Від лиця Насті
Я прокинулась, і подивившись навколо зрозуміла що це якийсь підвал... коли я хотіла встати побачила що привязана. Голова сильно болить і я нічого не помятаю...
Я заплющила очі і почала згадувати
Три дня назад
Я прийшла в свою кімнату і принявши душ лягла спати...
15 хвилин по тому
Я розплющила очі від когось шороху в кімнаті...
- Даніель це ти?
У відповідь тишина
- Ден не жартуй так!
- Ні, це не він! ( сказав хриплий голос) я підірвалась з ліжка і хотіла вибігти з кімнати, але мене спіймали з талію, і почали кудись тягнути...
- Ні, пусти! пусти! ( кричала я але все було марно)
- Заспокойсья або я пристрелю тебе прямо тут!
Я не звиртала ніякої уваги на нього і продовжувала кричати і кликати Даніелья але потім мені приклали щось до обличчя і я відключилась....
Теперішній час
З моїх очей потикли сльози. Хто це?Хто викрав мене? Навіщо я йому? Де Даніель?
В мене було дуже балато питань...раптом в кімнату хтось зайшов
- Хто ви?
У відповідь тишна
- Навіщо я вам?
- Знаєш це досить дотепна історія! Ти знаєш хто такий Даніель Джеймс???
Я опустила голову....а він підняв її
- Він вбив мого брата! Най дорожчу людину в мому житті! Після смерті батьків ми залишились двоє...ну а тепер я один, і це все завдяки Даніелю! Він не має права жити! Він забрав життя тисячів!!! Скоро він нас найде, а ти допоможиш мені виконати мій чудовий план!!!
У відповідь я промовчала
- А знаєш чому я вибрав саме тебе? Хоча, мочи я знаю що хочеш! Ти єдина дівчина з якою він так панькається! розумієш це не в його стилі, а тут щей на острів свій повіз. Доречі ти перша хто там була...хоча яка тепер різниця?
Він відпустив моє обличчя і вийшов з кімнати закривши за собою двері....
Від лиця Дена ( Даніеля)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Закохана в Мафіозі
RomanceВона дочка міліордера, красива немов янгол. Вона цілеспрямована, мила, вперта, не сидить на місці, вміє постояти за себе. В неї є все окрім справжніх друзів і щирого кохання, одного разу вона застає свого хлопця за зрадою...в цей момент вона думала...