{6} Miniş

318 32 61
                                    

6. Bölüme hoşgeldiniz. 

Nasılsınız inşallah iyisiniz :) 

Lütfen okuyun; Hiç oy vermiyorsunuz sol alt köşede duran yıldıza basmak bu kadar zor olmamalı değil mi? Yaklaşık iki gündür ilham geldiği gibi girip bölüm yazıyorum. Sonuca bakın 10 okuma 2 oy yapmayın böyle bütün yazma hevesim kırılıyor. 

İYİ OKUMALAR... 

######################

Esila kapı pervazından ona bakan Baran'ı fark edip "Gelip yardım etsene dikileceğine." Yan tarafında ki kesme tahtasını göstermişti.

Baran sanki onun çağırmasını bekler gibi hemen yanına gitmişti. Esila salatalık mazemeleri çıkarıp Baran'ın önüne koydu.

Baran salatayı hazırladıktan sonra Esila'ya baktı. Gözlerinin dolu olduğunu görünce onu hemen kendine döndürdü. Şefkat dolu sesiyle "Neden ağlıyorsun?" Sesinde endişe de vardı. "Seni üzecek bir şey mi yaptım."

Esila karşısındaki adamın onun için bu kadar korkmasına şaşırmıştı. Neden üstüne bu kadar düştüğünü anlamamıştı. "Sen değil beni o ağlattı." Eliyle soğanı gösteriyordu.

Baran bir Esila'ya bir soğana baktı. "Bir de acı soğan olmasın diye tembihlemiştim." Fısıltıdan farksız çıkmıştı sesi.

Esila'nın hiç bir şekilde ağlamasını istemiyordu.

Esila'nın yüzüne son bir kez bakıp. "Ben devamını yaparım sen içeri geç." Ocağın başına geçip Esila'nın elindeki tahta kaşığı aldı.

Esila ağzı açık, Baran'a baktı bir süre sonra 'aman be, kendi istedi. Ben de evi gezerim.' düşüncesi ile "Evi gezebilir miyim?"

Baran tek kaşını kaldırıp Esila'ya baktı. "Burası bizim evimiz. İstediğin yere git." Diyerek yemeğe geri döndü.

Esila mutfaktan hızlıca çıkıp 3. Kata koşarak çıktı. 3 tane oda vardı. Sağındaki odaya girmişti.

Odanın içindeki müzik alletlerini görünce gözleri kocaman açıldı. 'Bunları çalabiliyor mu?' diye düşündü.

O odada çok oyalanmadan tam karşısındaki odaya girdi. Odanın içi resim mazemeleri ile doluydu. Esila "mükemmel" diye fısıldadı.

Tuvalere bakmaya gitti. Her şeyden çift alındığını fark eti. 'Kim için acaba?' diye düşündü.

Esila o odadan da çıkıp, ortada olan odaya gitti.

Gözlem odası olduğunu anlamıştı. Çatısı camdı, yerlerde bir sürü renkli armut sandalye vardı. Esila cama yaklaşıp dışarıya baktı. Evin arka tarafına bakıyordu.

Esila o odadan da çıkıp bir aşağı kata indi. Burada da beş tane oda vardı. İlk önce sağındaki odaya girdi. Normal yataklı bir olaydı.

O odada daha fazla dolaşmayıp yanındaki odaya girdi. Odanın içinde bir şey yoktu. Oradan da çıkıp karşı odaya girdi.

Orada da hiç bir şey yoktu Esila hemen o odanın sol tarafındaki odaya girdi.

Çok güzel bir odaydı. Kahverengi yatağı gri bir yatak örtüsü vardı. Odanın sol tarafında tavana bağlanan sandalyelerden vardı. Esila oraya doğru gidip oturdu. Kendini bir süre salladıkdan sonra kapıya yöneldi.

Odadan çıkıp beşinci odaya girdi. Oda çok şık dizayn edilmişti.

Bu odada da kahverengi bir yatak vardı. Krem rengi yatak örtüsünün üzerinde mavi renkte bir kaç şerit vardı. Yastıkları da mavi renkti.

BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin