10. Bölüme ne ara geldik, ne kadar hızlı gelmişiz. Zaman baya hızlı geçiyor baksanıza, daha dün başladım gibi geliyor.
Destek vermeyi unutmayın :)
İyi okumalar...
##############
Esila yatağına yattığı zaman Baran'ın ona sarılmasını düşündü." 'İhtiyacım var.' mı demişti o?" diye düşündü.
Sevgilisi olmadığını söylese bile mutlaka tek geceliği olduğu kesindi. Bu düşünce Esila'yı rahatsız ederken kendine "Buna hakkım yok." diye tekrarlıyordu.
Esila sabah Baran'ın sesi ile uyanmıştı. Esila "Daha dün kavga ettik neden bu kadar içten davranıyor?" diye düşündü.
Kafasını kurcalayan soruları boş vererek üstüne yarım çizgili badi altına siyah dizleri yırtık kot pantolon giydi ve aşağıya indi.
Baran, Esila'yı gördüğü zaman gülümseyerek "Günaydın!" demişti eline aldığı çatalları masaya koyarken.
Esila soğuk bir ses ile "Günaydın." demişti. Esila, Baran kadar hızlı unutamıyordu.
Kala ki Baran da unutmamıştı. Onun da aklındaydı dünkü tartışma ama o Esila'ya küs kalmayı başaramıyordu. Bir insan sevdiği kişiye en fazla ne kadar küs kalabilirdi ki?
Esila, Baran'a sofrayı hazırlarken yardım etmişti. Sonra Baranla kahvaltı yapmaya başladılar. Baran ve Esila arabaya binip okula gitmeye başladılar. Yani Esila öyle sanıyordu.
Esila, Baran'ın okul yolunu geçtiğini gördüğünde "Baran yanlış yoldan gidiyorsun." demişti.
Baran "Biliyorum." diye kısa bir cevap verdi.
Esila sinirli bir ses ile "Okula gitmek istiyorum. İndir beni!" diye çemkirmişti.
Baran, Esila'ya gülerek "Hiç sanmıyorum miniğim. Gittiğimiz yeri çok beğeneceksin." arabayı sürmeye devam etmişti.
Esila'nın ikazlarına kulak asmadan motor sürmek için özel olan bir yola geldi. Esila etrafa hayran hayran bakarken "Dönmek istediğine emin misin?" demişti.
Esila "Hayır, ben okula gitmek istemiyorum." demişti heyecanla.
Baran elini çenesine koyup "Az önce okula gitmek istiyordun. Ben mi yanlış hatırlıyorum?"
Esila, Baran'ın sorusunu es geçerek "Cidden kullanmayı öğretecek misin?" diye sordu.
Baran gülerek "Bilmiyorum sen bana bu gün küs gibiydin. Hayla küs isten öğretmem."
Esila biraz düşünüp "Ben sana hiç küsmedim ki." diyerek motor kullananlara bakmaya devam etti.
Baran arabadan inip, Esila'nın tarafına dolandı. Esila'nın kapısını açarak "Bakmaya devam etmek mi istersin yoksa öğrenmek mi?"
Esila hızla arabadan inip Baran'ın yanına geçti. Bir tane adam Baran'ın yanına gelerek elindeki poşetleri ona uzattı.
Baran elindeki poşetlerin içinden kask, dizlik, dirseklik ve motorcu kıyafeti çıkarıp Esila'ya verdi. "Güzelim senden bir söz istiyorum." demişti.
Esila kafasını olumlu anlamda sallayarak "Ne isteyeceksin?" diye sordu.
Baran "Ne zaman motor kullanacak olursan bu kask mutlaka takılacak." demişti itiraz istemeyen bir tonda.
Esila itiraz etmeden, Baran'ın ona motorcu ceketini giydirmesine izin verdi. Esila da pantlnunun üstüne motorcu pantolonunu giyiyordu. Baran, Esila'ya dizlik ve dirseklikleri giydirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]
Teen Fiction"Yuvayı dişi kuş yapar." derler ya bu hikaye için bu geçerli değil. Onların yuvasını erkek kuş yaptı. °°°°°°°°° Adamın aşkı her gecen gün artarken, kıza zarar vermekten korktuğu için kendinden uzak tutuyor. Herkes adamdan korkarken, adam kızın karşı...