13. Kiedy razem Gotujecie

576 25 3
                                    

Mika
Jakoś tak się złożyło, że wspólnie szykowaliście obiad dla waszej ekipy. Zaczęło się od tego, że nie umieliście się zdecydować co zrobić tak więc postanowiliście zrobić wszystko. Wasze wspólne gotowanie jednak skończyło się na wojnie z udziałem różnych składników w tym nawet jajek.

Yuu
Właśnie chciałaś zrobić obiad kiedy do kuchni wparował Yuu i zechciał ci pomóc. Zgodziłaś się co było olbrzymim błędem. Wasze wspólne gotowanie skończyło się tak, że spaliliście pół kuchni i musieliście wzywać straż pożarną.

Ferid
Razem z Feridem chcieliście coś zjeźć, Ferid zaproponował, że sam zrobi wam jedzenie. Jednak uparłaś się, że mu pomożesz, ten cały czas próbował cię wyrzucić z kuchni, natomiast ty cały czas uparcie stałaś przy swoim. Wasz spór przemienił się na małą wojne na patelnie.

Yoichi
Wy sie akurat dobrze dogadywaliście, razem piekliście ciasto i jednocześnie robiliście obiad. Wszystko było dobrze, szło wam świetnie i już prawie mieliście wszystko gotowe jednak niespodziewanie wybuchł wam piekarnik, co skutkowało tym że biegaliście oboje po kuchni szukając nieszczęsnej gaśnicy.

Lacus
Obaj byliście głodni, ale nikomu z was nie chciało się ruszyć coś zrobić. W końcu żeby było uczciwie, poszliście na kompromis i razem poszliście coś przyrządzić. Niestety, zapomnieliście o gotującej się na gazie zupie co skończyło się małą powodzią i dużym sprzątaniem.

Kimizuki
Chłopak chciał zrobić ci niespodziankę i przyrządzić kolację po kolejnym dyżurze w szpitalu. Niestety nie za bardzo sobie z tym radził. Nim skończył zdążyłaś wrócić do domu, i od razu przyłączyłaś się do chłopaka oferując pomoc. Kimizuki z początku niechętnie do tego pomysłu podszedł ale zgodził się i tak oto razem spędziliście wieczór w kuchni. Kiedy już praktycznie kończyliście swoje wspólne gotowanie, przez przypadek Kimizuki wysypał mąke i Niestety na twoje czarne spodnie ,czym mu się odwdzięczyłaś i tak oto mieliście bitwe.

Guren
Guren był głodny i dobre 30 minut próbował cię zmusić do zrobienia mu czegoś do jedzenia. Przystałaś na to ale pod warunkiem, że on ci pomoże. O dziwo szybko się zgodził i zaczęliście przygotowywać wszystkie potrzebne składniki. Po chwili zauważyłaś Gurena żaglującego nożami co jednocześnie cię bawiło i napawało strachem. To był jednak początek gdyż później oboje się rozkręciliście i wygłupialiście.

Shinya
No cóż, jeśli o was chodzi to zostaliście zmuszeni do wspólnego gotowania przez resztę. Od początku się nie dogadywaliście i postawiliście na dwa inne dania. Każdy z was zajął sie swoim daniem, nie wiadomo jak do tego doszło ale po jakimś czasie oboje ubrani w fartuszki śpiewaliście i tańczyliście utwory lecące w radiu.

Crowley
Wy wspólnie nie gotowaliście. Poprostu zgłodniałaś a Crowley jako pasożyt przylazł za tobą do kuchni i podżerał wszystko co naszykowałaś. W którymś momencie musiałaś na dłuższą chwilę odejść od gotującego się mleka. Poprosiłaś więc mężczyznę żeby chwilę go przypilnował. Taa... gdy wróciłaś mleko było spalone, wściekła na Crowleya, chwyciłaś garnuszek ze spalonym mlekiem i wylałaś mu je na głowę.

------------------------------------------------------------
I kolejny heh.. Mam nadzieję, że sie podobał, następny już niedługo ^^

Preferencje Owari no Seraph Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz