κεφάλαιο 1

975 52 13
                                    

Ένοιωσα τα χέρια του Max να με σπρώχνουν και να με αναγκάζουν να ξυπνήσω

"Η Emily κλαίει" είπε ενώ είχε βάλει το μαξιλάρι πάνω στο πρόσωπό του για να μην ακούει το κλάμα του μωρού

"Θα πας;" τον ρώτησα κουρασμένα

"Πήγαινε εσύ" μου απάντησε στο άκουσμα του μωρού που έκλαιγε όλο και δυνατότερα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο δωμάτιο της. Την πήρα στην αγκαλιά μου και πήγα προς τη κουζίνα να φτιάξω γάλα. Ήμουν έτοιμη να πέσω κάτω από τη κούραση αλλά όταν την είχα στην αγκαλια μου, μου έδινε δύναμη. Αφού το γάλα της ήταν έτοιμο πήγα στο δωμάτιο της και αφού έκατσα στη πολυθρόνα άρχιζα να τη ταϊζω. Την παρατηρούσα... Ήταν τόσο όμορφη...Του έμοιαζε....Είχε τα μάτια του... Όσο και αν ο Max αρνιόταν να παραδεχτεί πως μοιάζει στον Zayn τίποτα δεν αλλάζει. Είναι ίδια αυτός...
Της έχω τρομερή αδυναμία...Παραλίγο να την χάσω... Ήταν δύσκολη η γέννα αλλά φάνηκε δυνατή. Και αυτή και εγώ. Τα κορίτσια, η Jade, η Jesy και η Leigh-Anne, είχαν έρθει στο νοσοκομίο... Είχα καιρό να τις δω. Από τότε που έφυγα, 7-8 μήνες περίπου. Προσπάθησα να ξεκόψω από όλους. Να αρχίσω από το 0, όμως δεν είναι και τόσο εύκολο. Χρειάστηκαν αμέτρητοι καυγάδες με το management για να με αφήσουν να φύγω από το συγκρότημα... Χρειάστηκε να παρέμβει δικηγόρος.... Επίσης είναι και αυτός ο εφιάλτης... Ο ίδιος που βλέπω κάθε βράδυ και με κάνει να ξυπνάω κάθε φορά με δάκρυα στα μάτια αλλά ποτέ να μην θυμάμαι τι είδα... Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι ο ίδιος εφιάλτης που βλέπω με εκείνον που με έκανε να ξεχάσω....

Η Emily τελείωσε το γάλα της αλλά δεν με άφηνε να την βάλω πίσω στο κρεβάτι της. Με είχε πάρει σφικτά στην αγκαλιά της ψάχνοντας προστασία. Δεν την άφησα... Την κρατούσα στη αγκαλιά μου μέχρι να κοιμηθεί αλλά ακόμα και όταν έκλεισε τα μάτια της...δεν την άφησα. Κοιμηθήκαμε μαζί στη πολυθρονίτσα του δωματίου της μέχρι τα ξημερώματα που με ξύπνησε ο Max για να του φτιάξω πρωινό.
Αφού παρετήθηκε από σωματοφύλακας των αγοριών και γυρίσαμε και οι δύο στο Liverpool έποιασε μια δουλειά σε ένα εστιατόριο της περιοχής. Τα λεφτά είναι καλά αλλά και πάλι δεν είναι αρκετά. Μόλις μεγαλώσει λίγο η μικρή θα πρέπει να δουλέψω και εγώ... Δεν είμαι ενθουσιασμένη με την ιδέα αλλά πρέπει... Ο Max είχε προτείνει να δώσουμε την Emily για υιοθεσία ώστε να ζήσει μια καλήτερη ζωή... Η αλήθεια είναι πως απλός δεν του αρέσει το γεγονός πως είναι παιδί του Zayn και όχι δικό του.

"Σήμερα ξέρεις τι μέρα είναι;" τον ρώτησα. Είχαμε επέτιο...Κλείναμε 1 χρόνο

"Ναι....Παρασκευή έτσι;" με ρώτησε και σηνέχισε να ντύνεται

"Δεν εννοώ αυτό...Τι είναι αυτή η μέρα;"

"Πρέπει να πάμε την Emily στο γιατρό έτσι;"

"Όχι Max! Και πάλι έπεσες έξω!" του είπα και πήγα να φύγω αλλά με πήρε αγκαλιά

"Φυσικά και ξέρω χαζούλα!" μου είπε και χαμογέλασα. Δεν το ξέχασε!

"Χαρούμενος ένας χρόνος Perrie!" μου είπε και με φίλησε

"Ένας από τους πολλούς χρόνους που θα περάσουμε μαζί!" του είπα και χαμογέλασε

Μόλις έφυγε για τη δουλειά κάθισα στο καναπέ και άνοιξα τη τηλεόραση. Τα μάτια μου άστραψαν.

"Δυαλύονται οι One Direction; Πολλές φήμες ακούγονται για μια δυάληση του μεγάλου αυτού συγκροτήματος. Συγκεκριμένα το νεαρό μέλος του συγκροτήματος, Zayn Malik, έχει αγκαταλήψει τα άλλα 4 μέλοι και πλέον έχει κόψει επαφές. Φιλικά του πρόσωπα μας πληροφόρισαν πως ο εικοσιδιάχρονος τραγουδιστής αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα. Από την άλλη το management του συγκροτήματος αμφισβητεί όλες τις φήμες που πλανιούνται στον αέρα και δηλώνει πως απλός υπάρχει μια μικρή κρίση. Μήπως αυτό έχει καμία σχέση με τη πρόσφατη δυάληση του συγκροτήματος little mix που πρώην μέλος του τυγχάνει να είναι η πρώην του γνωστού τραγουδιστή;" άκουσα να λέει ένας παρουσιαστής και αμέσως έκλεισα τη τηλεόραση.
Διαλύονταί;
Ο Paul μου είχε πει πως αφού έφυγα όλα ήταν εντελώς διαφορετικά αλλά δεν το περίμενα αυτό. Μου είχε πει πως ο Zayn άρχισε να πίνει....Να πίνει πολύ. Κάθε μέρα τσακονόταν με τα αγόρια όσπου έφτασαν σε σημείο να ακυρώσουν το τουρ...
Δεν περίμενα πως θα δυαλυθούν...

Ο Paul με ενειμέρωνε για ότι εξελίξεις... Ήταν κάτι σαν τον πληροφοριοδότη μου. Του είχα πει χίλιες φορές πως δεν με νοιάζει τι κάνουν αλλά εκείνος δεν σταματούσε να με παίρνει τηλέφωνο. Πιστεύω πως η απόφασή μου να φύγω ήταν σωστή. Τώρα ζω μια φυσιολογική ζωή και μπορώ να πω πως έχω συνιθίσει να ξυπνάω κάθε βράδυ για να φτιάχνω γάλα στην Emily ή για να την αλλάζω. Η ζωή μου πλέον έχει μια ισοροπία. Είμαι χαρούμενη με αυτό αλλά από την άλλη.... Λες να λένε αλήθεια στη τηλεόραση; Λες ο Zayn να έχει ψυχολογικά προβλήματα; Λες να τα έπαθε εξετίας μου;
Προσπαθώ να βλέπω την καλή πλευρά των πραγμάτων αλλά πάντα υπάρχει και μια άλλη πλευρά...

Ναι! Λοιπόν....αυτό είναι το Amnesia 2! Οι περισσότεροι θέλατε να το συνεχίσω οπότε έκανα ότι μου ζητήσατε! Το συνέχισα!!!!!!! Ελπίζω να σας αρέσει και να μην βαρεθείτε τη ζωή σας...

Το πρώτο κεφάλαιο είναι κάτι σαν μια μικρή περίληψη για το τι έγινε όλο αυτό το καιρό που η Perrie έφυγε. Όπως είδατε γέννησε πριν από λίγο καιρό ένα κοριτσάκι, την Emily. Ο Zayn κατρακύλησε αφού η Perrie τον παράτησε και να προσθέσω πως ο Louis με τον Liam είναι στα μαχαίρια...
Αυτά....Πείτε μου τη γνώμη σας! <3

Love you all <3

Amnesia 2: Ξαναχτίζοντας το παρελθόνWhere stories live. Discover now