1.Bölüm

144 6 1
                                    

Dersten çıkmış yorgun bir şekilde kantine üniversitenin kafesine doğru ilerliyordum,Selin beni orda bekliyordu.Kendi kendime "Ceza hukuku dersinden nefret ediyorum"diye söylenerek kafeye girdim.Elimde bir sürü kitapla Selin'i bulmak için etrafa göz gezdirdim.Bana el sallıyordu,ona doğru ilerlerken önüme aniden bir çocuk çıkınca kendimi durduramayıp ona çarptım,çarpışmanın etkisiyle kitaplar elimden düştü."Önüne baksana,öküz müsün?"diyerek tepki gösterdim.Çocuk gülmeye başlayınca sinirlerim daha çok bozulmuştu.Kitapları almak için eğildim.O benden önce eğilmiş kitapları topluyor bir yandan da küstahça gülüyordu."Al"diyerek kitapları kucağıma fırlattı,"Küstah"diyerek ordan ayrılıp masaya oturdum."Noldu lan orda,ne yaşadın?"diyerek gülmeye başlayan Selin'e ölümcül bakışlar atarak sessiz kaldım.Garson yanımıza gelince 2 kahve sipariş ettik,Selin tamamen bir noktaya odaklanmıştı,iç çekip "Ah şu Kaan çok yakışıklı değil mi?"diyince o tarafa baktım.Biraz önceki küstah'ın en yakın arkadaşıydı bildiğim kadarıyla,"Mal mısın ya,başka yakışıklı mı yok?"diyince Selin bana sadece bakış atmakla yetindi."Ee Selin n'aptınız bütün derste?Ne tasarladın yine?" Selin moda tasarımı okuyordu,canı isterse mükemmel şeyler tasarlıyordu.Gözlerini Kaan'dan çekerek cevap verdi "Yani ne yapabiliriz,elbise tasarladık"anladık bugün bununla konuşamayacaktım,gözlerini çocuktan alamıyordu.Bende kendi kendime kahvem de gelince kitabı açıp kaldığım yerden okumaya devam ettim.Canan Tan'ın "Kelepçe"kitabını asla bıkmadan 3 defa okumuştum.Kitap çok sürükleyiciydi.Tam kitabın en heyecanlı kısmına odaklanmışken Selin'in beni dürtmesiyle kafamı kaldırdım ve "Noldu?" diye sordum. " B...buraya doğru geliyorlar"diye söyleyince ilk kim olduğunu algılamamıştım.Sonra jeton aşağı düşünce anladım.Tam ağzımı açacakken sandalyeler çekildi ve ikisinin de oturması bir oldu.

Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin