Z toho kouká malér

7 2 2
                                    

,,Kruci.''Zaklela Gina, jakmile se probudila. Prvně zaostřila a zděsila se, když zjistila, že není ve svém pokoji. Paměť jí úplně selhala. Nepamatovala si vůbec zbytek včerejšího večera. Omdlela snad kvůli úplňku?

,,Dobré ráno.''Ozvalo se jí za zády. Pootočila se a uviděla rozespalého Reijiho. Nevěděla vůbec, proč je u něj a vůbec proč v jeho posteli...

,,Reiji, co se stalo?''Zeptala se a chytila se za hlavu. Snažila se vzpomenout, ale marně.

,,Copak si nepamatuješ? Možná ti tohle pomůže.''Natáhl se k nočnímu stolku, odkud si vzal papír. Přesněji smlouvu, podepsanou včera od rudovlásky. Gina nevěřila vlastním očím. Podepsala smlouvu o tom, že bude Reijiho majetek. Díky konci si vzpomněla i na drogu, kterou jí dal a ona hloupá to vypila.

,,My jsme spolu...''Slova se jí zadrhla někde v krku. Byla jen v jeho noční košili, která jí normálně sahala pod zadek, ale nic jiného na sobě neměla.

,,Ne, nějak tě ta droga uspala, zašli jsme jen do líbání, ale pokud chceš.''Nalehl nad ním a ruce jí dal nahoru. Gina se začala bránit. Nehodlala o to přijít s někým, kdo jí využíval jako věc.

,,Co si o sobě myslíš, to ty jsi mi dal něco, díky čemuž jsem nebyla při vědomí, tohle nebyla má vlastní vůle...''Křičela a slzy měla na krajíčku. Začala si uvědomovat, do jakého průšvihu se dostala.

,,Smlouva je smlouva.''Zašeptal a zakousl se jí do klíční kosti. Přesněji měl ale jiný plán. Napít se až později a teď si jen označit tu křehkou duši, nad kterou měl v tuhle chvíli moc. Udělal jí tam svou značku a posléze se nad svým výtvorem usmál.

,,Smlouva, nebo ne, nebyla jsem při vědomí, takže neplatí.''Štěkla. Reijimu se její tón nelíbil, ale rozhodl se jí potrestat později.

,,Kdyby jsi nebyla při vědomí, tak jí logicky nepodepíšeš.''Dostal jí do kouta. Neměla na to slova. Byla v háji a ani roztrhání toho papíru by jí nepomohlo. Akorát by tím černovlasého upíra naštvala.

,,Slez ze mě prosím, chci se jít umýt.''Vydechla. Chtěla od něj být co nejdelší chvíli daleko. I když její pokoj byl blízko toho jeho, cítila se tam alespoň trochu v bezpečí. Taky jí hlavou bliklo, že jí pomůže třeba Subaru. Reiji se jí díval ještě nějakou chvíli do očí, zda si to s tím umytí nerozmyslí, ale byla pravda, že si potrpěl na čistotu a ona se včera nevykoupala. Neměla šanci.

,,Fajn.''Odpověděl a znovu se rozvalil vedle ní. Gina toho využila a rychle našla svoje včerejší spodní prádlo, které si rychlostí blesku oblékla. Pohled na její pozadí se Reijimu zamlouvalo. Byl pyšný na to, že jí takhle dokázal zblbnout.

Rudovláska rychle zaplula do svého pokoje. Vzala první věci, které jí přišli pod ruku a zamkla se v koupelně. Po události se Shuem už byla naučená. Koupel jí udělala dobře, ale v zrcadle si nemohla nevšimnout malé, ale výrazné značky. Prsty si značku pohladila a trochu sykla.

,,Já jsem vážně kráva.''Plácla se po čele a svezla podél zdi. Litovala toho, že mu chtěla svou dobrotou pomoc. Byla tak moc naivní a proklínala se za to.

Když vylezla z koupelny, čekal na ní na posteli Laito. Rozzářeně se usmál, když uviděl svou krásku, která vylezla voňavá a trochu nalehko oblečená.

,,Ah, moje kráska se objevila.''Rozzářil se. Ve skutečnosti byl jen rád, že nemusel pít někde z nějaké děvky, která mu zároveň dala nějakou tu protislužbu navíc.

,,Nemám náladu, odejdi prosím.''Řekla mile, ale podrážděně zároveň. Laito se jen zasmál a přešel před ní. Jen se jí s úsměvem díval do očí. Pohledem zavadil samozřejmě o něco níž, ale zastavil se nad prsy. Viděl tam rudou značku.

Dream of dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat