{5} Baran'ın evi ne geliş

326 32 119
                                    

5. Bölüme hoşgeldiniz ;)

Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Corona karantinası bitiyor neler yapmayı planlıyorsunuz?

Arkadaşlar hikayeme emek veriyorum. Bu bölümü 2 saatte yazdım siz bir kaç dakika içinde bitiriyorsunuz, lütfen emeğe saygınız varsa vote atın.

İlgili olan herkese teşekkür ederim ;)

İyi okumalar :)

##############

Mehmet, Esila'yı arabaya bindirip kendi koltuğuna geçti. Aklı almıyordu nasıl olurdu da onun olanı onun elinden almaya çalışırlardı.

Esila'yı kimseye vermeyeceğini düşündü. İster zorla, ister güzelikle. Onun peşini sadece öldüğü zaman bırakırdı.

Esila onundu, kim ne derse desin. Onu ilk gördüğü zaman kendine yemin etmişti. "Bu kız benim olacak." zor biri olduğunu biliyordu.

Zor olduğu için ilgisini çekmişti. Çevresindeki kızlara benzemiyordu, erkeklerin ilgisini üzerine çeken bir güzelliği varken, o kimseye yanaşmıyordu.

Fakat; sarhoş olduğu bir gece her şey değişmişti. Yurt dışına gitmek zorunda kalmıştı.

Geçmiş

Mehmet bardan zil zurna sarhoş çıkmıştı.

Barın kapısında onu bekleyen arabaya binip eve gitmişti.

Çok sevgili babası ve üvey annesi iş gezisine çıkmışlardı. Üvey kardeşi ile evde yanlız kalacaklardı.

Kapıyı açtığında koltukta yayılmış üvey kardeşini görmüştü. Gözleri sürekli bacaklarıma kayarken kendine hakım olamamıştı.

Kız kardeşi üst kata kaçtığında o da peşinden gitmişti. Kardeşi onu söyleyecek diye de merdivenlerden aşağıya itmişti.

O günden sonra babası onu yurt dışına göndermişti. Suçunu ört pas etmişti.

Üvey annesi şikayetci olsa bile suçlu olmamıştı. Suçu çok iyi örtülmüştü. Üvey kardeşinin ölümü tamamen kaza gibi gözüküyordu.

Babası, üvey annesini iftira atmakla suçlayarak boşamış. Sonrasında vakit kaybetmeden başka biri ile evlenmişti.

Geçmiş son

Mehmet o zamanları hatırladı. Sonra yanındaki kıza baktı. "O neler yapacak acaba?" Diye düşündü.

Esila'yı sadece bedeni için görüyordu. Başka bir şey için seviyorum demiyordu.

Esila'nın bedenini takıntı haline getirmişti. Sürekli o zamanın hayalini kurarak uyuyor. O hayale de uyanıyordu.

Tek amacı vardı o da Esila'ya sahip olmaktı.

Siyah bir arabanın önüne kırması ile firen yapmıştı. Esila kafasını torpidoya vurduğu için çığlık atmıştı.

Önlerine kıran arabadan Baran sinirli bir şekilde inmişti. Mehmet kendi adamlarına bakmış sonra karşısında tek başına dikilen adama bakmıştı.

Arabadan alaylı bir gülüşle inmişti. Kendi adamları da onunla indi.

Alayla "Bu kadar adamı tek mı alacaksın?" diye sormuştu.

Baran yüksek sesle gülüp "Tanımadın galiba." demişti. Esila oturduğu koltuğa iyice sinip olacak şeyleri izlemeye başladı.

Baran'a içinden küfürler yadırıyordu. "Bu kadar adamın içine tek geldiği için."

BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin