Сьогодні я прокинулась о 6:00 сьогодні день має бути дуже насичений))) Оскільки у батька багато справ, після занять в інституті я маю їхати в Мадрид на ділову зустріч замість нього. Я встала з ліжка і зайшла в ванну кімнату. просто обожнюю прохолодний душ зранку! після усіх процедур я завязала пучок, одягла свою улюблену спортинну форму ( ласіни сірого кольору і топ) і пішла на пробіжку, коли я спустилась на перший поверх мене зустрів дворецькій- доброго ранку міс
- Доброго Лендон
- Ви на пробіжку? ( блін як бісить, він ж знає що я бігаю кожен день)
- Так, звісно! передай на кухню що я снідати не буду, нехай приготують щось собою!!!
- Так добре!
- Дякую
Я вийшла з будинку і пішла бігати назадній двір, погода сьогодні просто чудова, світить сонце, подуває легкий вітер.
40 хв по тому
Я повернулась у свою кімнаті і ще раз сходила в душ, зробила зачіску і майкап. Сьогодні я одягну чорні джинси, і кофту з глибоким декольте)))За декілька хвилин я почула стук в двері ( це була моя помічниця Каріна)
- Міс водій очікує в низу!
- Дякую, я вже йду!
Я взяла сумку і поспішила в низ, в низу в холі стояв мій батько
- Донью доброго ранку
- Доброго тату ( я поцілувала його в щоку)
- Як настрій??? Готова до сьогоднішньої поїздки?
- Настрій чудовий! До поїздки готова на всі 100%
- Ознайомилась з документами?
- Давно))) Ну добре, мені вже час!
- Добре! йди, гарного тобі дня!
- Дякую таточку ( Яче раз поцілувала його в щоку, а він обійняв мене)
Я вийшла на вулицю де мене очікувало 4 авто, одна з них моя ( люблю їздити на навчання в окремому авто)Моя охорона була на чорних джипах...
- Доброго ранку міс ( сказав один з охоронців протягуючи мені ключі від авто)
- Доброго!
Я сіла в авто і за декілька хвилин виїхала з воріт будинку.
За 20 хв ( подвір'я університету)
я припаркувалась на своє місце і вийшовши з авто пішла до входу, тим часом охорона звільняла мені дорогу від назойливих репортерів (ось що вони думають побачити цікавого тут???)
коли я зайшла в кабінет де буде перша пара на мене накинуись мої друзі ( Катя, Соня, Віка)
- Настя привіт ( запищали ці троє)
- привіт ( відповіла я, і обняла їх у відповідь)
- дівчата пустіть мене до мого сонечка ( промовив Марк і поцілував мене)
- привіт зай
ми всі сіли за останній ряд і почалась пара
14:00 ( кінець навчального дня)
- які плани на сьогодні??? ( запитала Катя)
- є деякі справи, маю допомогти татові, а в вас?
- я і Соня їдимо до неї на дачу ( сказала Катя)
- А я поїд з хлопцем у кінотеатир ( сказала Віка)
- ну а я дома буду, потрібно з мамою побути їй щось не здоровиться ( Марк)
- щось серйозне? може я попрошу охорону вони привезуть лікаря? ( сказала тривожино я)
- ні сонце, я сам не хвилюйся!
- Ну добре, тоді папа в мене ще багато справ! ( сказала я і пішла до авто)
- Анастасія як ваш день? ( сказав один з охоронців відкриваючи мені, дверку мого авто)
- дякую, чудово!!!
За 20 хвилин я була вже дома, збирала валізу в поїздку!!! взяла декілька платтів, туфлі, косметику і все необхідне ( я їду на два дні тому багато не набирала)
❤️❤️❤️
Привіт, як вам початок? Писати продовження???
( Якщо помітили помилки в тексті обов'язково пишіть😉 дякую 😘)
Чекаю на ваші ⭐ і коменти
ВИ ЧИТАЄТЕ
Закохана в Мафіозі
Lãng mạnВона дочка міліордера, красива немов янгол. Вона цілеспрямована, мила, вперта, не сидить на місці, вміє постояти за себе. В неї є все окрім справжніх друзів і щирого кохання, одного разу вона застає свого хлопця за зрадою...в цей момент вона думала...