BÖLÜM:19

19 2 3
                                    


12.04.2020 Cumartesi

                             Sese İnanmak

Hayatımda geçmiş olup kaybolmasını istemediğim anlar oluşmuştu ve ben çok şaşırmıştım bu halime. Küçükken de Jimin ile geçirdiğim her bir anının, geçmişe karışıp unutulur hale gelmesini istememiştim ama hatırlayamamıştım ilk başlarda Jimin'i. Onun ile ilgili anılarımla yüzleşme kuvvetini kendimde bulabilecek miydim onu da bilmiyordum hem.

"Düşüncelere daldın yine.." yanımdaki beden kulağıma yaklaşıp fısıldayınca kafamı onun göğsüne yaslayarak gözlerimi kapattım. Elleri saçlarım arasında gezinmeye başlamıştı ve rahatlatıyordu.

Jimin ile Yoongi mutfakta yemek ile ilgileniyordu; Jungkook ben ve Ae ise salonda oturuyorduk. Ae telefonu ile ilgilenirken Jungkook ile ben yan yana oturup kucaklaşıyorduk. Halimiz gülünçtü açıkçası, daha henüz aramızda bir ilişkinin bahsi açılmamışken sanki sevgili gibiydik. Diğerlerinin ise bir itirazı yoktu bu duruma.

"Acıkmışsın.." diyerek kafamı göğsünden kaldırıp yüzüne baktığımda: "Saat kaç oldu bir yemeği yapamadılar, acıktım tabi." Diyerek gülmemi sağladı.

"Hem dur bir dakika benim göğsümün üzerinden midemin sesini nasıl duymuş olabilirsin ki?"

"Duyduğum ses neydi o zaman?" Dediğimde yüzüme doğru yaklaştı.

"Kalbimin senin yanında tekleyen seslerini duymuşsundur."

Dediğinde kafamı göğsüne gömdüm birden.

"Ben sana açım Taehyung diyecektim ama dur bir dakika.. yüzüme bak Taehyung." Diyerek ellerini çenemin altına koyup yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Utandın mı sen? Nerede benim utanmaz Taehyung'um?" Dediğinde ona hayranlıkla bakmadan edemedim.

"Ben.. senin Taehyung'un muyum?" Dediğimde bir süre yüzüme bakmıştı. Ah bana ne güzel bakıyordu ben dayanamıyordum.

Dudaklarını dudaklarımın üzerine koyacağı sırada Ae'nin yüksek çıkan sesini duyduk ve aniden birbirimizden ayrıldık.

"Siz.. ne yapıyorsunuz!?"

"Sanane.." Jungkook'un sakince söylediği şeyi umursamamış ve bana bakmaya devam etmişti. Ben ise bir anlığına Ae'nin nasıl yanımızda olduğunu unuttuğumu farkedip kendime şaşırmıştım.

Ayaklanıp mutfağa gittim ve gördüğüm görüntü karşısında ağzımın üzerine ellerimi kapattım. Onlar beni farketmeden hızlıca salona geri döndüm ve Jungkook ile Ae'nin bana dikkat vermelerini sağladım.

"Ne gördün mutfakta?"

"Yoongi.. Jimin.."

"Ne olmuş?" Ae'nin sorduğu soruya karşı yüzüne bakarak cevap verdim:

"Öpüşüyorlardı."

"Yoongi'nin Jimin'den hoşlandığını hepimiz biliyorduk doğrusu, zorluk çıkaran Jimin'di." Dediğinde onunla konuşmaya devam etmiştim:

"Nasıl yani?"

"Şöyle, Yoongi hepimizin içinde Jimin'den hoşlandığını söyledi ona; Jimin'in ilgisinin erkeklerden yana olup olmadığını bilmiyorduk ama Yoongi öyleydi." Biraz durduktan sonra:

"Jungkook da öyle.." dedi tıslayarak.

Gözlerimi Jungkook'a çevirdiğimde bana baktığını gördüm ve bir tepki vermedim. Sonrasında ise önüne döndü ve ben de oturduğum koltuğa yaslanıp kendimi geriye attım; gözlerimi kapattım.

I'm A Mess |Taekook| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin