{18} Şaka

140 13 21
                                    

Merhaba nasılsınız?

Gecen bölüme az okuma geldi. O bölümü okumadan bu bölüme geçmeyin lütfen ;)

Aşağıda ki yıldızı doldurmayı unutmayın.

Teşekkür ederim...

İyi okumalar.

###############

Esila şiddetli bir baş ağrısı ile uyandı. Elini başına koyup acı ile inledi.

"Bu nasıl bir ağır?" Diye düşündü elleri hayla başında iken.

Yavaş adımlar ile odasında olan banyoya yöneldi. Ilık bir duşun iyi gelmsini umuyordu.

Başından aşağıya dökülen ılık su ile kendine gelirken, yaptığı şeyler tek tek zihninde yer ediniyordu.

Baran'a dediği şeyleri hatırladığı zaman elini başına vurdu. Çok şiddetli bir ağrı ile çığlık atmıştı.

Başına vurduğu zaman ağrı daha da şiddetlenmişti. Baran çığlık sesi ile Esila'nın odasına gitti.

Kapıyı açtığı zaman Esila'yı yatakta göremeyince banyoda olduğunu anlayıp banyonun kapısının önünde durdu.

"Güzelim iyi misin?" Endişeli bir şekilde Esila'ya sesleniyordu.

Esila "Evet, sadece başım ağrıyor."

Baran "Ben sana hemen ağrı kesici getiriyorum."

Baran aşağıya inerken, Esila da duşunu almış banyodan çıkmıştı. Kıyafetlerini seçmek için dolabın önüne dikildiği sıra kapının açılması ile ufak bir çığlık atmıştı.

Baran'ın gözleri diyerek Esila'yı bulurken sadece gözlerine bakıyordu.

Esila yutkunup "Çık dışarıya. Ben aşağıya inerim."

Baran yavaş adımlar ile dışarıya çıkarken Esila hızlıca kıyafetlerini seçip üstüne geçirdi.

Odasından çıkıp aşağıya indiği zaman "Kapı çalma huyun yok mu senin?"  Diye sordu.

Baran suçlu çocuklar gibi Esila'ya bakıp "Senin başın daha fazla ağrımasın diye acele ederken oldu."

Esila Baran'ın ona hesap vermesine kahkaha atarken, kahkahası yarım kalmıştı. Elinin başına koyup "İlacı versen."

Baran hemen elinde olan ilacı Esila'ya uzatmıştı diyer elinde olan suyu da Esila'ya verdi.

Esila ilacı içtikten sonra kahvaltı etmişlerdi. Esila'nın baş ağrısı nerdeyse geçmişti.

Baran dün gece, Esila'nın onu yatırırken dediklerini anımsadığı zaman gülerek Esila'ya baktı.

'Bu zamana kadar verdiğim en doğru karar, onu sevmek oldu.' diye düşündü.

Esila kendine bakıp sırıtan Baran'a "Ne gülüyorsun, komik bir şey mi var?"

Baran "Seni sevmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi düşünüyordum."

Esila başını hafif yere eğip gülmüştü. Yanakları hafif al al olurken baranın sesi odayı doldurmuştu.

"Utandığın zaman çok tatlı oluyorsun."

Esila daha çok utanarak başını yere eğdi. "Baran döverim seni, sus."

Baran, Esila'nın tehditi ile ufak bir kahkaha bahşetti sevdiği kadına.

Esila, Baran'ın gülmesi üzerine koltuğun üzerinde ki yastığı alıp Baran'a doğru fırlattı.

Baran hızlı bir hareket ile yastıktan kurtularak Esila'ya alay eder gibi baktı.

BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin