28. Gdzie najczęściej Cię zabiera?

501 21 0
                                    

Mika
Chłopak najczęściej zabiera Cię na cmentarz. Dlaczego? Ponieważ często strasznie go irytujesz a w ten oto sposób chce ci to przekazać.

Yuu
Często zabiera Cię na zakupy, mimo , że to dla niego straszan katorga chodzić ileś godzin po sklepach, robi to po to, żebyś uważała go za najlepszego chłopaka na świecie.

Ferid
On cię rzadko gdziekolwiek zabiera. Ale jak już do tego dochodzi to zazwyczaj jest to sklep z Mangami. Może i to fajnie, dopóki nie pozna sie powodu. Ferid poprostu chce mieć od Ciebie spokój.

Yoichi
Wy najczęściej chodzicie do kina. Oboje kochacie te same produkcje i zawsze jak wyjdzie coś nowego idziecie na to razem.

Lacus
Chłopak zabiera cię zawsze do monopolowego - Nie no żartuje :))
Lacus zawsze bierze cię ze sobą do..
Hospicjum. Nietypowe miejsce, ale to dlatego, że razem jesteście tam wolontariuszami w wolnym czasie.

Kimizuki
Kiedy tylko macie wolną chwilę, wspólnie idziecie na kurs nurkowania!
Wiem, niespodziewałaś się, ale chcieliście porobić coś ekscytującego podczas wolnego czasu którego i tak macie niewiele.

Guren
Oj zdziwisz się , ale.. Guren bardzo często zabiera Cię do Wesołego Miasteczka. Uważa, że w życiu i tak każdy ma za dużo problemów i smutków a w tym miejscu jest dużo radości i inna aura, nastrój.

Shinya
Shinya najczęściej wybiera się z tobą na rajd jego ferrari. Szybka jazda, ładne widoki, za każdym razem inna trasa. A do tego zawsze jakiś piknik na koniec. Czego chcieć więcej?

Crowley
Razem z Crowleyem w przerwach między zadaniami, chodzicie do spa. Crowley lubi się od czasu do czasu zregenerować i zrelaksować, ty zresztą też. A zwłaszcza wtedy kiedy to on za wszystko płaci.

Krul
Wspólnie za każdym razem idziecie na jazdę konną. Lubicie łono natury i ścigać się która pierwsza będzie spowrotem w stajni. Chociaż głównym powodem dla którego Krul to robi, to pokazanie, że jest od Ciebie lepsza. (Mimo, że oszukuje)

------------------------------------------------------------
Jest! Krótki bo krótki ale zawsze to coś ^^
Od dziś mam tydzień zdalnych, więc Możliwe, że w czasie wolnym zrobię jakieś rozdziały na przód. Tak ogólnie to miłego i do następnego :*

Preferencje Owari no Seraph Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz