32. Co Ci kupi i z jakiej okazji?

352 17 26
                                    

Mika
Co Ci kupi: Od Miki dostaniesz słodkiego kotka.

Z jakiej okazji: Zagłodził twojego chomika którego zostawiłaś mu na tydzień.

Yuu
Co Ci kupi: Yuu zafundował Ci spotkanie z twoim idolem, które do tanich nie należało.

Z jakiej okazji: Przez przypadek wysłał twoje zdjęcie spod prysznica do wszystkich znajomych.

Ferid
Co Ci kupi: Od Ferida dostaniesz nowy telefon, najnowszy i najdroższy jaki znalazł.

Z jakiej okazji: Zniszczył przez przypadek twoje ukochane kosmetyki.

Yoichi
Co ci Kupi:  Podaruje ci karte na której znajduje się 5000zł i możesz to wydać na co chcesz

Z jakiej okazji:  Przez totalny przypadek spalił wszystkie twoje ciuchy.

Lacus
Co Ci kupi: Dostaniesz od chłopaka zestaw biżuterii z prawdziwego złota i z prawdziwymi diamentami.

Z jakiej okazji: Po pijanemu Sprzedał Cię jakimś arabom, oczywiście anulował transakcje zanim się dowiedziałaś.

Kimizuki
Co Ci kupi: Kupi dla Ciebie apartament wyłożony marmurem, który w takich czasach ciężko dostać.

Z jakiej okazji: myślał, że jesteś w ciąży więc chciał dla Ciebie jak najlepiej.

Guren
Co Ci kupi: Nowy samochód.

Z jakiej okazji: Wygłupiał się z Shinyą i rozwalił twój nowiutki samochód o mur.

Shinya
Co Ci kupi: Dzięki niemu będziesz miała sesję dla popularnego magazynu modowego.

Z jakiej okazji: Po prostu Cię kocha a ty zawsze o tym marzyłaś.

Crowley
Co Ci Kupi: Skomponuje dla Ciebie piosenkę i kupi ci własne kino domowe.

Z jakiej okazji: Pomylił Cię z inną na mieście, przez co pocałował obcą dziewczynę.

Krul
Co Ci kupi: Kupi ci najnowszy motor plus zajęcia z wyrobu czekolady.

Z jakiej okazji: Zapomniała o przyjeździe twoich rodziców , upiła się i narobiła ci wstydu.

Lest
Co Ci kupi: Dostaniesz nowy sprzęt Gamingowy i stały dostęp do jego karty kredytowej.

Z jakiej okazji: Zostawił Cię samą w domu na miesiąc o niczym ci nie mówiąc.

------------------------------------------------------------
I'm sorry. Wiem, wiem trochę mnie nie było, co? No nic, zaniedługo koniec ferii i znowu trzeba się będzie męczyć z lekcjami online :^
Ale narazie pomińmy ten przykry fakt i zapraszam na czytanie. Mam nadzieję, jak zwykle zresztą, że będzie ok. Bye :*

Preferencje Owari no Seraph Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz