,,Yuma-kun?''Pípla. Shu ho s neutrálním výrazem pozoroval. Snažil se mít chladnou hlavu, ale vzpomínky z dětství, kdy mu byl on velmi blízký, ho nutili v něčem cítit smutek.
,,Tak slyšíš?!''Vyjel po něm Yuma. Bylo jasné, že svou výškou a dobře stavěným tělem nešel pro ránu daleko.
,,Vlastně patří mě, takže buď tak laskav a otoč tu svojí prdel domů.''Ty určité city, které k němu choval byli již dávno v tabu.
,,Odkdy?? Vám by už dávno umřela, to my jsme se o ní postarali, že, ty krávo?''Štěkl Yuma a pohledem zavadil o Ginu.
,,Nejsem ničí a Shu, pusť.''Snažila se odstrčit, ale byla hladová. Nebýt přítomnosti Yumi, už by si asi troufla napít se z Shua.
,,Čistokrevní vždy měli přednost, navíc jsem princ a tím mi patří.''Snažil se blonďák mluvit vážně, ale situace ho unavovala. Stejně jí nehodlal pustit.
,,Zkurvení aristokrati, myslíte si, že můžete mít všechno a nakonec špatně dopadáte.''Sykl Yuma a najednou uslyšel jednoho ze svých bratrů.
,,Nějaký tvůj sluha tě asi volá.''Rýpl si Shu, načež se Yuma zamračil.
,,Přijdu si pro tebe krávo.''Promluvil k Gině a odešel. Krávo, vážně hezké.
,,Tohle je otrava, půjdeš ke mě.''Stoupl si i s ní a Gina trochu zapískala. I tak se držela pevně nohama okolo jeho pasu.
,,Shu, prosím, nech mě jít domů, nechci potkat Reijiho...''Pípla prosebně, ale v duchu se chtěla nafackovat. Kde je ta tvoje silná stránka holka??
,,Řekl jsem snad k nám? Ne, jen ke mě a mě do pokoje nikdo neleze.''Zasmál se Shu otráveně a vyšel.
***
Jeho pokoj byl hezky sladěný. Ginu položil na postel a její tašku odhodil vedle. On sám se odebral do koupelny. Pomalu a opatrně se sehnula k tašce a vytáhla si pití. Když jí viděl se sáčkem, na chvíli se zastavil. Nikdy někoho takového nepotkal, navíc nikdy nevěděl o tom, že se krev takhle prodává.
Gina trochu zčervenala, když se konečně dostala do reality a uviděla Shua, který nad ní stál a se zájmem pozoroval, jak ten sáček saje.
,,Promiň...''Zčervenala a sáček odhodila do koše. Už se jí oči nezavíraly.
,,Jde vidět, že se ti udělalo lépe.''Řekl Shu a rozvalil se vedle ní.
,,Nápodobně, po mé krvi se vždycky probudíš.''Zasmála se Gina. Měla příjemný smích.
,,Je to moje droga, o kterou se nechci dělit.''Posadil se a upřel na ní své modré nebe. Jak jen někdo mohl mít tak nádherné oči.
,,Proto jsi se hádal s Yumou???''Zeptala se, ale to dělat neměla. Shu jí zavalil svým tělem a člověku by pohledem nahnal strach.
,,Neřeš věci, do kterých ti nic není.''Zasyčel a ona se zarazila. Byli si snad nějak blízcí?
,,Když jsme u toho.''Rozepnul jí úplně košili a Gina se začala bránit. Na chvíli se zarazila, když nezačal dělat nic jiného, ale sám si sundal sluchátka. Nosil je neustále a byl nezvyk vidět ho bez nich. Pak si sundal všechen vršek a znovu k ní nalehl.
