Lehce sladká chuť

12 2 2
                                    

,,Gino, taky se tak moc těšíš?''Skákala snad tři metry vysoko blízká přítelkyně Miu, která celou cestu nemluvila o ničem jiném, než o nové škole.

,,Těším Miu, ale nemusíš tak ječet, píská mi v uších.''Zasmála se rudovláska.

Nová škola byla velmi podobná té staré, až na to, že uvnitř byla mnohem větší. Rudovláska si pomyslela, zda se tu neztratí. I když měla dobrý, orientační smysl.

,,Já už půjdu.''Rychle svou kamarádku objala Miu.

,,Dobře, ale hned mi napiš, až dorazíš domů a nemusíš se mnou chodit takhle dlouho ven, potřebuješ spánek.''Pověděla starostlivě Gina. 

,,Prosím tebe, zvládnu školu i se dvěma hodinami spánku.''Mávla rukou Miu. Její tmavé kruhy pod očima tomu jasně naznačovaly.

***

Hodina měla začít za chvíli a ona přesto čekala za dveřmi, až se dostaví do třídy všichni a ona si bude moc sednout na volné místo. Jakmile zazvonilo a předběhli jí ti, co neměli v plánu vstávat v čas, zaplula do zadní lavice. Přišla si alespoň trochu neviditelná. Neměla ráda nové seznamování, i kvůli stydlivosti i kvůli tomu, že neměla moc v lásce jiné upíry. Zdáli se jí namyšlení a plno z nich bralo lidi jen jako nádobu. Ona byla proti pití z někoho. Raději si kupovala krvavé sáčky s obsahem krve od nějakých dobrovolných dárců, kteří ani nevěděli, kam jejich krev směřuje.

Do třídy konečně vešel učitel. Celá třída, až na pár výjimek vzadu se postavila a po jeho kývnutí znovu sedla. Chtěl něco napsat na tabuli, ale najednou si všiml Giny. V té ihned hrklo, jelikož věděla, co bude následovat.

,,A prosím, toto je naše nová spolužačka Gina, Gino, můžeš nám o sobě prosím něco říct?''Učitel se posadil na přední lavici a svým proslovem donutil zvednout zadek rudovlásky. Ta v pusa měla plno nadávek na jeho osobu, ale prudkým výdechem je všechny zahnala.

,,Jak jste slyšeli, jsem Gina a jsem tu z donucení.''A právě odešla trpělivost. Jasně to naznačoval i pohled učitele, který se z jejího proslovu přestal usmívat.

S pokrčením ramen se znovu posadila a otevřela sešit. Ani neměla chuť se na něj podívat a byla ráda, že po odkašlání začal psát něco na tabuli. Třídou se nesl šepot některých studentů, kteří se buď smáli jejímu stěru, nebo se zajímali kdo to vůbec je a zda ji už někde neviděli. Nechtěla vytahovat minulost. Jednou se veřejně objevila na sítích, plakátech a v časopisech. Miu jí přemluvila na jednu akci ve škole. Potřebovali holky, které by se převlékly do roztomilého oblečku a vyfotili se pro jednu agenturu. A ona bláhová do toho šla. Naštěstí tu fotku už vymazali, doufala.

Konečně nastalo slíbené volno a to se rozhodla využít pro prohlídku školy. Našla nejvyšší místo, kam se dalo jít a to střechu. Očima si jen prohlédla celý prostor, ale nakonec se šla posadit k zábradlí, odkud mohla koukat dolů. Byla to pořádná výška. Vyrušila jí až hudba. Podívala se za sebe a viděla blonďatého upíra, který se rozvaloval opřený o zeď.

Přišla k němu a mírně s ním zacloumala. Ta hudba jí štvala a to měl sluchátka a stejně se bála, aby mu z ní nepraskly uši.

Upír otevřel jedno oko. ,,Co mě otravuješ?''Zívl si, jako by ho celá společnost dívky nudila. Ale ve skutečnosti se mu hodilo, že k němu přišla nějaká pipka tak blízko.

,,Promiň, ale tvá hudba mě ruší, máš jí moc nahlas.''Zamumlala Gina.

,,A co já s tím? Jestli se ti něco nelíbí, tam jsou dveře.''Znovu oko zavřel a v dívce se vařila krev. To je vážně tak neochotný?

,,Tak to díky, že jsi tak ohleduplný.''Řekla ironicky rusovláska a chtěla vstát, ale upír jí chytil za ruku a přitáhl k sobě. Seděla na něm obkročmo a do tváří se jí hnala červeň. Snažila se od něj dostat, ale on měl stále zavřené oči a stále jí pevně držel za ruku.

,,Pustíš mě?''Vyštěkla. Neznámý konečně otevřel oči a celou si jí prohlédl. Zastavil se až u krku.

,,Otrava.''Zamručel a rukou vzal dívčiny obě dvě ruce nad hlavu. Volnou rukou jí odhalil mírně košili a olízl jí šíji. Gina se napnula a začala do něj kopat.

,,Ty imbecile, nejsem nějaký člověk, aby jsi si se mnou mohl dělat, co chceš...Seš snad kanibal? Doprdele, okamžitě mě pusť.''Křičela na něj a krev v ní už přetékala, jak moc byla naštvaná. Zatímco ona byla rudá vzteky, upír jí pobaveně sledoval. Už ho její společnost tolik nenudila, spíš ho probouzel hlad. Věnoval dívce polibek na šíji a zakousl se. Kdyby nebyla upírka, ztuhla by a snažila by se bránit, ale ona se jen sesypala hlavou do prohlubně jeho krku a ztěžka dýchala.

,,Hodná holka.''Utrousil, olízl si krev z rohu rtu a zakousl se na druhou stranu. I jeho stisk ruky mírně povolil a nakonec jí ruce sundal, ale ruku přesunul k zádům.

,,Chceš si hrát? Tak jo.''Pomyslela si Gina a využila její pozice, ala hlava v prohlubni jeho krku a jemně do něj zasunula své tesáky. Upíra to překvapilo a přestal z ní pít. Soustředil se jen na pocit, co s ním dělá sání té malé potvory. Po chvíli přestala a i když chtěla krev vyplivnout, tak jí nakonec spolkla. Neměl jí tak špatnou.

,,Jedna nula.''Zasmála se. Upír jí upřeně zíral do očí a nemohl si nevšimnout kapky krve, která jí stekla po bradě. Tu kapku slízl a tím jí donutil ztuhnout.

,,Jedna, nula pro mě.''Zašeptal jí do ucha a sundal ze sebe.

Sledovala jeho zdalující záda a až když zašel dovnitř, začala hlasitě nadávat.

***

Doma jako obvykle nikdo nebyl. Na stole ležel papírek, kde byl pro ní vzkaz od táty. Opět musel na nějakou pracovní cestu a doma nechal jen hodně jídla, pití a nějaké peníze. Povzdechla si a zalezla do pokoje. Tam se převlékla do mini šortek a volného, dlouhého trička.

,,Mino...''Zvolala. Zanedlouho se u ní objevila bezchlupá kočka, její miláček.

,,Ahoj lásko, jak jsi se měla?''Zasmála se a vzala jí sebou do kuchyně. Tam jí položila na židli a ona už poslušně dala tlapky na stůl. Byla naučena jíst jako člověk. Gina jí připravila granule s masem a sobě ohřála včerejší oběd. Upřímně ani neměla chuť k jídlu. Chvíli se v tom dloubala, až to nakonec vzala a vyhodila do koše. Miny misku umyla a šla do pokoje, kde do reproduktoru pustila metalovou hudbu a odešla na zahradu. Opřela se o zdi domu a zaposlouchala se do hudby. Pro sousedy to muselo být po půlnoci strašný rachot, ale na noční žití své sousedky si zvykli.

 Pro sousedy to muselo být po půlnoci strašný rachot, ale na noční žití své sousedky si zvykli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taak, prakticky první kapitola je na světě, opět mě chytila múza, snad se bude líbit :D <3

Dream of dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat