Правда

825 30 1
                                    

Я підійшов і сів поряд з нею, а вона відсунулась

- Пробач, просто...

- Я хочу на зад! (Такого я не очікував і це точно не входило в мої плани!)

- Чому? Це через те що я тобі сказав?

У відповідь тиша...

Я не розумів що робити, тому вирішив відкритись їй, можливо мені стане легше, сподіваюсь вона зрозуміє мене.

- Настя, я хочу тобі дещо розповісти... Цей сон.... Він... Він почав снитись мені коли мою сестру вбили (Вона повернулась до мене) - Її застрелили через мене, вона вмирала на моїх очах, а я не міг нічого зробити для неї, швидка приїхала занадто пізно... Тепер цей день сниться мені кожну ніч. Від того дня я змінився і ти мала рацію я став монстром. Я наказував людей смертю, жорстоко поступав з такими як ти... Яне пам'ятаю скільком я зробив боляче!!! Я не навиджу себе за це...

Від лиця Насті

Я була в шоці від такого, його сестру вбили! І чому через нього? Я вирішила не питати цього, йому і так важко.

Я підсунулась до нього і поклала руку на його, він повернувся до мене і зовсім не помітно посміхнувся

- Пробач я не знала, але дякую що поділився зі мною!

Я бачила його сумний погляд, йому потрібна підтримка.

Я нагнулась до нього і обійняла

Від лиця Дена (Даніеля)

Я не хочу що б вона і будь-хто відчував мою слабість!!! Потрібно негайно змінити тему.

- Так ну все, досить нюнь-кати! Потрібно лягати спати завтра в нас дайвінг! (Сказав я легко відводячи її руки зі своєї шиї)

- Дайвінг? (Сказала вона і подивилась на мене здивованим поглядом)

Від лиця Насті

- Саме так! (Сказав Даніель, і посміхнувся)

Я прекрасно розуміла що він просто змінив тему, він не хоче говорити про сестру, ну що ж добре...

- Добре, тоді йдемо спати! (Сказала я і посміхнувшись пішла в низ)

За декілька хвилин я була вже в ліжку. Мене ніяк не покидали питання, хто вбив його сестру? І навіщо?з цими думками я заснула....

Від лиця Дена (Даніеля)

Я ще трішки посидів і пішов в кімнату...

Коли я проходив повз кімнати Анастасії я побачив що двері були відкриті...

Я зайшов в середину і побачив як на ліжку мило спить Настя, я не знаю чи правильно я зробив що розказав їй, але мені стало легше. Я сів в крісло навпроти й спостерігати спостерігав за нею...

Вона не мов янгол, від неї неможливо відвести погляд, вона якось особливо впливає на мене, кожну хвилину я хочу проводити з нею, я хочу обійняти її й захистити, сховати від всього світу....

Я сидів там досить довго, а потім пішов у свою кімнату...

Від лиця Насті

Я прокинулась о 8:00

Прийнявши душ я переодягнулась у ніжно рожеве плаття на бретельки й зав'язавши пучок піша на палубу...

- Доброго ранку міс! (Сказав капітан)

- Доброго ранку!

- Ваш сніданок вже готовий!

- Добре, дякую!!!

Я пройшла дальше і побачивши стіл сіла за нього...

Там були мої улюблені круасани з джемом.

Від лиця Дена (Даніеля)

Я прокинувся о 9:00

Після душу я переодягнувся і направився в кімнату Насті, щоб розбудити її...

Коли я постікав у двері мені ніхто не відповів, я постояв ще хвилини 2 і зайшов, але Насті я там не помітив.

Пішовши на палобу я зустрів капітана який сказав що Настя снідає, я одразу пішов до неї.

Від лиця Настя

До мене підійшов Ден і сівши за стіл сказав...

- Доброго ранку!

- Доброго! (Сказала я і посміхнулась йому)

- Давно не спиш?

- Приблизно годину

- Чому не розбудила???

- Ти сказав що б я не підходила коли ти спиш...

Від лиця Дена (Даніеля)

Мені сподобалось що вона дотрималась мого прохання, вона не така вперта як мені здавалось...

- Смачного! (Сказала вона мені й вставши зі столу хотіла йти)

- Посидь зі мною!

Вона сіла за стіл, а я посміхнувся їй...

- Як тобі круасани, вони ж твої улюблені якщо я не помиляюсь!

- Досить смачні, але я б зробила краще! Але вбивати кухара за це не варто!

Я подавився кавою від її слів що вбивати кухара за круасани не варто! Мені стало смішно.

- Як скажеш!!! Ти готова до дайвінгу???

Від лиця Насті

Я вчора думала зовсім про інше і забула про сьогоднішній дайвінг...

- Можливо не варто?

На його лиці виросла ухмилка

- Боїшся?

- Що? Ні.... Ні просто... Просто

- Не вірю своїм очам!

- Що?

- Невже Анастасія Свонт чогось боїться?

- Ні не боюсь, я давно хотіла спробувати! (Боже Насті зупинись, ти зі страху там вмреш, ти глибини боїшся!!! Сказала я сама собі)

- Чудово тоді пішли...

- Що вже?

- Так! Іди одягни купальник і виходь до спуску...

- Д... Добре (Сказала запинаючись я)

Від лиця Дена (Даніеля)

30 хвилин по тому

Я стояв біля спуску в воду і готував балони...

Я вже 5 років займаюсь дайвінгом. Можна сказати це моє хобі.

Коли все було готово я почув як за моєю спиною хтось стоїть, це була Настя...

Коли я обернувся я одразу зловив її наляканий погляд який вона хотіла сховати...

Я знав що вона боїться глибини, тому до останнього чекав поки вона признається мені в цьому... Але вона не зробила цього.

- Готова? (Запитав я)

- Так!

- Тоді сідай на край я допоможу одягнути балон...

Вона сіла куди я сказав і за хвилину на ній вже був балон з киснем. Я бачив як вона хвилюється..

Я присів на край і теж став одягати балони, а вона спостерігала за цим...

- Ну принципі все! (Сказав я і вже збирався спуститись в воду як Настя зупинила мене)

- Стій...

- Щось не так? (Ну давай скажи!!! Казав я сам собі, мені було цікаво чи признається вона мені у своїх страхах, вона хоче показати себе впевненою в собі і довести всім можливим що нічого не боїться, такою її хотіли бачити її батьки, але не я, я хочу побачити її справжню! Милу, тендітну беззахисну дівчину....

- А якщо там акули??? Або ще щось або хтось!? (Від її стверджень мені стало смішно, я зі всіх сил тримався, щоб не засміятись)

- Їх там не має, не хвилюйся! (Я знов хотів спуститись в воду, але вона знову зупинила мене)

- Стій!

- Щось ще?

Вона довго вагалась...

- Даніель я боюсь...

Ну нарешті, залізна леді призналась!

- Добре...

- Що добре? (Запитала налякано вона)

- Тоді не будимо. Тобі було варто сказати мені про це!

Я заяв балони з неї й присів поряд

- Давай просто поплаваємо? (Запитав я)

- Емм....

- Не хвилюйся, я буду поряд!

Я спустився в низ і протягнув руки їй...

Від лиця Насті

Даніель допоміг мені спуститись в низ, я залишалась в його обіймах

- Плавати вмієш?

У відповідь я помахала головою (Ні) А він хитро посміхнувся....

Від лиця Автора

Весь день Ден вчив Настю плавати, потім вони засмагали і в принципі розважались як тільки могли...

Настя ще ніколи не відчувала себе настільки вільною, окрім них двох на кораблі був лише кухар, капітан, і ще декілька помічників, але ніякої охорони...

Коли наступив вечір всі вернулись у свої кімнати, щоб переодягнутись і підготуватись до вечері... Яка буде на одному невеличкому острові де у Даніеля був невеличкий будиночок.

Від лиця Дена (Даніеля)

Я спустився в низ , щоб закликати Настю

Коли я був вже під її дверми я постукав і вийшов в середину, Настя стояла перед дзеркалом і розчісувала волосся.

- Ми вже приплили!

Вона обернулась і кинула на мене здивований погляд.

- Куди?

- На острів! Повечеряємо там, можливо заночуємо, ще не знаю...

- Добре, я зараз прийду!

- Окей, буду чикати біля спуску!

Від лиця Насті

За декілька хвилин я вийшла з каюти і пішла до Даніеля. Коли я вийшла на палубу побачила що наш корабель був пришвартований до причалу дуже красивого острова..

- Яка краса!!!

- Подобається?

- Так, дуже!

- Ну тоді пропоную спуститись на берег!!!

У відповідь я лише кивнула головою і ми пішли до трапу... Даніель пішов в перед, а я за ним...

- Ми залишимось тут на декілька днів! Повечеряємо, а завтра покажу тобі дещо цікаве на цьому острові!

- Так (Сказала з посмішкою я)

- Чудово! Ось ми вже і на місці...

Ми стояли перед дверми невеличкого бунгало. Коли ми зайшли в середину Даніель повів мене в мою кімнату, вона була виконана в булих тонах.

- Переодягайся і за 10 хвилин буду чекати тебе на вулиці!

Не дочекавшись моєї відповіді, він вийшов з моєї кімнати.

Я одягнула біле плаття

І розпустивши волосся вийшла з будинку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І розпустивши волосся вийшла з будинку...

Привіт❤️
Як вам глава? Дальше буде🔥 Ви точно такого не очікували!







Закохана в МафіозіWhere stories live. Discover now