Nechtěné blaho

7 2 0
                                    

Blížilo se ráno. Gina byla ráda, že si může po dlouhém dni odpočinout. Do toho dostala měsíčky a tak se jí občas motala hlava. Vydechla blahem, když se celá ponořila do horké vany. Voda jí vždy uklidnila myšlenky a pročistila mysl. Rozhodla se pro menší hygienu. Proto vzala novou žiletku a začala se holit. 

,,Tss..''Zvuk zasyčení způsobil, že se Gina lekla takovým způsobem, že žiletku rychle strhla k sobě. Z její paže se začala linout krev a trochu krve dopadlo i na viníkovu ruku. Rudovláska začala pištit a trochu jí stekly slzy. Odsunula se až na druhou stranu vany a schoulila v klubíčku. Snažila se zahalit, jak nejvíce to šlo.

,,Musíš být tak hlasitá?''Zachraptěl Shu. Podle hlasu uvažovala, že právě vstal. I když byl pro něj spánek aktivitou číslo 1.

,,Můžeš mi laskavě říct, co tu děláš?!''Vyjela po něm a tváře měla rudé studem. Hlavně nechápala, proč přišel, když byl oblečený. I když byla na druhou stranu ráda.

,,Přišel jsem se vykoupat...''Odpověděl a zívl si. Klasika.

,,Tak se laskavě jdi vykoupat do své koupelny.''Sršela z ní naštvanost se studem. Shu otevřel oči a upřeně jí pozoroval od hlavy, až k patě. Nelíbilo se mu, že je od něj tak daleko.

,,Odejdu, ale až mě nějak uspokojíš.''Znovu zavřel oči. Mírně se potopil a na chvíli se zdálo, že znovu usne. To Gina nemohla připustit. Možná ale, že kdyby tvrdě usnul, tak se bude moc rychle převléct a zamknout v pokoji.

,,Jestli chceš, praštím tě fénem, stačí?''Neodpustila si jedovatou poznámku. Blonďák k ní natáhl ruku a strhl k sobě, čímž připustil, že se rudovláska přestala zakrývat. Zakrývala se tím, že se její prsa přimáčkla k jeho hrudi a seděla na něm obkročmo. Stačilo málo a mohla být v průšvihu, ale víc se styděla za to, že ho mohla svou menstruační krví ušpinit.

,,Pusť mě.''Štěkla a snažila se bránit. Nepřemýšlela nad tím, že by jí mohl vidět, jen se chtěla dostat od něj.

,,Ty jsi mi ale zlobivé zvířátko.''Zasmál se. A je to tady, Shua druhá část, perverzní. Jednou rukou jí hrubě chytil za zadek a druhou jí chytil za culík, který obvykle nosila při koupání. Zatáhl jí za něj tak, aby zaklonila hlavu a sám se sklonil k jejímu hrudníku. Zakousl se jí do pravého prsa, načež se ona znovu začala bránit. Po chvíli v ní začal probouzet chtíč. Moc dobře to věděl, proto přestal a podíval se jí do očí.

,,Ty nemravo, sládne ti krev a ty mě budeš odstrkovat.''Vysmál se jí do obličeje. Věděl, že stačí málo a je v jeho moci.

,,Chci se normálně vykoupat, proč nemůžeš v pokoji počkat, až se obleču a dám ti napít třeba z ramene?''Vydechla trochu zničeně. Na jednu stranu věděla, že má pravdu, ale na druhou se nechtěla nechat využívat.

,,To by nebyla zábava.''Odfrkl a tentokrát se zakousl do druhého prsa. Gina se snažila myslet na cokoli jiného, než vibrace, které způsoboval sáním a občasným vzdechem. Znovu začínala být unavená a ta energie, kterou nasbírala na začátku koupele, byla ta tam. Nechtěla si to přiznat, ale díky svému týdnu a díky věcem, které dělal, začala mít nemravné myšlenky, jako bylo otevření všem sexuálním možnostem. Byla znovu hadrovou panenkou a nechtěla si plýtvat sílu. Musela skousnout jeho hraní a zároveň zahnat nemravné myšlení. Když se Shu odtáhl a naklonil se k jejímu uchu, čekala, že jí do něj například kousne, ale trochu jí zmátl.

,,Napij se ze mě.''Zašeptal jí do ucha a ona se na něj jen nechápavě podívala. Myslela si, že si dělá legraci, ale on se trochu odtáhl a svlékl si tričko. Nechal si jen svetr. Logika? Asi prošla kolem něj. Pak si její žiletkou poraněné místo přitáhl k ústům a jen zbytek začal lízat. Příjemně jeho jazyk chladil, ale říznutí od žiletky pálilo. Zároveň naklonil svůj krk. Gina chvíli váhala, ale nakonec se mu zakousla do ramene. Těsně vedle jejího prvního kousnutí, které už pomalu nebylo zřetelné. Hned se ale zase odtáhla. Cítila se odporně za to, že saje z někoho, kdo je skoro stejný jako ona.

,,Nechutná?''Zasmál se Shu. V koutku úst měla zbytek jeho krve, který on pohotově olízl.

,,Ne, jen jsem nikdy z nikoho nepila a najednou už piji z druhého upíra.''Zastyděla se. Shu to moc nechápal, myslel si, že je to pro ní normální, jako pro každého upíra, ale spletl se.

,,Hmm.''Zamručel a zvedl se. Na rukávu měl krev, kterou slízl a očichal. Tak moc mu její krev voněla. Neskončil by, kdyby neviděl, že stačí málo a odpadne. Měl v plánu užít si s ní víc, ale díky jejímu stavu to muselo počkat. Sice se napila jeho krve, ale potřebovala spánek. Bez dalších slov odešel. Gina se díky tomu mohla rychle umýt. Jen s osuškou okolo těla hledala cosi, čím by si ránu mohla zahojit. Nakonec si jí jen zastříkala a obvázala. Posléze se převlékla do pyžamových kalhot a volného trika. Naučila se nechodit tu jako doma.

V pokoji si ještě pustila nějakou hudbu, u které začala malovat. Malovala čistou oblohu nad mořem. Byla to vzpomínka, kdy byla s otcem jako malá na Havaji. Jedna z krásných vzpomínek, které jí vždy donutily usmát.

Trochu lemon část a s naší hrdinkou cloumají hormony :D <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Trochu lemon část a s naší hrdinkou cloumají hormony :D <3

Dream of dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat