знайомство

2.2K 58 2
                                    

Увага!
Всі мої книги Yana_klaK захищені авторським правом!  Заборонено повне або часткове копіювання без дозволу автора, а також копіювання сюжету та ідеї в будь-якому форматі
Порушення авторських прав стаття 176

Привіт, мене звати Настя мені 18.

Привіт, мене звати Настя мені 18

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я дочка мільярдера. Ми переїхали в Іспанію місяць тому, через деякі проблеми з батьковим бізнесом. Наскільки я знаю, в нього з'явились серйозні конкуренти... Весь свій час батько проводить в роботі, готуючись до важливої зустрічі з одним чоловіком для підписання контракту щодо поділу території аби не виник конфлікт....

Давайте трішки більше про мене. Я обожнюю малювання, гру на скрипці і фортепіано. грати на музичних інструментах мене змушували з самого дитинства. Мама говорила, що кожна леді повинна вміти це робити. Все своє життя я була під контролем батьків. Я роблю те, що вони захочуть. Після смерті брата я стала єдиною спадкоємницею батькового бізнесу... Саме тому мене бережуть як зіницю ока))) Інколи це бісить. Мій особистий простір це моя кімната. І на цьому все! В магазин на шопінг, в університет на навчання, в ресторани я ходжу лише в супроводі охорони. Радує те, що за тиждень випускний і ми, нарешті, поїдемо на наш сімейний відпочинок. Це Марк.Йому 20 і він дуже симпатичний: високий блондин з голубими очима та чудовим тілом. Ми зустрічаємось вже рік))) З ним весело: вечірки, тусовки і все таке))) Марк не працює. Але йому це і не потрібно, адже я даю йому гроші.

Закохана в МафіозіWhere stories live. Discover now