23. Gdzie odbędzie się wasza Pierwsza Randka i co Się na niej wydarzy?

660 23 13
                                    

Mika
Gdzie poszliście: Mika zabrał Cię na weekend do spa. Od dawna o tym marzyłaś gdyż bardzo chciałaś spróbować masażu gorącymi kamieniami i różnych zabiegów pielęgnacyjnych.

Co się stało: Wszystko było by dobrze, ale niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy. Podczas waszego pobytu Mika cieszył się zainteresowaniem dziewczyn. On sam nic Sobie z tego nie robił jednak ty kipiałaś z zazdrości. Wasz wyjazd skończył się tak, że najebałaś sześciu dziewczynom i o dziwo jednemu chłopakowi za przystawianie się do Miki,przez co wzywali do Ciebie policję.

Yuu
Gdzie poszliście: Nie licząc randki, gdzie Yuu wyznał Ci swoje uczucia, waszą pierwszą randką było pójście na koncert twojego ulubionego zespołu.

Co się stało: O ile z początku Yuu bawił się i szalał na koncercie z tobą, po czasie zdecydował, że idzie do baru co skończyło się oczywiście lekkim stanem upojenia alkoholowego. Nie zauważyłaś stanu swojego chłopaka na czas, co poskutkowało tym, że ten wszedł na scene w środku piosenki i szarpał się z wokalistą o mikrofon. Na dodatek podczas tej walki przez przypadek Yuu zrzucił wokaliste ze sceny, przez co ten skończył w szpitalu.

Ferid
Gdzie poszliście: Ferid zabrał Cię na randkę do restauracji, ale nie takiej zwykłej. Restauracja miała wystrój anime, co bardzo Ci się spodobało.

Co się stało: Co się mogło stać podczas zwykłej randki w restauracji? Niechcący kelner, który właśnie niósł wasze zamówienie, potknął się i wszystko wylądowało na Tobie. A jagby jeszcze było mało, pod koniec waszej randki okazało się, że twój ukochany zapomniał portfela i za całą kolację musiałaś zapłacić ty. Dodam, że do tanich to ona nie należała.

Yoichi
Gdzie poszliście: Chłopak zabrał Cię na piknik w lesie który sam zorganizował. Cisza, spokój i jedzenie. No i twój chłopak, lepiej być nie mogło.

Co się stało: Wasza randka nie skończyła Się zbyt dobrze, ale spokojnie! To nie była wina Twoja ani tym bardziej Yoichiego. Kiedy leżeliście przytuleni i najzwyczajniej w świecie rozmawialiście, nagle chłopaka coś ugryzło. Okazało się Niestety, że była to pszczoła na które Yoichi ma uczulenie. Bez pogotowia się nie obyło Niestety.

Lacus
Gdzie poszliście: Waszym wspólnym hobby cały czas jest granie na Xboxie. Gdy chłopak dowiedział się o festiwalu gier i przewidzianych nagrodach dla najlepszych graczy od razu się tam z Tobą wybrał chcąc wygrać coś dla Ciebie.

Co się stało: No cóż, festiwal okazał się naprawdę wspaniały, było na nim dużo ludzi jak i przeróżnych gier. Nawet widziałaś wersję testową androidów! Kiedy chłopak dowiedział się o możliwości wygrania owego androida w waszej ulubionej grze, natychmiast się zgłosił. Walczył właśnie o 1 miejsce kiedy przeciwnik obok, specjalnie popchnął Lacusa tak, że odbiło się to na wyniku gry. Zły, ze sędzia tego nie zauważył, wypił całą krew zarówno z niego jak i 'zwycięzcy'. Oczywiście androida dostałaś ty.

Kimizuki
Gdzie poszliście: Kimizuki, wiedząc, że przez pracę nie masz zbyt dużo czasu na rozrywkę, wybrał Się z tobą do Wesołego miasteczka na co się bardzo ucieszyłaś.

Co się stało: Właściwie to wszystko było okej, chłopak wygrał dla Ciebie w jakiejś budce ogromnego misia, odwiedziliście beczkę śmiechu i tunel strachu. Bawiliście się jak dzieci. Przyszła kolej na Rollercoaster. Wiadomo, bałaś się ale czułaś też ten przypływ adrenaliny. Kiedy byliście już na najwyższyn punkcie nagle.. zwymiotowałaś! Całe szczęście nie na Kimizukiego ale uwaliłaś trochę Siebie i  osobę przed Tobą. Jak ino zeszliście mieliście niezły przypał gdyż okazało się że twój poszkodowany to ważny polityk.

Guren
Gdzie poszliście: Guren wziął Cię na maraton horrorów w kinie. Kochasz horrory więc oczywistym jest, że się podjarałaś na tę wiadomość.

Co się stało: Ogólnie to nigdy nie bałaś się horrorów. Jednak poprostu stało się to w nieodpowiednim momencie a mianowicie , schyliłaś się na chwilę do swojej torby żeby coś sprawdzić, nagle ktoś w filmie krzyknął, a ty sie przestraszyłaś i przytuliłaś do chłopaka.  No ale nie swojego. Okazało się, że pomyliłaś Gurena z innym chłopakiem obok. Myślałaś, że jak mu to wyjaśnisz to wszystko będzie dobrze i jak zwykle będzie miał to w dupie. No tym razem się nie udało, wyraźnie było widać, że jest zazdrosny a do tego urażony. Naturalnie przeprosiłaś go ale się na Ciebie chwilowo obraził.

Shinya
Gdzie poszliście: Shinya zaprosił Cię na degustacje drogich win i innych alkoholi. Zgodziłaś się i nawet trochę ucieszyłaś, bo nigdy nie miałaś takiej okazji.

Co się stało: To miała być degustacja, jednak skończyło się na popijawie. Ty równiez byłaś nieco chycona ale nie tal jak inno i jeszcze wiedziałaś co się wokół Ciebie dzieje. Tego nie można było powiedzieć o Shinyi, który pod wpływem alkoholu zaczął zarywać do innej dziewczyny. Na ten widok od razu wytrzeźwiałaś i wytargałaś stamtąd mężczyznę siłą. Po waszej randce jeszcze tydzień miał sinca na policzku.

Crowley
Gdzie poszliście: Do klubu GoGo (Nie no żart) Crowley zabrał Cię na zajęcia z tańca towarzyskiego, ale nie byle jakiego. Od dłuższego czasu planowałaś nauczyć się Tanga ale nigdy się nie odważyłaś zapisać na zajęcia. Dlatego właśnie sprawiło ci to ogromną radość.

Co się stało: Podczas tańca przez przypadek Crowley nadepnął na twoją sukienkę przez co ta się rozerwała. Chcąc uniknąć twojego upokorzenia, gdyż sukienka się zsuwała nieubłaganie szybko,Crowley przycisnął Cię do Siebie tak mocno, żeby przytrzymać sukienkę. Niestety to nie był koniec. Kiedy wychodziliście z sali do szatni, żebyś mogła się przebrać, mijaliście grupkę dzieci. Jedno z nich ściągneło Crowleyowi spodnie i w tym momencie właśnie weszła jedna z instruktorek i zaczęła was wyzywać od zboków. Groziła też że pozwie was o pedofilstwo i publiczne obnażanie.

------------------------------------------------------------
Jest dziś jak mówiłam a raczej pisałam. Jak są błedy to przepraszam. Mam nadzieję, że u was wszystko dobrze. Korzystajcie jeszcze z wakacji bo potem powrót do szkoły. Pozdrawiam was Cieplutko i wysyłam buziaki :*

Preferencje Owari no Seraph Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz