{22} NEFESİM

142 12 0
                                    

Merhaba bölümü okumadan önce sol alta ki yıldızın içini doldurur musunuz? iyi okumalar...

********

Esila, Baran'ı uyurken izliyordu. Baran ona 'Nefesimsin' demesini düşünüyordu. Baran'ın kendini tehlikeye atmasını istemiyordu.

Esila elini, Baran'ın elinin üzerine koydu. Kafasını da yatağa koydu ve gözlerini kapattı. Odasına çıkmak istemiyordu, Baran'ın yanından bir saniye bile olsa ayrılmayı istemiyordu.

Baran elinde olan ağırlıkla uyandı. Kafasını elinden tarafa çevirdiğinde elinin üstüne kafasını koymuş ve uyuyan sevdiği ile karşılaştı. 

Yüzünde oluşan gülümseme ile sevdiğini izledi. Kalbini, gönlünü yakıp kavuran aşk ile bakıyordu kadına. 

Kendi gözünden bile sakınıyordu. Aşkı değil, sevdası olmuştu onun. Sözde ya da göstermek için değildi aşkı, sevdiği için seviyordu. Sebebe ya da bahaneye bağlamıyordu aşkını, onu o olduğu için seviyordu.

Bir saç teli için dünyayı yakabilecek kadar seviyordu. Öyle büyük bir aşkla onu seviyordu ki, son bir nefesi kaldığını bilse düşünmeden Esila için harcayacak kadar.

Ölümüne seviyordu, ruhu ile seviyordu, en derinlerinden seviyordu. 

Uyurken bile kendine hayran bırakan sevdiğine baktı. Elinde olan serumu umursamadan elini Esila'nın saçına götürdü. 

Yavaş hareketlerle saçlarını sevdi. Saçlarından gelen güzel koku onu mest ediyorken, gözleri kendiliğinden kapanmış, kokuyu içine derin derin çekmeye başlamıştı.

Ciğerlerine hapsetmek ister gibi çekti içine, eli hayla Esila'nın saçında iken, Esila yerinde kıpırdandı.

Baran, Esila'nın kafasını kaldırması ile gözlerini açıp, içinde kaybolmak istediği gözlere baktı. En derinlerine ulaşmak ister gibi.

Ağzından dökülen kelimeler bilinçsiz çıkmıştı. "Seni çok seviyorum nefesim."

Esila, sevdiği adamın gözlerinden gözlerini çekmeden "Bende seni çok seviyorum, bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama hoşuma gidiyor."

Esila ve Baran aşk, sevgi, hayranlık dolu gözlerle birbirlerine bakarken duydukları öksürük sesi ile hemen kendilerini toplamışlardı.

Baran gelen babasına sırıtarak bakarken, Esila kafasını yere eğmiş kızaran yanaklarını saçları ile saklamaya çalışıyordu.

Sedat bey, Esila'nın utandığını anladığı zaman "Kızım, oğlumla bir şey konuşabilir miyim?"

Esila hemen ayağa kalkıp "Tabi ki" diyerek kapıya yöneldi. Baran, Esila çıktıktan sonra dikkatini anca babasına verebilmişti.

Sedat bey "Anlat oğlum nasıl oldu?"

Baran olan olayları hatırladığı zaman yüzü ciddi haline büründü.

"Baba, Esila'nın kafasına silah dayamıştı. Ben de ona bir şey olma korkusu ile fevri davrandım."

Sedat bey "Peki bu Serkan kim? Neden Esila'yı öldürmek istiyor?"

Baran'ın elleri yumruk halini alırken ağzından tıslarcasına "Eski sevgilisi" kelimesi döküldü.

Sedat bey "Olayı baştan anlat bana!" sesi sert çıkmıştı.

Baran derin bir nefes alarak, Esila'yı ilk gördüğü zamandan, yanına almasına ve hatta sevgili olmalarına kadar her şeyi anlattı.

"Sen nasıl severken onu başkasıyla görmeye katlandın?" 

BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin