Сон...

838 34 2
                                    

Ми спустились на перший поверх і пішли на кухню де на нас вже очікувала вечеря.

Я обійшла стіл і сіла на впороти Даніеля

- Смачного (Мовив він дивлячись на мене крізь посмішку)

- Дякую, і тобі! (Відповіла я)

Від лиця Дена (Даніеля)

Коли ми їли я не відводив від неї свій погляд. Мене цікавило одне питання яке дуже цікавило мене!

- Анастасія.... (Вона не дала мені договорити і перебила мене)

- Просто Настя!

- Ну що ж, добре! Просто Настя! Тоді я просто Ден!

- Добре! (Сказала вона і посміхнулась) Мені подобалось що вона йде на контакт зі мною, відчуваю тиждень буде незабутнім!

Раптом в кімнату зайшла прислуга з пакетами в руках

- Містер, тут все що ви просили! Куди покласти?

- Віднесіть в кімнату до місіс Свонт!

- Добре! (Сказали вони й вийшли)

- Що це??? (Запитала Настя і подивилась на мене здивованим поглядом)

- Я сказав, щоб тобі купили одяг для нашої поїздки!

- Дякую! Я поверну тобі пізніше твої гроші!

- Ні, навіть не хочу чути! Краще йди в кімнату і переодягнись! За 40 хвилин виїдаємо!

- Добре!

Вона встала і пішла в кімнату. Мене здивувало що Настя навіть не зробила спроби знову дізнатись куди ми їдемо! В мене є два варанти. Або вона мені довіряє, ну або просто їй байдуже куди, головне щоб подальше від нескінченого контролю! Ну або одне і друге, правда я це ще перевірю! Цікаво....

Від лиця Насті

Коли я зайшла в кімнату, прислуга Даніеля якраз закінчувала збирати одяг у валізу.

- Міс, все майже готово!!!

- Дякую!

Мила дівчина підійшла до мене протягуючи в руках плаття ніжно голубого кольору

- Ось тримайте, за 10 хвилин вас будуть очікувати в низу!

- Добре!

Дівчата вийшли й закрили за собою двері.

Від лиця Дена (Даніеля)

Я стояв в холі, коли побачив як Настя спускалась по сходах. А я не прогадав, це плаття бездоганно сиділо на ній!

Закохана в МафіозіWhere stories live. Discover now