Nakon četiri sata raščišćavanja nereda kuhinja je zablistala u punom sjaju, a Tesa je osećala bolove u celom telu. Blizanci su joj pomagali i, uprkos napornom radu na koji nije navikla, radila je sa uživanjem. Kruz je bio pravi mali lider... Zabavljali su je njegovi pokušaji da vodi glavnu reč i nametne šta i kako treba da se radi. Uživala je i u Raulovom veštom izbegavanju da se povinuje bratovim željama, u njihovim malim prepucavanjima i čarkama, ali najviše u njihovoj ljubavi kojom su je obilato i ne štedeći obasipali jer ni jednog trena je nisu ostavili samu.
Zadovoljstvo koje je osećala zbog uspešno obavljenog posla pokvario je samo jedan pogled na blistavo čiste i prazne šerpe. Naježila se od pomisli na Magnusov povratak i novi mogući sukob koji sigurno neće izostati, s obzirom da je do večere ostalo manje od dva sata.
Udahnula je duboko i nastavila sa pravljenjem sendviča sa šunkom koju je pronašla u kuhinjskoj ostavi. Glad koju je osećala samo pre nekoliko trenutaka nestala je u potpunosti. Stavila je na tacnu pripremljene sendviče, limunadu za dečake i uputila se na trem.
- O, hvala Bogu! - Raul je prevrnuo očima kada ju je ugledao na vratima. - Tes, umiremo od gladi!
- Evo! Izvolite! - rekla je spuštajući tacnu na sto.
Blizanci su pogledali u ponuđenu hranu, zatim jedan drugoga, a onda obojica u Tesu.
- Samo ovo?! - upitao je Raul razočarano. - Za ovo ti je trebalo 30 minuta?!
- Samo... - slegnula je ramenima, crveneći pred njihovim ispitivačkim pogledom. Bilo joj je jako neprijatno i osetila je potrebu da im kaže istinu. - Ja ne znam da kuvam... Ovi sendviči su vrh mojih kulinarskih mogućnosti.
- Auu... a Termiš je rekao da si ti vrh u svemu!- Kruz je suzio pogled i gledao u Tesu vrlo studiozno, kao da traži dugme kojim će je uključiti da bude ono što im je Magnus obećao. - Rekao je da imaš sjajnu maštu i da će obroci koji ti pripremiš biti prava gozba, dostojna cara Salasija!
- To je rekao?! - upitala je Tesa gledajući preko Kruzovog ramena u stub koji je držao tendu. Poželela je da u rukama ima pikado-strelice, a da je na tom stubu Magnus kao meta. Izbušila bi ga kao repu, jer ono što dečaci nisu razumeli, ona jeste i to više nego odlično.
- Da, tačno to! - ubacio se Raul. - Tes, izvini, ali mi ne volimo šunku! - dodao je s gađenjem, dižući jedan sendvič sa tacne i gledajući u njega kao u žabu krastaču. - Zašto si rekla Magnusu da znaš da kuvaš?! Zbog nas ili... da oteraš Burence?!
- Nisam mu rekla! - izletelo joj je. - Mislim... pogrešno smo se razumeli... - pokušala se izvaditi ne želeći da dečaci znaju za njihov odnos. - On, verovatno, misli da ja znam... a ja sam mislila, da on pretpostavlja da znam... u stvari, da ne znam... - zbunila se pokušavajući da obuzda navalu ljutnje zbog neprijatnosti u koju ju je Magnus smišljeno uvalio.
- Bože, kako si ti smešna! - Raul se iznova počeo smejati veoma glasno. - I, šta ćemo sad? Ja sam stvarno gladan!
- Imam ideju! - rekla je brzo i osmehnula im se kiselo u znak izvinjenja.
- Koju? - upitao je Kruz radoznalo.
- Spremite se, idemo u Čitre na klopu! A za sutra ću nešto smisliti...
- Ne smemo da napuštamo imanje bez Magnusovog znanja, izričito ne posle... - Kruz ju je prekinuo, pogledavši značajno u Raula.
- Posle čega?
- Kruz, ućuti! - uzviknuo je Raul ljutito. Izraz lica mu se momentalno promenilo, nestalo je svake veselosti sa njega. Stvrdnute usne pretvorile su se u jednu crtu, a sjaj u očima Tesu je podsetio na blesak sunčevog zraka na sečivu nekog hladnog oružja.
YOU ARE READING
ТESA - Igra ćutanja, 1.dео (izdata, oktobar 2021.) 📖
RomanceKada je sedmogodišnja Tesa Sančez Ignjasio ostala bez majke, prestale su sve njene radosti, zatvorila se u sebe i tugovala bez suza, misleći da joj se ništa gore ne može desiti. A onda se dogodilo gore - njen otac se ponovo oženio. Odbila je da prih...