Evet 2. Bölüme hoşgeldiniz ;)
Lütfen okuyup geçmeyin sol alt köşedeki yıldıza basın. Emek var sonuçta :)
İyi okumalar...
##############
Baran sinir ile evine girmişti. Babası Sedat beyi hiç dinlemeden odasına çıkmıştı. Sedat bey oğlunun sinirini görüp odasının önünde durmuştu.
Kapıyı çalarak içeriye girdi. "Oğlum neyin var?" diye sormuştu. Sevdiği kadından ona kalan tek emanetine.
"Baba ben ayrı eve çıkıyorum." Sedat bey kaşlarını çatıp oğluna baktı.
"Ne diyorsun oğlum sen? Ne demek ayrı eve çıkacaksın." sinirli bir sesle sormuştu.
"Duydun işte baba. Kendi evime çıkmak istiyorum ve çıkacağım." kendinden emin bir şekilde konuşmuştu.
"Neden?" demişti Sedat bey sakinleşerek.
"Kendi hayatımı yaşamak için." diye kestirip atmıştı.
"Burada yaşama diyen mi var? Burada da yaşarsın." sinirli sesi geri gelmişti. Gülsüm hanımdan kalan tek şey oğluydu ve oğlu da gidiyordu.
"Baba uzatma kararımdan dönmeyeceğim." Sedat bey iç çekmişti, oğlunun kendinden emin olmasını görünce.
"Tamam git ama beni unutmak yok." kırgın bir sesle konuşmuştu.
"Seni nasıl unutayım baba, tabi yanına geleceğim." demişti.
Zaten bir Esila ve babasının yanında gülümsüyordu. Annesi öldüğü zaman duygularını kaybetmişti.
Ona duygularını kazandıran kişi Esila olmuştu.
Geçmiş
Baran 10 yaşındaydı. Annesi ile uçurtma uçurmaya gitmişlerdi. Baran uçurtmasını uçururken annesi onu izliyordu. Baran uçurtmasının uçması için koşarak yola doğru gidiyordu.
O sırada orada bekleyen siyah bir araba çalışarak Baran'ın üzerine geliyordu.
Gülsüm hanım oğlunu kaybetme korkusu ile yola doğru gitmişti. Oğlunu arabadan kurtarmıştı ikisine de bir şey olmamıştı.
Baran'ın üzerine süren arabadan maskeli bir adam inip onlara silah doğrultmuştu.
Gülsüm hanım kendini oğlunun önüne siper ederek kendini kurşunların önüne atmıştı.
Gülsüm hanım yerde yarı baygın şekilde yatarken Sedat bey gelmişti. Karısının ve oğlunun yanına gelmiş ağlıyordu.
O zamanın en güçlü adamı karısı için ağlıyordu. Gülsüm hanımın elini avcunun içine alarak "Beni bırakma." demişti.
Gülsüm hanım kesik kesik konuşarak "Sedat, Baran'a iyi bak o sana emanet."
Sedat bey "ONU BİRLİKTE BÜYÜTECEĞİZ!" diye bağırmıştı. Bir yandan da "AMBULANSI ARAYIN!" diye bağırıyordu.
Gülsüm hanım "Seni seviyo-" sözünü tamamlayamadan eli Sedat beyin elinden kaymıştı.
Gülsüm hanım öldükten sonra hiç bir şey eskisi gibi olmamıştı.
Baran eskisi gibi gülmüyordu. Her gece rüyasın da annesini görüyordu. Sedat bey oğluna destek olmaya çalışsa bile kendi de karısının yokluğuna alışamamıştı.
Her yerde karısını vuran kişiyi arıyordu. İki tane amacı vardı birisi oğlunu iyi yetiştirmek ikincisi Karısının katilini bulmak.
Fakat karısının katilini hiç bir şekilde bulamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]
Teen Fiction"Yuvayı dişi kuş yapar." derler ya bu hikaye için bu geçerli değil. Onların yuvasını erkek kuş yaptı. °°°°°°°°° Adamın aşkı her gecen gün artarken, kıza zarar vermekten korktuğu için kendinden uzak tutuyor. Herkes adamdan korkarken, adam kızın karşı...