Kau Pun Samalah!!! - 5

781 38 4
                                    

Kiser: I love U firas.. I really do love U... believe me Firas. That why I'm so drunk in love with U. I know I'm drunk right now.. but this word really came from bottom of my heart. I really mean it Firas. If I wake up and don't remember about this night, I hope you believing my feeling to you. I'm not gay, but I love you Firas.

Kiser tersedar dari mimpinya. Dia melihat suasana di luar tingkap. Masih malam, salji pun masih turun. Dia melihat jam lonceng di meja belajarnya. Baru pukul 5 pagi. Kiser memandang roomatenya yang masih nyenyak tidur berkurubung selimut tebal. Dia mula bangun dari perbaringannya. Damn it, rupanya dia mimpi basah. Tanganya mula merasa air mani yang melekit di seluarnya itu. Nasib tak kena dekat selimut.

It been a long time that I don't have sex. So it cames a lot this night. Kejap.. rasanya aku bukan mimpi dengan Lori tetapi.... oh gosh.. Kiser mula duduk di birai katil. The touch, the kiss, the feel it likes a real. Firas, you make my heart suffer. Kiser mula bau air mani yang berada di jari-jemarinya. Dia menelan air liurnya, betul ker apa yang aku buat ni.

Kiser mula memejamkan matanya dan menghidu bau hanyir air maninya. Saat ini, dia terbayang yang air mani itu ialah air mani Firas, imaginasinya mula membayangkan yang Firas cum on his face. Kiser mula menjilat air maninya yang masih melekit di jarinya. I hope this cum is yours Firas.

Seketika itu, Kiser mula sedar dari alam bayangannya lalu meludah air mani itu ke lantai. Dia menekup wajahnya. Apa aku fikir ni. Kiser, even Firas tu gay, kau jangan sesekali ikut langkah dia. Kau ada kehidupan sendiri yang perlu kau kejar. Takkan segala usaha kau untuk dapatkan populariti, nama, status kau gadaikan hanya setakat dekat lelaki itu. Kau ada maruah Kiser. Damn it, why I have to faced all of this. Why....

********************
Pagi ini, Firas hanya duduk berseorangan di bangku panjang berdekatan kafe tempat kerjanya. Menunggu sepi sebelum masuk shift. Hari ini tiada apa yang perlu dibuat, nak study tapi takde mood, masih terfikirkan kejadian 2 hari lepas.

Dalam 2 hari ni, either Lori atau kiser, tak ada pula jumpa Firas. Dekat fakulti pun tiada. Even kafe pun tiada. Aku rasa Lori dan Kiser mula jauh dengan aku sebab aku ni lain dari orang lain. Aku tak normal. Firas menekup mukanya, why I have to admit to those people.

Lori berdiri di belakang Firas. Firas masih tidak sedar akan kehadiran Lori di belakangnya. Langkah Lori masih teragak-agak untuk mendekati Firas. Hatinya benar-benar diselebungi dengan rasa serba salah.

2 hari dia cuba kuatkan semangat untuk berjumpa Firas, namun masih tidak berdaya. Hatinya masih tidak sanggup ingin menyatakan kata maaf terhadap Firas, takut air matanya akan jatuh.

Dalam 2 hari itu, Lori hanya mengurung dirinya dalam bilik, pelik juga ayahnya melihat keadaan Lori. Namun ayahnya hanya tunggu Lori untuk menceritakan apa yang berlaku sebenarnya.

Perlahan sahaja langkah Lori menuju ke arah Firas. Nafasnya cuba ditarik sedalam mungkin, lalu menghelanya. Tangan Lori menyentuh lembut bahu Firas. Firas menoleh ke arah Lori yang berdiri disebelahnya. Eh Lori... terjejut gaklah Firas

Lori: Can I sit here...
Firas: Sure..

Wajahnya tidak menunjukkan apa reaksi dekat Lori. Lori agak gementar. Namun sedaya mungkin dia menyorokkan perasaan gementar itu. Firas memberi ruang untuk Lori duduk di sebelahnya. Lori melabuhkan punggungnya perlahan-lahan. Nervous saat ini.

Lori: Are you ok Firas.
Firas: (menarik nafas). I don't know Lori. Why are you here?.
Lori: Untuk jumpa U lah Firas.
Firas: Tak jijik ker..
Lori: Ish kamu ni.. mungkin jijik pada certain people tapi bukan saya k. Dan kebanyakan manusia dekat dunia ni dah boleh terima community ni. Dahlah jangan fikir sangat. You always be my friends, my closer friend ok. At least kamu dah tahu rahsia saya dan saya tahu rahsia kamu Firas. We even. I know your situasion, saya sangat-sangat faham.
Firas: Thanks..
Lori: And Firas...
Firas: Ya..
Lori: Sorry untuk hari tu. I'm so stupid. In the end, kamu yang jadi mangsa. I'm really sorry. (mula pegang tangan Firas).
Firas: It's nothing, lagipun bukan salah kamu pun.
Lori: Tapi tetap juga saya rasa bersalah.
Firas: Dah-dah... at least kita still kawan. K.
Lori: Ya I know, I hope Kiser can accept who you are.
Firas: Yang tu depend pada dialah. Oh ya.. so how your relationship with Kiser.
Lori: I don't know.. I really confused with Kiser. It hard to understand him. Sejak kebelakangan ni banyak yang dia berubah. Tak macam masa awal-awal kami couple. Dah lain. Makin complicated. I thought I want break up with him. It's not worth it to be someone who doesn't love you at all.
Firas: It's up to you.
Lori: Ya.. let it be. Saya nak tengok sejauh mana dia dengan Camila.
Firas: So U want him to be with Camila.
Lori: Yup.. I want to see how their realtionship goes. I know Kiser. Semalam dia cakap macam tu just nak cover sesuatu, I know dia tak bermaksud pun nak cakap macam tu. We together almost 4 years. Dia tak suka perempuan macam Camila, segedik-gedik saya, segedik lagi Camila. Dengan cerewetnya. Kiser memang tak suka perempuan yang nak handle kehidupan dia dan perempuan yang suka berleter.
Firas: Wow U know Kiser very well.
Lori: Kenal sangat.. sampai I sendiri boleh tahu perubahan sikapnya sejak couple of months.

Kau Pun Samalah!!Where stories live. Discover now