Firas: Please stop it, U can't do this.. its wrong.. please.. (mula meronta lembut, masih tak berdaya).
Kiser: No.. Firas.. I can't... it's good, it's really good. (mula menindih dan memuluk tubuh Firas).
Firas: Please Kiser. Enough.. you drunk.. u will regret it. Please stop..
Kiser: I told u, I can't Firas.. please.. let me do it with u.. please..Kiser menggigit lembut dan menjilat cuping telinga Firas, sempat Kiser menyatakan di telinga Firas.
Kiser: I love U firas.. I really do love u... believe me Firas. That why I'm so drunk in love with u. I know I'm drunk right now.. but this word really came from bottom of my heart. I really mean it Firas. If I wake up and don't remember about this night, I hope u believing my feeling to you. I'm not gay, but I love u Firas.
Kiser membuka matanya, Dia mula menekup wajahnya. Mimpi rupanya.. dia menoleh ke tingkap biliknya. La masih malam lagi. Kiser perasan seluarnya basah dengan lendiran putih di kelengkangnya. Keluar lagi. Ni kali kedua aku mimpi perkara yang sama. Jujur aku cakap, aku puas. Kalau boleh hari-hari aku nak mimpi Firas.
Malas Kiser untuk bangun tukar seluar dia decide untuk kembali tidur. Setelah beberapa minit dia melelapkan matanya, dia kebali sedar. Wait... kenapa mimpi tu macam bukan mimpi.
Firas: Ape hal kau ni sampai bawak aku ke sini.
Kiser: We need to talk.
Firas: Kat luar tak boleh ker?.
Kiser: Aku tak nak orang dengar dan aku tak nak orang cam aku dengan kau. Ramai budak-budak U ade dekat sini.
Firas: Ok fine, apa yang kau nak sekarang ni.Kedengaran juga manusia-manusia menjerit di dalam rumah hantu ini, namun tidak diendahkan oleh kedua-dua jejaka itu, masing-masing meminta penjelasan.
Kiser: Malam tadi, aku mabuk, kau ada buat anything ker kat aku?.
Firas: What, apsal kau tanya aku pulak.
Kiser: Sebab kau ade dengan aku malam tadi. Please tell me..
Firas: Takde pape.. kau just tidur sebelah aku tu jer.
Kiser: Ok.. tapi aku yakin kita ada cium malam tu. Tell me the truth.
Firas: Yer.. kita kiss malam tu.
Kiser: Kau biarkan ker aku cium kau. Ker kau yang ambil advantage kat aku.
Firas: Kau ni bodoh ape hah!!!. aku yang ambil advantage kat kau, hey come onlah. Selama aku kawan dengan kau pernah ker aku amik advantages kat kau, pernah ker!!!!.Firas geram dengan tuduhan tu. Kau yang ambil kesempatan adalah. Sedarlah setan kau buat apa dekat aku malam tadi. Siallah lelaki ni.
Kiser: Okok fine.. aku just nak tahu kenapa kau biarkan, kalau betul aku cium kau.
Firas: Haish.. shiallah dia ni. Kau tahu kan aku tak boleh bau benda-benda tu semua. Masa aku bawak kau balik ke bilik aku, betapa seksanya aku pimpin kau dengan keadaan aku yang pitam lagi. Sampai sahaja biik, aku dengan kau terus tidur. Malam tu, aku sedar-sedar kau dah cium aku. Aku tak dapat nak lawan sebab aku pening sangat. Kau tahu kan bila aku migrain macam mana. Sekarang ni kau cakap aku yang biarkan. Selama ni siapa yang suka amik advatange bukan kau ker. Kau tak ingat ker kau yang first cium aku dulu hah (menolak tubuh Kiser).
Kiser: Ok sorry Firas.. sorry. Aku tak sengaja.
Firas: Kau suka aku ker Kiser?.
Kiser: Ooo.. takkan setakat cium kau tuduh aku gay.
Firas: Aku tak tuduh kau gay. Aku just nak kepastian sebab kawan takkan cium kawan dia more than one time dan kawan tak buat macam malam tadi kau buat.
Kiser: First aku cium kau sebab aku just nak tenangkan kau. Second sebab aku mabuk. Tu jer. Ntah-ntah kau yang gay and apa maksud kau tak buat macam malam tadi.
Firas: Takde paperlah.
Kiser: Kau jangan main-main..
Firas: Wah.. kau yang start dulu sekarang ni kau tuduh aku pulak. Hebatlah kau bro (menolak lagi tubuh Kiser).
YOU ARE READING
Kau Pun Samalah!!
RomanceSide Story 2 : Bila 2 jiwa berbeza status mula mempunyai perasaan cinta yang sama. Mereka cuba membuang perasaan ini dan membiarkan ego menguasai kedua jiwa itu. Namun.. semakin hari semakin mereka terseksa dengan perasaan itu. Rindu + Sayang = wuj...