n i n e

124 18 10
                                    

Jealousy detected! HehehheEnjoy ❤『 ► now on air : h

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jealousy detected!
Hehehhe
Enjoy
now on air : h. y. g.

|| chapter 9

"I told you to not get drunk, sweetie. Haish, such naughty girl."

"Dah kenapa aku sakit hati ni?" Jejaka itu mendengus kasar sebelum meneguk air sambil melayangkan pandangan ke luar balkoni. Kelibat Bella yang sudah nyenyak diulit mimpi dilirik.

"Merepeklah, Jeon. Kau ni apahal? Itu Adalyn kot. Memang taklah kau nak terminat dia." Nafinya keras, sebelum keluhan kecil terkeluar dari bibirnya dengan bahu terjatuh.

"I guess."

+ hyg +

"Mestilah aku pergi! Kenapa aku tak pergi pulak? Kau kan member aku!" Bahu Nick dipeluk erat hingga pipi mereka berdua berlaga.

"Dey, get away from my boyfie!"

"Sabar, Julian. Sabar." Adalyn tersengih dan bergerak selangkah menjauhi Nick. "Good, good." Gadis itu mencebik dan menyilangkan lengan. "Overprotective lah gf kau ni, Nick. Dulu kau time single lek je."

"Dah nama pun zaman bujang kan."

Pasangan itu ketawa sebelum memeluk pinggang masing-masing dan berjalan pergi.

"Annoyingnya, ya tuhanku."

"Cuba cari boyfriend, you'll be one of them." Seseorang duduk disisinya. "Meh, maleh ah aku-HEKKKK ANAK JEON BILA KAU MUNCUL SIAL"

"WOI SABAR LAH KAU KENA MENCARUT KE HALAMAK AII" Jungkook menggigit donutnya. "Pape jelah. Oh, yeah. Aku.. sebenarnya nak tanya kau something."

"Tanyalah." Adalyn menghirup nafas tenang sedalam-dalam, rasa segan dan gentar yang bermaharajalela di dalam jiwa cuba diusir. Halah anak jeon je kot.

Bukan JuOn.

"Hujung minggu lepas.. kau hantar aku balik, eh?" Kertas pembalut sandwich dironyok. Eh sandwich pulak dah. "Weekend mana ni?"

"Last weekend lah, kau hantar aku balik dari club Beomgyu, eh?"

"Oh, haah. Takdelah, dah lewat. Kau tu mabuk bukan ingat apa dah, Gianna pun nampak macam penat je melayan kau. Aku volunteer lah."

Adalyn mengangguk. Baiklah, itu jawapan yang munasabah-

"Kau ingat aku hantar kau sebab aku suka kau, eh?"

"HELL NO DUDE."

Jungkook ketawa kecil sebelum menyua sebiji sandwich kepada Adalyn. "I glad you didn't think that way. Nah makan ni. Kirim salam aku dekat calon menantu papa kau tau, k bye."

Dengan itu si Mangkook menghilangkan diri dari pandangan.

"Calon menantu papa? Dehek man, siapa do"

+ hyg +

"Lambatlah kau, Ad! Party dah nak mula!"

"Sorry, guys!" Adalyn melangkah keluar dari Lamborghini Huracán Evo yang menggiurkan para peminat kereta sport yang hadir malam itu.

Sesungguhnya dia kaya ya ampun.

"Lawa sia! Kereta baru ke?" Dia tersenyum dan mengangguk. "Abang aku belikan." Mereka ketawa dan berborak sambil berjalan beriringan ke dalam rumah Nick.

"Taera."

Gadis bertocang kuda menoleh. "Kau panggil aku?"

"Siapa yang tengah borak dengan Jungkook dekat tepi pool tu?"

"Oh tu. Itu Haerin, girlfriend baru dia."

❚❚ to be continued : h. y. g.

edited. 060621.

✓ hate your girlfriend | jjk.Where stories live. Discover now