{17}Bar

157 17 21
                                    

Merhaba nasılsınız?

Yeni bölüme hepiniz hoşgeldiniz :)

Aşağıdaki yıldızın içini doldurarak, destek olmayı unutmayın.

İyi okumalar....

###############

Esila ve Baran, bir süre daha atış yaptıktan sonra evin yolunu tutmuşlardı.

Baran evin önünde gördüğü, Miraç ile ufak bir küfür savurup Esila ile yanına adımladı.

Miraç sanki saatlerdir beklememiş gibi "Abi beni çağırmışsın."

Baran tek kelime etmeden kapıyı açıp kafası ile içeriyi işaret etti.

Miraç ile çalışma odasına gittikleri zaman konuşmaya başladı. "Serkan iti depodan kaçmış. Bana onu bul."

Miraç yutkunup "Tamam abi." dedi.

Baran "Korkak hareket etmeyi de bırak! Benim adamlarım korkamaz!"

Miraç "Tabi abi!" sessini korkusuz çıkarmaya çalıştı.

Baran erkeksi bir kahkaha atıp "Bundan sonra benim yanımdan ayrılmıyorsun. Eymen'in yeri sende."

Bir süre durup "Eymen'e ne oldu biliyorsun, ihaneti affetmem."

Miraç başı ile onayladı. Canına susamamıştı, ihanet etmeyi bırak, aklından bile geçirmezdi.

Baran sert bir ses ile "Şimdi gidebilirsin, yarın depoya geliyorsun."

Miraç "Tamam abi." diyerek odadan çıktı.

Bir kaç dakika sonra odanın kapısı yine açılmıştı. Esila çalışma masasında oturan, Baran'a doğru yavaş adımlar ile yürüdü.

Baran'ın önüne yani masaya oturup. "Ne konuştunuz?" diye sordu.

Baran "İş meseleleri hakkında konuştuk."

Esila "Peki, şey senden bir şey istemek istiyorum ama kızma."

Baran "Ben senin üzülmene dayanamam, sen kızma bana diyorsun." diye yanıt verdi.

Esila minik bir tebessüm ile "Bara gidebilir miyiz?"

Baran kaşlarını çatıp "O nerden çıktı?" diye sordu sakin bir sesle.

Esila omuz silkerek "Merak ediyorum, hem içki demek istiyorum."

Baran'ın kaşları eski halline gelirken "Gideriz ama bir şartla."

Esila "Ne şartı?"

Baran "Yanımdan ayrılmak yok."

Esila "İkimiz de dans edebiliriz, sorun yok. Zaten başka erkekler ile dans etmek istemem."

Baran ufak bir kahkaha atıp, Esila'nın burnunu öptü. "Seninle dans edecek erkek, yürek yemiş olmalı."

Esila "Aynı şey senin için de geçerli, yanına gelen kızı çıplak tavuk yaparım."

Baran büyük bir kahkaha atıp "Küçüğüm beni kıskanırmış."

Esila, Baran'ı hafif iterek masadan indi. Odasına hazırlanmak üzere koşarken, Baran salona oturup Esila'yı beklemeye başladı.

Esila, derin göğüs dekoltesi olan, kırmızı, ip askılı mini elbiseyi üstüne geçirdi. Ayağına da siyah ince topuklu ayakkabılarını giydi. Üstünde Yıldız şekli olan kolyeyi de boynuna taktığı zaman hazırdı.

Baran, merdivenlerden gelen topuklu ayakkabı sesi ile başını telefonundan kaldırıp Esila'yı süzdü.

Gözleri bir süre, göğüs detayında oyalansa bile "Güzel olmuşsun." diyerek Esila'nın yanına adımladı.

BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin