Andre, Damon, Chris, Brian dan juga Jet masuk ke dalam rumah mereka dalam keadaan masing-masing masih tidak berpuas hati dengan kejadian tadi. Mereka duduk di sofa dengan perasaan marah. Hati masih membara-bara sejak tadi.
Chris: Siallah, macam mana coach boleh tak bagi jer penumbuk dekat gay tu.
Andre: Entahlah, dah terang-terang gay tu yang cari pasal. Takkan coach tak nampak kot dia tumbuk, tendang kitaorang semua. Anjir betullah.
Damon: So Brian.. apa kau nak buat lepas ni. Takkan nak biarkan gay tu rosakkan Kiser.
Brian: Ah!!!. Aku peduli apa dia nak rosakkan Kiser, pergi mampus dialah, yang aku tak puas hati lagi tadi, si gay boleh tumbuk aku sial. Berani betul dia tu. Budak tu memang cari pasallah.
Chris: kita kena buat plan ni.Jet masih diam. Malas nak masuk campur ketidakpuasan hati diorang ni. Yang penting di hati Jet saat ini, macam mana coachnya itu tak marah langsung dekat Firas.
Fucklah gay tu. Ada jer hero kau. Jet beranggapan yang coachnya itu mungkin dah dipujuk oleh Lori. Dan Jet yakin pasti coachnya tahu pasal Firas dan Kiser.
Aku tahu Kiser, semua yang kau cakapkan tadi, itu semua helah kau untuk cover diri kau. Aku tahu Kiser. Tapi masalahnya sekarang ni, aku masih tak puas hati apsal biarkan gay tu bermaraja lela dekat sini, dia dah pengaruh kau Kiser, pengaruh coach. Sial betullah.
Andre: Tulah aku setuju dengan Chris. Kita buat plan balas dendam dan bersihkan nama Kiser.
Damon: Aku setuju.
Jet: Sorry aku tak setuju. Kan coach dah bagi amaran dah, kau nak kita semua kena buang dari team ker.
Brian: Leklah bro. Aku tahu kau risau, tapi kita plan baik punya supaya tak kantoi. Takkan kau tak nak balas dendam dekat budak gay tu. Takkan nak biarkan kita kalah kot. Come onlah. At least kau dapat protect kawan kau tu.
Jet: Aku tak tahulah.
Chris: Come on.. kau pandai dari kitaorang dalam buat plan ni.Jet berfikir sejenak, betul gak tu. Takkan aku nak biarkan gay tu menang. Jatuhlah maruah aku. Aku kena kasi pengajaran sikit dekat gay tu supaya jangan ganggu Kiser lagi.
Jet: Ok aku setuju ikut, tapi aku tak nak jadi master plan, sebab kalau benda ni tak jadi, aku tak nak tanggungjawab. At least dapat tumbuk muka sial tu jadilah.
Damon: Ok cantik bro.. Kaulah Brian. Otak kau kan geliga sikit bab-bab buat jahat ni.
Brian: Ok.. aku try.. make sure korang jangan ada yang buat slack pulak.
Andre: Baik..
Chris: Tunggu kau gay, time for payback.
Brian: Dahlah aku nak siap ni. Malam ni aku ada party celebration design Michael Kors. Aku kena datang.
Andre: Habis plan tadi..
Brian: Nanti-nantilah aku fikir. Aku kena pergi, masa nilah aku boleh promote diri aku, mana tahu job model aku nanti lagi banyak. Sekarang ni, tak ramai nak pakai aku, sebab aku masih baru. Mana tahu ada yang boleh aku pujuk ambil aku contract.
Chris: Ikut kaulah. Tapi boleh tak kau pujuk sorang atau dua perempuan datang sini. Kita party malam ni. Korang ok tak?.
Andre: Aku on doh.. adik aku dah gatal dah ni. Kau ok ker ni Damon, Jet. Awek korang tak marah ker?
Damon: Aku on doh.. awek aku tengah period.
Andre: Berani betul kau ni..
Damon: Senyap-senyap dah lah. Kau pulak Jet.
Jet: Aku tak join. Malas..
Damon: Takutlah tu dengan awek dia. Takpe malam ni mabuk-mabuk dan enjoy. Jangan kau tukar fikiran pulak tetiba nak join.
Jet: Tengoklah macam mana.Setelah puas merancang. Masing-masing mula pergi masuk ke bilik masing-masing.
*******************************
Kiser memberhentikan motornya di perkarangan rumah kediaman di Grand-Coude, Highlands of Saint-Joseph, France. Saat ini, hanya ibu bapanya sahaja yang dia ada untuk dia mengadu masalahnya.
Dia tiada siapa-siapa untuk dia luahkan, kalau dulu ada Firas, Lori atau Jet. Sekarang mereka semua sudah tinggalkannya. Barangkali mereka menganggap aku sebagai musuh mereka sekarang ni.
YOU ARE READING
Kau Pun Samalah!!
RomantikSide Story 2 : Bila 2 jiwa berbeza status mula mempunyai perasaan cinta yang sama. Mereka cuba membuang perasaan ini dan membiarkan ego menguasai kedua jiwa itu. Namun.. semakin hari semakin mereka terseksa dengan perasaan itu. Rindu + Sayang = wuj...