende kantinden su ve çikolata alıp sınıfa gittim.Sıkıcı derslerden sonra nihayet çıkış zili çaldı.Cansu beni okulun dışında bekliyordu.
-Hadi gidelim
+Tamam
AVM'ye gelince aç olduğumuz için önce yemek yedik.
-İpek iyi misin
+İyiyim neden ki
-Çok dalgınsın
+Hafta sonu kamp olacakmış da aklım ona takıldı
-Gidecek misin
-Hayır
+Seni beklerken bir kaç kişinin konuşmasına kulak misafiri oldum
+Ve?
-Eren de gidecekmiş
+Aslında düşünüyorum da çokta kötü değildir de
-Ne
+Ne olur ne olmaz diye çadırda bir kız bir erkek olacakmış
-İyi işte sen de erenle kalırsın
+ Eren'in yanına gidip "Benimle aynı çadırda kalmak ister misin" mi diyeceğim ?
-Ben ayarlarım
+İyi tamam saol
-Önemli değil hadi gidelim film başlayacak
+Haklısın
Sinemaya gitmeyi gerçekten özlemişim.Film bitince mağazaları dolaşıp durduk.Saat geç olmaya başlayınca önce akşam için markete gidip abur cubur aldık sonra da eve gittik.Size söylemeyi unuttum değil mi?Cansu annesinden bugün bizde kalmak için izin almıştı.Cansuyla çocukluktan beri arkadaştık ve onu kız kardeşim gibi görüyordum.
-Yine daldı
+Ha?
-Hadi üstünü değiştir
+Gel sana da vereyim birşeyler
-Tamam
Kıyafetlerle işimiz bitince bol bol patlamış mısır yaptık.Cansunun film seçimi iyi olduğu için filmi ona bıraktım.Film bitince ortalığı toparlayıp odaya gittik.Kollarımı Cansu'ya dolayıp kafamı boynuna gömdüm .Birine sarılmadan uyuyamıyordum Cansu bunu biliyordu yine de bilmese de sorun edeceğini sanmıyordum.
+İyi geceler Cansu
-İyi geceler İpek