ერთი თვის შემდეგ
სონმინი კარზე კაკუნმა გააღვიძა. მთქნარებისგან გაღებული პირი კიდევ უფრო დააღო, როცა ჯინი დაინახა.
- შეენ ?
- გამარჯობა საცოლევ. - ბიჭმა გადაწყვიტა კარში შესულიყო.
- მგონი არ დამიპატიჟებიხარ.- უკმეხად უთხრა გოგომ.
- აჰჰ, ეგ არც მჭირდება. - ბიჭმა სონმინს ხელი სტაცა და სადარბაზოში გამოიყვანა.
- ბიჭებო აი აქ შეიტანეთ.
- კარგით, ბოს.
ოთხმა ბიჭმა ორი დიდი და ერთი პატარა ყუთი შეიტანა სახლში. სონმინს მათი გაჩერება უნდოდა მაგრამ ბიჭი იჭერდა.
- ეს რა არის, ჯინ ? - გოგო ბრაზობდა.
- ნუ ბრაზობ მოგეწონება. - ჯინმა გოგოს ხელი გაუშვა და თავზე გადაუსვა ხელი. უკან თავის დროზე, რომ არ გამოწეულიყო სონმინის ხუთი თითი მწარედ დაემჩნეოდა ლოყაზე. ბიჭს მხოლოდ გაეღიმა.
- წადი გამოიძინე და მერე ყუთები გახსენი. ეხლა დაგტოვებ. ხვალ ისევ მოვალ.- დაგრეხილ თითებიანო. - მხოლოდ ესღა მიაძახა გოგომ. ჯინი სიცილით გავიდა სადარბაზოდან.
სონმინი სახლში შევიდა. ყუთს დახედა.გადაწყვიტა არც კი გაეხსნა ისე დაებრუნებინა უკან. წავიდა და დაიძინა..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- სონმინ გაიღვიძე. უკვე შუადღეა. როდემდე უნდა გეძინოს?
"ეს ვისზე რას ამბობს, გუშინ საღამოს გაეღვიძა. " გაიფიქრა გოგომ და ძლივს აწია თავი.
თეჰიონი სახლში დაბრუნებულიყო. ის სონმინის ოთახში ლანგრით შევიდა. ლანგარზე ხუთი სხვადასხვა სახეობის ტკბილეული ყავა იდო.( ჰეითერები იტყვიან ფოტოშოპიაო 😂 ეს ფოტო უბრალოდ გასამხიარულებლად. 😇) ჰოდა...
ლანგარზე ტკბილეული და ყავა იდო.
- აწიე თავი დედამ გენაცვალოს. - თემ პატარაზე გაკრა ხელი გოგოს.
- დედას გაუმარჯოს . - სონმინიმ საბოლოოდ გაიღვიძა. მაგიდას მიუჯდა.
- აი გუშინ შენთან, რომ ყავა წავაგე მოგიდუღე. ჰომ კარგი ბიჭი ვარ?
სონმინს ესიამოვნა ასე გაღვიძება.- კი თე ნამდვილად კარგი ნიჭი ხარ.
- დალოცვილ იყავ შვილო ჩემო ზევსისაგან. - თეჰიონმა ეს რომ თქვა სონმინიმ ხროტინი დაიწყო . ყავა გადასცდა.
- ამინ. - ძლივს ამოღერღა გოგომ. - ისეთ ადამიანს გავყვები ცოლად ყოველ დილით ასე მხვდებოდეს.
- რაღა დილა უკვე სამი საათია, ასე თუ გააგრძელე ეგ შენი მზრუნველი ქმარი გკრავს ჭიტლაყს და გამოგისვრის კარში. - თეჰიონმა დასცინა, გოგონ მსუბუქად მიარტყა წკლიპურტი შუბლში .- ქმარზე გამახსენდა. უცნაური სიზმარი ვნახე. თითქოს ჯინი იყო აქ და სამი ყუთი დატოვა.
- ჰე, ჰეე, არ იყო ეგ დედამ გენაცვალოს სიზმარი ... აი ეგ შოკოლადები, გემრიელად რომ იღმურძლები, იქიდანაა . ერთში შოკოლადები იყო, მეორეში კაბები და მესამეში სათამაშოები.
- რა ? ყუთები გახსენი ? - თეჰიონმა თავი დაუქნია. - ეხლა როგორ დავუბრუნო უკან?
თეჰიონი გაიქცა და ტუალეტში ჩაიკეტა, რომ სონმინს არ ეცემა .
YOU ARE READING
გენიალური იდეა
Fanfiction" სამივე ჩუმად ისხდა და უცებ თეჰიონმა წამოიყვირა: -უნდა დამეხმაროთ ჩონგუკის მოტაცებაში. " ( თქვენ დაეხმარებოდით? ) ყველაფერი ბანალურად სკოლიდან იწყება... მაგრამ სხვა დანარჩენი ? არავის ფანფიკს არ ჰგავს *_*