{14} BENİM OLAN

212 27 110
                                    

Öncelikle hoşgeldiniz :)

Nasılsınız?

"SESSİZ GÖZYAŞLARI" adlı kitabımın yeni bölümü hazır ama vote gelmediği için atmıyorum.

Her neyse ben de bölüm biriktiriyorum sizin sayenizde 5 gün bekleyecek olan sizsiniz.

Her neyse iyi okumalar dilerim ❤️

#############

Esila eline telefonunu almış "Üzmeden nasıl bittirecem?" Diye düşünüyordu.

"En iyisi yüz yüze bitirmek, en azından kendini değersiz hissetmez." Diye düşündü.

Telefonun ekranını açarak Serkan'ın ismine tıkladı. Mesaj yazma bölümüne girdi.

Gönderilen: Serkan
Serkan yarın bulunabilir miyiz?

Esila çok uzun süre beklemeden telefonuna mesaj gelmişti. Kendini "Telefonun başında mı bekliyor?" Diye düşünmekten alı koyamadı.

Gönderilen: Benim olan
Esila sevgilim, tabi ki buluşa biliriz. Nerede buluşmak istersin?

Esila da kısa süre içinde hemen mesaja geri döndü.

Gönderilen: Serkan
Benim için fark etmez, senin söylediğin yere gelirim.

Hemen mesaj gelmişti.

Gönderilen: Benim olan
Sevgilim, bildiğim çok güzel bir piknik alanı var. Hem piknik de yaparız.

Gönderilen: Serkan
Olur. Sen bana konum atarsın ben gelirim.

Gönderilen: Benim olan
Ben seni alırım sevgilim.

Esila bir süre düşündükten sonra mesaj yazmıştı.

Gönderilen: Serkan
Tamam, ben sana konum atarım. Yarın öğleden sonra iki gibi beni almaya gelirsin.

Gönderilen: Benim olan
Tamam güzelim, hadi sen uyu. İyi geceler...

Gönderilen: Serkan
İyi geceler.

Esila telefonu yatağının üzerinde bir yere koyduktan sonra gözlerini kapamıştı.

Esila sabahın ilk ışıkları ile uyanmıştı. İçinde değişik bir his vardı.

Sanki bir şeyler olacak gibi his ediyordu.

Kahvaltı hazırlamak için aşağıya indi. Güzel bir kahvaltı hazırladıktan sonra Baran'ın odasının önüne geçti.

Kapıyı tıklattığı zaman ses gelmediğinden içeriye girdi.

Baran'ın yatakta üstü çıplak bir şekilde yatıyor olduğunu görünce ufak bir çığlık attı.

Baran, duyduğu çığlık ile hemen uyanmıştı zaten. Yastığın altından çıkardığı silah ile ayağa fırladı.

Silahı Esila'ya doğruluğu zaman Esila gözlerini kocaman açmış Baran'a bakıyordu.

Baran ne yaptığını anladığı zaman silahını hemen yere atmıştı.

"Esila ne yapıyorsun güzelim? Ya seni vursaydım."

Esila'ya doğru gidip sarılmıştı. Esila, Baran'ı iterek kendinden uzaklaştırdı.

"Ben mi dedim çıplak yat diye, böyle yatılır mı? Zatürre ol da öl."

Baran "Bu havada mı?"

Esila "Evet ne var havada?"

Baran "Güzelim, ilkbahardayız."

Esila "Bana ne? Böyle yatma."

BİLİNENLERİN ÖTESİNDE AŞK! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin