16.Bölüm

11 4 0
                                    

Eniştem oturun deyince koltuğa geri oturduk. "Siz nerde tanıştınız?"dedi. "Ama enişte..."dedim. "Anlatın dedim"dedi.Azat Mardin'de tanıştığımızı anlattı. "Demek Mardin ha,küçük hanım acaba niye bize haber verilmeden işler çevriliyor"dedi eniştem. "Ama enişte şöyle oldu,acil gitmem lazımdı kimseye söyleyemedim"dedim.Ses çıkmayınca "Biz yatsak veya dışarı çıksak"dedim. "Siz bilirsiniz"dedi halam.Kapıya yönelip ayakkabılarımızı giydik mecburen üstümüzdekilerle sokağa çıkacaktık. "Hala,ben direk bizimkilerin yanına da gidebilirim.Ama gitmeden uğrarım sana"dedim. "Tamam kuzum görüşürüz"dedi.Eniştemlede vedalaşıp kapıdan çıktı. "Eee napıcaz biz şimdi"dedi Azat. "Şu ilerde kıyafet satan bir yer var önce gidip üstümüze düzgün bişeyler alalım"dedim.Arabaya binip kıyafet satan yerin önüne geldik.İçeri girdikten sonra ikimizde elimize birkaç parça kıyafet alıp kabinlere yöneldik. 3.denememizde beğenmiştik.

Beyaz spor ayakkabılarımızı giydiğimizde hazırdık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz spor ayakkabılarımızı giydiğimizde hazırdık.Parayı ödeyip dükkandan çıktığımızda "nereye gidicez"diye sordum. "Gel"dedi arabaya bindikten sonra telefonunu bağladı ve Cem Özkan'ın şarkısı olan Bir hayat yeter bize'yi açtı.Arabanın tüm camlarını açıp bağıra bağıra şarkıyı söylüyorduk. "Artık nereye gittiğimizi söylesen mi?"dedim. "Gidince görürsün"dedi. "Sana güveniyorum"dedim.Arkama yaslanıp sadece şarkıyı söyledim.Araba aniden durunca etrafa baktım.Azat arabadan inip kapımı açtı,etraf karanlıktı.Hayır olamaz burası Azat'ın eviydi. "Azat,olmaz"dedim. "Olur"dedi. "Ama..."diyemeden elimi tutup bahçe kapısından girdi.O nişan anını gördüğüm kapıya ilerledi.Salonun ışıkları yanıyordu,sanırım ailesi daha oturuyordu. "Azat,yapmayalım"dedim.Dememle kaldı,Azat cam kapıyı açınca ikimizde salonun ortasında duruyorduk.Azat'ın ailesi ve o nişanlısı olacak kız ile ailesi bize bakıyordu.Azat'ın annesi bize bakıp "Arkadaşın kim oğlum?"dedi."Arkadaşım değil anne,sevgilim"dedi Azat.Ben sesimi çıkaramıyordum. "Doğru mu duydum?"dedi o kızın annesi. "Gayet doğru duydunuz"dedi Azat. "Bu nasıl rezillik Ahmet bey,oğlunuzu kızımla nişanlatıyorsunuz sonra oğlunuz sevgilim diye bir Kızı getiriyor"dedi o kızın babası. "Haklısınız,ne diyeceğimi bilmiyorum"dedi Azat'ın babası.Azat'ın nişanlısı olan kız Azat'ın önüne gelip durdu ve "Bunu bana nasıl yaparsın?"dedi sonra Azat'ın elini tutarken "yavaş ol"diye araya girdim. "Pardon?"dedi. "Ne pardon....Yavaş ol dedim."dedim. "Seni ne ilgilendiriyor nişanlım değil mi?"dedi. "Değil canım bak yüzüğü yok acaba nerde sanırım plajdaki çöpe attı."dedim. "Azat ne diyor bu kız!"dedi Azat'ın annesi. "Doğru söylüyor anne,plajdaki çöpe attım"dedi Azat. "Azat,biz gitsek iyi olur sanırım"dedim. "Gitmek istiyorsan gidelim"dedi Azat. "Durun!"dedi Azat'ın babası. "Siz gitmiyorsunuz,sizin yerinize başkaları gidecek"diyip Azat'ın nişanlısının ailesine baktı. "Bizi mi kovuyorsunuz?"dedi kızın annesi. "Şimdilik evet kovuyorum"dedi Azat'ın babası.Azat'ın annesi "Ahmet,sen ne dediğinin farkındasın değil mi?Onlar bizim oğlumuzun nişanlısının ailesi"dedi.Annesinin beni istemediği çok belliydi. "Tamam zaten şimdilik dedim"dedi Azat'ın babası.Kız ve ailesi sinirle kapıdan çıkıp gittiler.Salonda 4 kişi kalmıştık. "Oturun"dedi babası.Koltuğa geçip oturduk. "Anlatın,nerde tanıştınız?"dedi babası.Annesi gözünü benden ayırmıyordu.Azat nerde ve nasıl tanıştığımızı benim neden Mardin'e gittiğimi anlattı. "Niye bana söylemedin oğlum"dedi babası. "Fırsat mı verdiniz?"dedi Azat. "Azat,ben gidiyim artık bizimkilerin yanına geçerim.Sen bana taksi çağır"dedim. "Yok olmaz geç oldu,ben seni bırakırım.Bende sizinle kalırım"dedi. "Yok gerçekten sen kal ben giderim bir şekilde taksi bulurum"dedim. "Olmaz dedim,ben odama çıkıyorum birkaç parça eşya alıp döneceğim"dedi Azat. "Tamam bekliyorum"dedim.Azat 15 dakika sonra elinde küçük bir çanta ile aşağı indi. "Hadi gidelim"dedi.Kapıdan çıkıp arabaya bindik.Azat tekrar telefonu arabaya bağlayıp Sezen Aksu'nun Haydi gel benimle ol şarkısını açtı. "Çokta kötü değildi"dedi. "Senin tarafından öyle,bir de benim tarafımdan bak"dedim. "Haklı olabilirsin"dedi Azat.Azat'ın telefonunu elime alıp şarkıyı değiştirdim.Gökhan Türkmen'in Sen İstanbul'sun şarkısını açtım.Eve gidene kadar bağıra bağıra şarkı söyledik.Evin önünde durduğumuzda Azat bagajdan çantasını aldı.Saat 03.56'tıydı çok geç olmuştu bizimkiler kesin uyumuştur diye düşündüm. "Bizimkiler uyumuştur nasıl giricez içeri?"dedim. "Büyük ihtimalle giremicez bizde dışarda uyuruz"dedi.Bahçe kapısından girince havuzun yanında sedir ve şezlong olduğunu fark ettik. "Aynı şeyimi mi düşünüyoruz"dedim. "Sanırım"dedi.İkimizde şezlonglara yöneldik.Sedirin üstündeki 2 örtüyü alıp birini Azat'a verdim birini kendi üstüme örttüm.İkimizde yatar yatmaz uykuya dalmışız.Sabah Miran'ın sesiyle uyandık "Ooo kimleri görüyoruz,niye bunlar burda yatmış"dedi. "Susar mısınız?Uyumaya çalışıyorum burda...."dedim. "Kalkın hadi saatin kaç olduğundan haberiniz var mı?"dedi Selin. "Haberimiz yok ama bizi salın uyuyalım biz"dedi Azat.Reyyan bağırırcasına yanımıza geldi "Kalkın acil durum annem ve yanında bir kız arka kapıdan girdiler buraya geliyorlar"dedi.Ben bu sözü duyar duymaz ayağa kalkmıştım. "Azat kalk annen geliyor,ya Azat kalksana"dedim.Azat ayağa kalkmış kendine gelmeye çalışıyordu.Kız "Sevgiliiim"diyerek bize doğru geldi. "Ben doğru duydum değil mi?Ha yani hata yapmak istemiyorum"dedim. "Sanırım doğru duydun"dedi Ayça.Saçımı dağınık topuz yapıp kızın üstüne atladım. "Yemin ederim seni burda öldürürüm"dedim.Bizimkiler beni kızın üstünden almaya çalışıyorlardı.Azat beni omzundan aşağı sarkıtıp içeri götürdü. "Ya Azat bırak da döveyim işte"dedim. "Otur oturduğun yerde"dedi. "Ya sen nasıl bi manyaksın"dedi Erim.Reyyan koluma buz tutuyordu.Azat annesinin yanına dışarı çıkmıştı. "Harbi manyak ya bu"dedi Selin.Kızın tırnak attığı yer acıdığı için sesimi çıkarmıyordum. "Azat nerde?"dedim. "Dışarda"dedi Miran.Ayağa kalkarken Miran ve Ayça beni omuzlarımdan bastırdı "Otur oturduğun yere kesin talimat var"dedi Miran. "Başlarım talimata ya,dışarda Azat,annesi ve o kız var siz bana burda otur oturduğun yerde diyorsunuz"dedim. "Haklısın ama olmaz"dedi Reyyan. "Tamam tamam camdan hatta perdenin arkasından bakayım"dedim. "Bunu kabul edebiliriz"dedi Miran.Reyyan'ın koluma tuttuğu buzu Reyyan'ın elinden alıp koluma tutarak cam kenarına ilerledim. Azat,kızın yanında dururken cama doğru baktı Azat'a sen içeri gelirsin bakışları attım.Bu manzarayla daha fazla göz göze gelmek istemeyip geri koltuğa geçtim.Kafamı dağıtmak için "Reyyan sen bişeyler yedin mi?Aç kalmaman lazım"dedim. "Yok daha yiyemedim "dedi Reyyan. "Miran,Reyyan'a bişeyler hazırlasana"dedim.Miran Reyyan'ın önüne çöküp "Ne ister benim güzel karım"dedi. "Tost"dedi Reyyan.Miran mutfağa gidip tost hazırlamaya başladı. "Ben üstümü değiştirmeye çıkıyorum yukarı"dedim.Hepsi onaylar gibi başını salladı.Yukarıda bize ayırdıkları odaya girip valizimi açıp kendime kıyafet seçtikten sonra banyoya yönelip duş aldım.Duştan çıktıktan sonra üstümü giyip Saçımı yaptım.

Aşağıdan gelen seslere bakılırsa sanırım Azat içeri girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıdan gelen seslere bakılırsa sanırım Azat içeri girmişti.Derin bir nefes alıp odanın kapısını açtım.Kapının tam önünde Azat duruyordu göğsüne çarpmıştım. "Off, Azat insan bir ses çıkarır"dedim. "Gir bakalım içeri küçük hanım"dedi Azat.Odanın ortasına doğru ilerleyip durdum.Azat kapıyı kilitleyip yanıma geldi. "Evet,bekliyorum"dedim. "Manyak mısın acaba diye düşünüyorum?"dedi Azat.Birden bire yatağa oturup ağlama başladım. "Noldu birden bire ya?"dedi Azat. "Sen bugün bana sevgilim demedin güzelim hiç demedin zaten 2 kilo almışım sen ve o kız daha üstüme gelmeye devam edin tamam mı?"dedim.

Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin