3. Bölüme hoş geldiniz;)
Desteklerinizi bekliyorum. Emek var okuyarak geçmeyen sol alt köşedeki yıldıza da basın lütfen.
İyi okumalar...
#############
Atilla bir süre Baran'a bakıp düşünmüştü. 'Hangisi kardeşimi mutlu eder.'
Baran'ın ve Mehmet'in kardeşine olan bakışlarını düşündü. Baran sevgi dolu bakarken, Mehmet arsızca kardeşini süzüyordu.
Bu sabah aklına gelince Kardeşinin üstünde askılı olmasına rağmen Baran'ın sadece gözlerine baktığını düşündü.
Kararını vermişti. 'Kardeşi ne kadar istemese de evlenecekse, en azından onu seven kişi ile olsun.' diye düşünerek kardeşini Baran'a verme kararı aldı.
Sadece borcu kadar para istemişti. Baran'ın gözünde kardeşini satan biri olduğunu biliyordu ama öyle biri değildi.
Öyle biri olsa artı para alırdı. O almıyordu elinden gelse kardeşini kimseye vermezdi ama birine vermek zorundaydı.
"Esila'yı üzme." dedi bunu demeye hakkı olmadığını düşünüyordu ama yine de demişti.
"Bunu demeye hakkın var mı sanıyorsun? Sen kardeşini satan aşağlık birisin." demişti Baran.
Atilla gülümseyip "O sana emanet ona iyi bak. Ben bu yaşına getirdim. Pek abilik yapmasam bile." biraz durup devam eti.
"En sevdiği renk mavi, bir şeye çok üzüldüğü zaman odasına kaçıp ağlar eğer bir gün üzersen git sarıl ona yoksa sakinleşemez, hayvanları çok sever, komedi filimlerini sever, aksiyon kitapları okur, en sevdiği yemek patetes, kansızlığı var o yüzden çok üşüyor, her sabah meyve suyu içer."
Atila devam edeceken Baran onu durdurup "Hepsini biliyorum." demişti.
"Biliyorum beni kötü bir abi olarak görüyorsun ama bu yaptıklarım sadece Esila iyi olsun diye." demişti.
Baran arkasını dönüp Atilla'ya bakmıştı. "Ne demek bu?" diye sormuştu.
Atilla sorusunu yok sayarak "Lütfen kardeşimin okumasına izin ver." demişti. Sonra devam eti "En büyük hayali aşçı olmak."
Baran sadece kafasını sallamıştı. Söylemese bile okutacaktı, istemese bile okutacaktı Esila'yı. Kendi ayakları üzerinde durmasını sağalayacaktı miniğinin.
Atilla biliyordu Ateş ailesi borcunu ödese bile onu yaşatmayacaktı. Artı para isteyerek kaçabilirdi ama bu kardeşini satmak olacağı için istememişti.
Dolaylı yoldan satmış bile olsa yaşaması için satmıştı. Canını kurtarmak için kendini böyle avutuyordu.
Baran içeriye girerken Atilla onu durdurup "Ne zaman yanına alacaksın?" demişti.
"En kısa zamanda, sen Mehmet'i halet. Evlilikten vazgeçtiğini söyle."
Baran biraz durup "Onun sana verdiği parayı ben geri öderim." demişti.
Atilla "Hayır ben senden aldığım parayla ödeyeceğim." demişti. Eğer onun ödemesine izin verse kardeşini satmış olurdu.
Baran ortada bir şeylerin döndüğünü anlamıştı. Eve gittiği an ilk işi bu konuyu araştırmak olacaktı.
Baran eve girmekten vazgeçip arabasına bindi.
Atilla da kardeşiyle geçireceği son zamanlarını iyi geçirmek adına eve girip kardeşine sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]
Fiksi Remaja"Yuvayı dişi kuş yapar." derler ya bu hikaye için bu geçerli değil. Onların yuvasını erkek kuş yaptı. °°°°°°°°° Adamın aşkı her gecen gün artarken, kıza zarar vermekten korktuğu için kendinden uzak tutuyor. Herkes adamdan korkarken, adam kızın karşı...