10. Kiedy wbijecie na czyjś Ślub

713 31 5
                                    

Mika
Bardzo wam się nudziło, więc chodziliście po dachach zastanawiając się co zrobić. Nieoczekiwanie zauważyliście poruszanie przy kościele i po chwili sami postanowiliście dołączyć. Zwyczajnie wbiliście podczas ceremonii , Mika niespodziewane Wziął Cię pod rękę i poprowadził pod Ołtarz. Zaczęliście udawać parę młodą co skończyło się bójką między wami, natomiast goście podzielili się na grupy i postanowili kibicować wam bądź parze młodej.

Yuu
On poprostu wbił na pełnym chillu, kiedy tylko zauważył pannę młodą wychodzącą z limuzyny i oznajmił, że to on poprowadzi tę uroczystość, zaczął rozbierać księdza przy wszystkich a następnie sam się przebrał i zaczął odprawiać ślub zszokowanej młodej parze.

Ferid
Ferid doskonale wiedział, że właśnie w tej chwili odbywa się czyjś ślub. Jak to on nie chcąc przepuścić okazji do zrobienia Ci kolejnego przypału, odczekał na odpowiedni moment i wbiegł do kościoła krzycząc do Pana młodego -Nie! Nie zgadzam się! Nie żen się z nią! Było nam razem tak cudownie.. mówiłeś, że mnie kochasz! -podszedł jeszcze bliżej mężczyzny, po czym go pocałował. Oczywiście nie mogłaś no zwyczajnie nie mogłaś nie nagrać całego zdarzenia.

Yoichi
Właściwe to trafiliście tam przez przypadek, gdyż pomyliłaś kościoły. Wybieraliście się na pogrzeb a na dodatek byliście spóźnieni. Kiedy weszliście do kościoła w połowie ceremonii od razu podeszłaś do pary młodej -Najszczersze kondolencje, naprawdę mi przykro, żeby tak życie zakończyć no straszna tragedia, taki młody, ahh szkoda szkoda tyle mógł osiągnąć, całę życie przed nim a wpierdolił w takie bagno - zakończyłaś swoją przemowę i dopiero po chwili zorientowałaś się, że jesteś na ślubie i mówiłaś to do pary młodej.

Lacus
Wy byliście po ostrej popijawie a właściwie to Lacus więc widząc młodą parę zaciągnął Cię na ceremonie. O ile wszystko było dobrze na samej uroczystości to na weselu trochę się zadziało. Lacus podszedł do wodzireja i siłą odebrał mikrofon, Kiedy już wszyscy zwrócili na niego uwagę ten oznajmił, że zabiera wszystkie prezenty bo panna młoda to Szlauf ubrany w białe szmaty i nie jest warta tego wszystkiego.

Kimizuki
Z chłopakiem szliście alejką gdy niespodziewanie znikąd pojawił się jakiś tłum, wszystko spoko ale jakimś cudem was wciągnął. Tym oto sposobem siedzieliście na czyimś ślubie, nie wiedząc co robić. Kiedy nastała chwila ciszy nagle na cały regulator zaczęła dzwonić komórka Kimizukiego i w całym kościele słychać było "Przejmujemy Yutuby". Gdyby tego jeszcze było mało, Kimizuki chcąc ratować sytuację wpisał na YT marsz Mendelsona i puścił. Zamiast tego jednak zaczęło lecieć "Poka Sowe" Lilmasti.

Guren
W sumie niewiadomo jak się tam znaleźliście, ale aktualnie byliście na weselu osób których żaden z was nawet nie kojarzył. Ale Guren jagby się tym nie przejmował, gdyż korzystał z darmowego alkoholu. W końcu podeszła do was para młoda również was nie kojarząc. Guren nie chcąc tracić procentów zaczął udawać daleką rodzinę -O mój Boże, Helenka ty to widzisz? Twoja własna ciota cie nie poznajta -Objał cię ramieniem. -Oj tatulku widza widza ajjajaj, a ja tak się wystroiła, ilem ja krów wydoiła by kiecka kupić - udawaliście tak jeszcze chwilę, aż zmieszana para młoda dała wam spokój.

Shinya
Podczas jednej z waszych rozmów, okazało się, że żadne z was nie było na żadnym ślubie, tak więc postanowiliście się na jakiś wbić. Skończyło się jednak na tym, że Shinya swoim czerwonym Ferrari wjechał w kościół i rozjeżdzając połowę ludzi, stwierdził że biedota i tandeta a goście jacyś sztywni, następnie pojechaliście do drugiego kościoła.

Crowley
Nie wiesz co mu odbiło ale praktycznie cię uprowadził i zaprowadził na czyjś ślub. O dziwo w samym kościele zachowywał się jak należy, za to od razu po wejściu na wesele, zaczął tańczyć na stole i zabawiać singielki. Kiedy weszła para młoda, podszedł do Faceta i oznajmił, że prawo pierwszej nocy z Panną młodą przejmuje on, przy okazji ją sprawdzając a następnie recenzując. Do tego zapewnił, że nie ma się oco bać wszystko będzie na PornTubie.

------------------------------------------------------------
Wiem, że ostatni był 4 dni temu, przepraszam was bardzo jednak moi nauczyciele nagle odkryli, że nie mamy wystarczająco dużo ocen więc zasypują nas zadaniami. Mam nadzieję, że się spodoba i postaram się pisać już tak jak wcześniej ^^

Preferencje Owari no Seraph Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz