"Alnında salak yazıyor fark ediyor musun?"dedim.Adam arkasını dönüp aynaya baktı.Saftirik diye geçirdim içimden... "Ne alaka?"dedi adam. "Bana sevgiline sor diyorsun ama benim sevgilim nerede?"dedim. "Nerede?"dedi. "Sen ciddi ciddi salaksın...Seni öldürmek için arıyor..."diyip korktuğumu belli etmedim.Ama korkuyordum...İyice dibime girip saçımdan tuttu. "Bırak!"dedim. "İntikamın zamanı gelmiş bence sen ne dersin?"dedi. "Siktir git derim!"dedim. "Bana küfür etme!"diyip saçımı çekti. "Azat seni öldürmeyecek falan mı sanıyorsun?Öyle sanıyorsan yanıldığını bil!"dedim. "Kesecek misin sesini?"dedi. "Kesmeyeceğim!"diyince ağzıma bant yapıştırdı.
Azat'ın Anlatımıyla;
Neredeydi?Nereye götürmüşlerdi...Arabayı uçurumun yanına çekip kafamı direksiyona koydum.Kendimi eksik hissediyordum.Babamlar Miranları aramış buraya gelmelerini söylemişti.Sadece Miran ile Reyyan'ın gelmesini söyledim.Kaan ile Selin ve Ayça ile Erim gelmeyeceklerdi.Şuan ne kadar az olsak iyidir...Polat bu sefer ölümden kaçamayacaktı.Telefonum çaldı.Arayan babamdı... "Efendim baba?"dedim. "Sevgi'nin telefon sinyalini bulmuşlar"dedi. "Adresi mesaj at baba hemen!"dedim.Telefonu kapatıp mesaja baktım.Olduğum yere 1 saat uzaklıktaydı.Ailemi de polisleri de bekleyemezdim.Telefonum tekrar çaldı...
Sevgi'nin Anlatımıyla;
"Ara bakalım sevgilini!"dedi adam.Ağzımdaki bantı hızla çekti. "Salaksın!"dedim. "Kes sesini de konuş yoksa şansını kaybedeceksin."dedi.Azat telefonu açtı. "Alo?"dedi. "Azat.."dedim.Gözlerimden yaş geliyordu. "İyi misin?Dokunmadı değil mi sana?!"dedi. "H...hayır dokunmadı."dedim. "Geliyorum seni almaya geliyorum"dedi. "Azat gelme gelirsen seni vuracak!"dedim. "Saçmalama seni orada bırakamam!"dedi. "Azat gelme!Benim için kendini tehlikeye atma.."dedim. "Geç kaldın!"dedi.Adam kulağımdan telefonu çekti ve "Yeter artık!"diyip telefonu kapattı.15 dakika sesimi çıkarmadım aklıma tuvalette pencere olabileceği geldi.Karnımda bir ağırlık hissetim bunun telefonum olduğunu fark etmem zamanımı almadı. "Lavaboya gidicem"dedim.İpi çözdü. "Arkamdan mı geleceksin?"dedim. "Kaçacak yerin yok gelmicem"dedi. "Bi zahmet gelme!"diyip tuvaleti bulmaya çalıştım.Sonunda bulmuştum.İçeride çok küçük bir cam vardı.Geçebileceğim büyüklükteydi ama ilk önce Azat'ı aramam gerekiyordu.Musluğu açtım...Azat'ın numarasını bulup aradım. "Sevgilim,ben şimdi kaçacağım sen ana yolda dur gelme buraya"dedim. "Nasıl?"dedi. "Nasıl olduğunu boşver ama ana yolda dur.Yarım saat içinde yola çıkmazsam gelirsin şimdi kapatıyorum"dedim ve telefonu kapatıp geri karnıma koydum.Camı açtım,klozetin üstüne basıp ayaklarımı camdan sarkıtıp etrafa baktım.Kimse olmadığını görünce atlayıp koşmaya başladım,ayakkabılarım elimdeydi.Uzaklaştığımı düşünüp biraz yavaşladım.Önüme bir adam çıktı,o adamın korumasıydı.Kolumdan tuttu. "Bırak kolumu"dedim. "Olmaz kesin emir var"dedi. "Ya senin sevdiğin yok mu?Ona böyle bişey yapsalar ne düşünürsün?"dedim. "Var ama babası vermiyor..."dedi. "Çalıştığın ortam yüzünden değil mi?"dedim. "Evet"diyip başını önüne eğdi. "Tamam bırak beni hatta sen de gel sana söz veriyorum Şivanoğlu aşiretine işe gireceksin.Hem bu sayede sevdiğin kızla da evlenecek olursun...Ama nolur şimdi gidelim adamlar gelecekler"dedim. "Abla sana güveniyorum"diyip kolumu bıraktı. "Tamam sana söz veriyorum ama gideyim sen yarın konağa gel olur mu?"dedim. "Tamam abla"diyip benden uzaklaştı.Tekrar koşmaya başladım.10 dakika kadar koştuktan sonra ana yolu gördüm.Ana yola çıkınca ilk soluma baktım yoktu.Sağıma bakınca gördüm arabayı,benden 50 metre kadar uzaktaydı.Koşarak arabaya yaklaşıyordum bir yandan da arkama bakıyordum.Azat arabanın arkasına yaslanmıştı.Beni görünce doğruldu ve hızla sarıldı. "İyi misin?Bir şeyin yok değil mi?Dokundu mu sana?"dedi. "Hayır hayır ama gidelim lütfen uzaklaşalım burdan"dedim.Arabaya bindik elimi bırakmadı. "Özür dilerim seni yalnız bırakmamam lazımdı."dedi. "Hayır benim aptallığım"dedim. "Annenler geldi buradalar"dedi. "Ben kaç saattir yokum?"dedim. "5-6 saat oldu.Ama benim için aylar gibi geldi.."dedi. "Seni seviyorum.."diyip elimi yanağına koydum.Avucumun içini öptü ve "Seni seviyorum"dedi.Ben başımı onun omzuna yaslayıp ne olduğunu,neler yaşadığımı düşündüm.Neden bendim?Azat'a sorsam...Yok soramazdım.Eve gidene kadar sessiz kaldım.Kendimi sadece müziğe vermiştim.Evin önünde durduğumuzda Azat benden önce arabadan inip etrafa bakındı.Bişey olmadığını görünce yanıma geldi.Beraber konağa girdik.Annem çıktı ilk önce odadan arkasından Selin...Babam Selin'den sonra çıktı. "Annem..."diyip anneme sarıldım. "Kuzum,iyisin değil mi?Dokundu mu sana o adam?"dedi annem. "Yok annem dokunmadı.İyiyim..."dedim.Anneme sarıldıktan sonra babama yöneldim. "Babacım"diyip babama sarıldım. "Kızım"diyip saçımı okşadı.Babamdan ayrıldıktan sonra gözüme birisi çarptı en köşe de duruyordu.Ne hayır o olamazdı...Abim!1 aydır abimle konuşmuyordum.Ona trip atıyordum.Ama o şuan buradaydı... "Gel buraya aptal."dedi abim. "Sensin o aptal"diyip sarıldım.Abim evliydi hemde Selin ve benim en yakın arkadaşımla evliydi.En yakın arkadaşım bir anda yengem olmuştu. "Tamam tamam iyiyim."dedim. "Birisi daha geldi."dedi annem. "Kim?"dedim. "Ayol kız beni bu kadar çabuk mu unuttun?"dedi birisi.Arda'ydı bu...Liseden en yakın arkadaşımdı,makyaj artisti olmuştu.Eşcinseldi...Odadan çıktı. "Ya seni nasıl unutabilirim."diyip koşarak sarıldım. "Beni unut zaten sen!"dedi Selin. "Cücüğüm sen arada kaynadın..."diyip ona da sarıldım.Gözlerimi silerken "Tamam tamam hadi yeter bu kadar ben duşa giriyorum siz geçin içeri ben gelirim"dedim.Onlar odaya tekrar girince bende yukarı çıkıp duşa girdim.10 dakika kadar sonra duştan çıkıp üstümü giydim.Saçımı ve makyajımı da yapınca hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
ChickLit"Emin misin?"dedi. "Madem bir yola çıktık devam edelim."dedim. Bizim hikayemiz böyle başladı,belki de hiç karşılaşmasak daha mutsuz olacaktık.Belki başkalarıyla evlenecek yuva kuracaktık.Ama işte hayat bizi karşılaştırdı.Hem de en kötü durumun içind...