,,Furt mě jen odtahuješ, nech se jednou unášet vášní a chtíčem. Probuď v sobě tu část, kterou se snažíš držet v kleci.''Vydechl na ní nepravidelně a ona se otřásla. Ne odporem, ale něčím co by se dalo popisovat jako vášeň. Kdyby tohle řekl někdo jiný z bratrů, bála by se, ale od Shua to bylo stejné, jako kdyby to řekl Subaru.
Shu jí rychlým tahem sundal sukni i s kalhotkami. Gina ho chytila za ruku. Nechtěla o to přijít a tato část vítězila.
,,Vím, že jsi panna a nebudu s tebou spát, alespoň ne teď.''Spiklenecky na ní mrkl a začal jí líbat na ohryzku. Občas tesáky krk poškrábal. Jel tesáky až dolů, kde nejprve využil prst. Jemně přejel po klitorisu a její šťávu mazal po celém povrchu (Kruci, to se psát nedá... :D). Sám pro sebe se usmál. Nic skoro nedělal a už tak byla pro něj moc vlhká. Sklonil se k ní a olízl jí, načež se ona rozklepala.
,,Vydrž to ty nemravo.''Zasmál se proti jejímu středu a pokusil se do ní dát jeden prst. Gina zasyčela trochu od bolesti, ale nechtěla dát znát, jak se jí to líbí.
,,Nejsem nemrava!''Křikla na obranu. Shu nadzvedl obočí a podíval se jí do očí. Párkrát přejel přes vchod a mokré prsty vytáhl. Trocha šťávy stekla i mimo.
,,Ne? A co je tohle??''Ukázal jí tu sladkou chuť a ona zrudla studem. Sám si prst olízl a začal jí znovu sát. Přidal i druhý prst a Gina už nechala své vzdechy plout na povrch. Zakousla se do rtu a zaklonila hlavu v úžasu. Omámená potěšením měla v hlavě nemravné myšlenky, i to, že by jí nevadilo pokračovat, i když by toho později litovala.
,,Shu...''Vzdychla a rukou ho chytila za vlasy. Shu, ač dál pokračoval, měl sám se sebou problém. Narůstající erekce v kalhotách to jasně naznačovala, ale prozatím se tím nezabýval.
,,To je ono, křič mé jméno.''Přidal na rychlosti a ona hlasitě vykřikla. Úplně zapomněla, že v domě nejsou sami a že jí to nejspíš bude Subaru vyčítat.
V podbřišku měla narůstající tlak. Různě se kroutila a chtěla už být konečně hotová. Jako by to Shu vycítil. Vytáhl z ní prsty a jen jí mnul klitoris ze strany na stranu. Gina se mohla pominout zblázněním.
,,P-prosím...''Klepala se. Možná studem o prosení, možná tím nátlakem, který potřeboval uvolnit.
,,O co prosíš?''Zasmál se Shu s úšklebkem. Věděl, jak moc jí má teď v hrsti.
,,Udělej mě, prosím, to se nedá vydržet.''Nadzvedla výš pánev, jako by nestačily její prosby. Blonďák se její nadrženosti zasmál a za onu pánev jsi jí vyzvedl až k ústům. To, co viděla ona byla ta nejvíc erotická věc, kterou v životě viděla. Snad po pornu.
Její konec se blížil a ona naposledy vykřikla jeho jméno v návalu orgasmu. Sesypala se a vydechla přebytečný vzduch. Byla i trochu unavená. Shu se svalil vedle ní a svlékl si i spodek. Zůstal jen v boxerkách. Bez přemýšlení se vysílením přitulila k němu a on se nechal. Přestal skrývat ty city, které si ona svým chováním u něj budovala.
,,Děkuji...''Pípla. Bylo jí jasné, že se jí teď bude smát a třeba jí to někdy vyčte, ale byla to pro ní ta nejvíc úžasná věc.
,,Příště mi to oplatíš.''Mrkl na ní a ona pomalu zavřela oči.
Musím uznat, že mi dalo práci se dopracovat k této části... :D Snad se díl líbil a omlouvám se za delší neaktivitu <3