Odgovor Magnusovih usana učinio je da se Tesa oseća kao maslačak nošen vetrom. Sklopila je oči i niz polja njene želje poletele su paučinaste glavice gubeći se u stvarnosti oivičenoj samo njegovim telom. Tren pre nego što su mu usne počele kliziti preko njenih obavio je ruke oko njenog struka i skoro je zalepio za sebe. Čvrstina i napetost Magnusovog tela još više je podjarila želju koju je osećala i kojoj se nije mogla odupreti, iako je znala da to mahnito lupanje njenog srca neće prizvati njegovu ljubav, već njene suze. Ali, u tom trenu nije marila za to, jer njena svest je u potpunosti bila preusmerena na Magnusove dodire.
Svaki pokret njegovih usana pratili su pokreti njegovih ruku. Milovao ju je kao da mazi mače, iznenađujuće nežno, prelazeći rukama preko njenih leđa, bokova, pa zatim naviše prema vratu podvlačeći ruke ispod svilenkaste kose. Ruke su mu bile tople i svaki dodir mek kao pamuk, uprkos dlanovima pomalo ogrubelim od rada. Poljubac nije bio tako nežan. Usne vrele i mekane, ali poljubac radoznao, istraživački i zahtevan. Uzvraćala mu je sa strašću i sve dublje tonula u more lude želje kako bi popunila prazninu koja je godinama zjapila u njoj. Želela je ponovo njegove ruke na sebi, njegove usne na svojima, bez obzira šta će iz toga proizaći. Oterala je do đavola cenu koju će sigurno platiti, jer je dozvolila sebi da mu pokaže šta želi, brišući svojim postupkom svaku reč koju je izdeklamovala tamo pored pojila.
Iz čarolije sazdane poljupcem oboje je vratio zvuk zvona Magnusovog mobilnog telefona koji je počeo tandrkati u njegovom džepu. Usne su im se razdvojile, ali i dalje su bile blizu jedne drugih. Dahovi su im se mešali, tela treperila... a telefon je zvrndao odnoseći u nepovrat magiju koja ih je spajala nekoliko trenutaka. Oboje ih je vratio u stvarnost.
Tesa se pokušala pomeriti od Magnusa, ali on joj to nije dozvolio. Udaljio ju je od sebe tek toliko kako bi izvukao telefon iz džepa. Očekivao je poziv predradnika sa plantaže, vezano za berbu koja počinje sa sledećim jutrom, i morao je da se javi, iako je to bilo poslednje što je želeo u tom trenutku, jer Tesine usne su bile tako poželjne, primamljive i opijale su bolje od starog ruma.
Prethodna noć za Magnusa bila je bez sna, jer nepoznati, bolno-slatki osećaj prožimao ga je sve do jutra i nije mu dozvolio da sklopi oči ni na tren. Taj slatki nemir nastavio je kolati njegovim telom i u ostatku dana, uprkos dugačkom spisku obaveza koje je morao završiti u susret predstojećoj berbi kafe. Nikako nije mogao da ga tačno definiše niti da ga se oslobodi. Napinjao mu je telo, mrsio misli, dovodio u iskušenje...
Život ga nije mazio, bio je pun uspona i padova, i nikada mu nije darovano bilo šta, za sve se morao debelo pomučiti, iako je okolina sticala utisak da mu sve ide sa lakoćom. Prihvatao ga je takvim kakav mu je podaren i trudio se da iz njega izvuče najbolje. Naučio je da se bori i da podjednako dobro podnosi i uspehe i padove. Uspesi su mu donosili zadovoljsto koje je retko pokazivao pred drugima, jer nije imao sa kim da ih podeli, a nakon svakog pada trudio se da nastavi dalje sa još većom predanošću i upornosti, bez samosažaljevanja, jer čovekova veličina i leži u tome da ne broji padove, već koliko je puta ustao i nastavio dalje. Životna iskustva učinila su da Magnus Holton postane čvrst i stamen čovek koji je savršeno kontrolisao svoja osećanja i nije dozvoljavao da mu ona upravljaju umom i telom. Ono što se desilo sa Tesom ličilo mu je na pad u provaliju, jer je po prvi put u potpunosti bio van svake kontrole i, što je najgore, nije se osećao loše zbog toga.
To što je osetio sa njom nije bilo ni slično bilo kom iskustvu od ranije. Želja i potreba su se isprepletale i nije mogao da odredi šta je iz čega proisteklo, iako je sa 36 godina odlično znao da razlikuje potrebu od želje i želju od ljubavi, jer u njegovom životu bilo je malo trenutaka u kojima su želja i potreba zajedno nikle iz ljubavi. I, bilo je tu još nečega, nepoznatog i nedokučivog... nečega što ga je odvodilo van granica kontrole.
YOU ARE READING
ТESA - Igra ćutanja, 1.dео (izdata, oktobar 2021.) 📖
RomanceKada je sedmogodišnja Tesa Sančez Ignjasio ostala bez majke, prestale su sve njene radosti, zatvorila se u sebe i tugovala bez suza, misleći da joj se ništa gore ne može desiti. A onda se dogodilo gore - njen otac se ponovo oženio. Odbila je da prih...