Hızlı büyüyen bir aileyiz ve bu beni gerçekten çooook mutlu ediyor :)) yazma aşkım kabarıyor :)) bir günde 2 bölüm fazla değil mi derseniz bu elimde değil derim çünkü aklıma geldiği anda yazmazsam uçup gidiyor yani kardeşiniz balık hafızalı ;)) sizden bir şey rice edicem, beğenmediğiniz yerlere yorum yapar mısınız? Kusursuz olmadığımı biliyorum ama elimden geldiğince kusursuzlaştırmaya çalışıyorum ve fikirleriniz bana çok yardımcı olacaktır :)) iyi okumalarrr :))
~~~Multimedya: Duru, Bartu ve Ozan~~~*** 1 hafta sonra***
Kafama yumuşak bembeyaz bir cismin çarpmasıyla uyandım. Ahu üstüme oturmuş ellerimi sıkı sıkıya tutarken Sevgi elindeki yastığı kafama geçirmekle meşguldü. Bir süre tepkisiz kaldım ama yavaş yavaş beynim ile yastıktaki pamuğun yer değiştirmeye başladığını hissedince ellerimi Ahu'dan kurtarıp başımın altındaki yastığı aldığım gibi bir Sevgi'ye bir Ahu'ya vurmaya başladım. Vururken de kahkaha atıyordum.
Reyhan abla koşarak içeri girdiğinde kızlarla onu aramıza alıp bu sefer üçümüz birden yastıklarla vurmaya başladık.
"Kız-kızlar ah-ah du-durun yap-mayın" diye kesik kesik konuştu Reyhan abla. Biz kahkahalar eşliğinde vurmaya devam ederken saat gözüme takıldı. Çığlığı bastığım gibi kızlar ve Reyhan abla bana döndüler.
"Saat 7.39. Ben nasıl yetişirim daha sizin kayıtlarınızda yapıcaz. Ne giyeceğim saçımı nasıl yapıcam?" Derken kızlar birbiriyle bakıştıktan sonra birer koluma girip beni arkaya doğru sürüklemeye başladılar.
Beni banyoya tıktıklarında Sevgi sıcak suyu açarken Ahu ne giyeceğimi seçiyordu. Onlar akşamdan kıyafetlerini hazırlamışlardı ama ben her zamanki gibi üşenip işimi sabaha bırakmıştım. Ahu elinde mavi bluz ve siyah dar paça pantolonla gelip elime tutuşturdu. Banyodan çıkıp odamdaki askılığa ilerleyip eline çapraz fermuarlı siyah deri ceketimi alıp bana doğru salladıktan sonra az önce Reyhan ablanın topladığı yatağımın üstüne attı ve bize döndü.
"Kızlar ben hazırlanmaya gidiyorum Sevgi sende fazla oyalanma 2. En yavaş hazirlanan sensin." Dedikten sonra kapıdan çıktı. Sevgi bana dönüp
"Suda fazla oyalanma bebek geç kalıp Bartu'yu kaptırmanı istemeyiz dimi?" Dedikten sonra yanağıma kocaman sulu bir öpücük bırakıp önce banyodan sonrada odadan çıktı. Hızlı bir duş alıp Ahu'nun benim için hazırladığı kıyafetleri üstüme geçirdim. Saçlarımı kurutmamaya karar verirken saç uçlarına şekillendirici krem sürdüm.
Sanırım artık hazırdım. Yeni bir güne, yeni bir hayata, yeni dostluklara, aşklara ve düşmanlıklara. Yinede kimseye güvenemem. Bunu içimden kendime zilyon kez söyledim. Çünkü güvendiklerim sayesinde kimseye güvenmemem gerektiğini öğrendim.
Odamdan akşam Sevgi'ye hazırlattığım çantamı ve yatağımın üstündeki ceketimi alıp çıktım. Onlar gerçektende çok değerliler benim için. Bütün kaprislerimi triplerimi çeken nadir insanlardanlar. Kimseye güvenmeyeceğim demiştim ama onlar kimse değil onlar benim kardeşlerim. Benim yanımda olacaklar bundan sonra da.
Merdivenlerden aşağı indiğimde kapının önünde babamı, annemi, Ahu'yu ve Sevgi'yi gördüm. Sevgi de beni gördüğünde
"Çok geç kaldık ve sen hala uyuzlanıyorsun. Koşsanaa!!" Diye çığırdı. Ahh biz gerçektende hiç büyümeyeceğiz. Açılın biz geliyoruz ve okulu sallayacağız.
~~~
Kısa oldu biraz ve pek diyolog yoktu ama bu bölümde sadece Duru'nun düşüncelerini anlamanızı umut ettim umarım ise yaramıştır. XoXo :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yok (DÜZENLENİYOR!!!)
Dla nastolatków"Duru. Seni buraya getirmeden önce çok düşündüm. Bu kadar çabuk olmaz dedim. Ama kalbim beni dinlemedi. Kalbin kalbime düştü."